Hormiga, ehdottomasti olet tervetullut mukaan! Pikaista plussaa :)
Maiskukka, minä olen näkevinäni molemmissa haamulaiset :)
Vaveli, kyllä ainakin noissa raskaus- ja imetysvitskuissa sitä sinkkiä on eli kyllä siitä varmasti on apua :)
Helinäkeiju, pahoittelut tädistä..

Toivottavasti tutkimusten myötä saat selvyyttä vuotohäiriöstä.
On. Oireita: Tissit arat, ärsyttää tosi paljon, nenä tukossa, eilen oli ihan kipeä olo, nippailut vatsalla ja repäisykivut väistyneet pois ja nyt juuri jomottaa alavatsaa. Tai ei jomota, tai jomottaa.. No siis en saa tästä olosta (alavatsalla) kiinni. On niinkuin olisi lievistä lievin menkkajomo meneillään, mutta toisaalta tuntuu että olis joku lihas (onko mulla sellaisia!?) krampissa. En tiiä. Ja nyt tuntui sellainen kuplinta alavatsassa, weird. Jotenkin arveluttaa innostua mistään oireista, kun kaikki on niin selitettävissä muilla asioilla ja suurin osa selittyisi ihan perus ovulaation ja menkkojen välisenä oireiluna.
Sitä haluaisin kysellä, että kun teillä on tissit arat, onko teillä aina nännit arat? Mulla on nuorempana kuulunut kiertoon silloin tällöin kipeät tissit, mutta silloin oli AINA nännit ne kipeimmät. Nyt on taas niin, että nännit ei oo oikeastaan ollenkaan kipeät/arat vaan kipu tuntuu tuolla rauhasessa enemmänkin. Illalla tuntui tissit tosi painavilta ja jos juoksen/pompin niin että rinnat hölskyy niin sattuu pirusti.
Kp 21, dpo 9