Raskaaksi 2016

Jätän suosiolla aamuun :D poika vaatii niin paljon huomiota ettei malta testailla. Ja muutenkin tässä neljässä viikossa käyttäny jo kolme testiä et ihan järjetöntä taas kerran xD

Eilen illalla kauhee migreeni. Jouduin ottamaan buranaa. Toivottavasti ei sitte haittaa mahdollista hedelmöitystä tai kiinnittymistä. :(

Pätkis kp20/30-32, dpo 1.

IceQueen
Raskauskeijun erittäin herkkä ovistesti. En tiedä tarkemmin merkkiä. Mun mielestä kans tosi haaleita molemmat viivat ja samoin oli aamulla mut testiviiva vielä haaleempi

Hmph, täällä ny sitten kp1. Pieni tuhru muuttuikin kunnolliseksi vuodoksi! Toisaalta olen siitäkin tyytyväinen kun viimekierrossa tuli vaan kahden päivän tuhru eikä mitään muuta. Pääsis ehkä normaaliin kiertoon kun nyt tulis kunnolla! :rolleyes: Jännä vaan kun alkoi kp 18 tää vuoto jo! Tasoittuis ny pian koko homma! :mad:

Oijoi kun on tullut viestejä.. Luen kohta, jos poika hetken vielä vetelis päikkäreitä.
Huh, kävin lääkärissä tänään ja kohtu tyhjentynyt lääkärin mukaa hyvin itsekseen, eikä onneksi mitään jatkotoimenpiteitä tarvita. Vielä vähän vuotelee, mutta ei onneksi pahasti. oikeastaan jo haluaisi pian päästä yrittämään, mutta suositeltiin odottamaan yhdet kuukautiset. Oon hämilläni, kun toisille suositellaan noin ja toisille sanotaan, että voi alkaa heti yrittämään kun vuoto loppuu.. Olisin tänään ostanut elämäni ekaa kertaa ovistestinkin, mutta en prismasta ainakaan löytänyt, kun r-testejä.

Meille sanottiin kans et ois hyvä odottaa yhdet kuukautiset mut mä mietein et jos keho ei oo valmis ni ei se raskaudu..
Ja nyt on toivottavasti tärpännyt eikä kyllä niit kuukautisii kerenny tulemaan.. :)
Odotellaan siis viivojen vahvistumista..

Täällä peukut pystyssä Maiskukka sulle!! :)

Juu järkevältä kuulostaa nuo teidän perustelut, ehkä mekin aletaan het yrittää, kunhan vuoto varmasti loppuu.
Muoks: Tai ollaan ehkä nyt niihin ekoihin menkkoihin asenteella, saa tulla jos on tullakseen (ja hienoa olisi, jos tulisi).

MaKa81 välillä ovistesteissä voi olla huono erä että viivat jää haaleeks tai jollai merkeillä tosi haaleet viivat ettei niistä ovista tunnista. Suosittelen tikuttamaan vielä jonkun päivän ni näkee mihin suuntaan viivan väri kehittyy, voihan se olla että ovis myös meni jo siinä parin päivän aikana kun et päässy tikuttaa. Saa laittaa vielä parempilaatusta kuvaa tänne jos saat otettuu ni voiaa arvioida lisää :grin Mie tykkään katella muiden r ja o testejä kun en ite vielä pääse kumpaakaa käyttää, kierron käynnistymistä odotellessa...

LaRa km jälkeen ei käsittääkseni oo muuta estettä uudelleen yrityksen alottamiseen kuin se että jos odottaa yhdet kuukautiset ni pystyy määrittämään tarkemmin mahdollisen uuden raskauden keston.

Voi pylleröinen. Mies haluaa viedä mua kylpylään viikonloppuna ja tietenki täti kuuli sen. Rupesi tihkuttelemaan ja varmaan huomenna on kerennyt jo kurvata kylään. Oottelis nyt ees vaikka sunnuntaille :/

Lauriina, kyllä vain toivoa on kunnes läski-täti laulaa tai jotain :)

Voi ei milttis ♡

Törkeä omanapa tähän väliin. Olen sanonut ja muitakin ohjeistanut ettei kannata liian ajoissa testata. No sorruinpa sitten toimimaan vastoin omia neuvojani. Tilasin raskauskeijusta first response testejä jotka saapui eilen. Tänään n. 4.5h pidätyksellä tein päivällä testin... ja hetihän siihen piirtyi kaksi viivaa, toinen hailakka mutta silmin helposti ja vääntelemättä nähtävissä ja väriä on... nyt on kuitenkin dpo9 ja vaikka netissä kerrotaan testin olevan jenkkilän suosituin ja luotettava niin en voi uskoa että oikeasti olisin raskaana. Kuvassa näkyy viiva huonosti. En voi uskoa tätä vaikka haluaisin. Uusi testaus sunnuntaina ja varmaan testailen vielä pitkään ellei ke-pe täti kurvaile kylään.

Kp21 dpo9

Liitteet

• 1452261622761.jpg
    1452261622761.jpg
    20.2 KB · Katsottu: 263
  • 1452261634547.jpg
    1452261634547.jpg
    23.5 KB · Katsottu: 260
Minäkin näen viivat sydänkäpysen testeissä :)

Hmm.. Sain mainospostin sähköpostiin ozbabyltä otsikolla "olet nyt raskauden alkuvaiheessa, onnea pienestä ihmeestä joka kasvaa sisälläsi". Siis täh? Ihmettelen miks oon moisen viestin saanut :D hieman nauratti mutta nyt melkein itkettää kun tein päiväpissasta negan vaikka oli sitä pahoinvointiakin aamulla. Tietäis edes onko mulla minkäänlaista kuukautiskiertoakaan. Pillahdin eilen itkuunkin kun poika täytti vuoden että ei ole enää vauvaa vaan taapero. Hupsua :)

Mä kävin tänään kanta.fi:ssä katsomassa mitä tietoja sieltä musta ylipäänsä löytyy ja eihän siellä ollu muuta ku ikäviä muistoja eli km4/15 rv9+3 ja km10/15 rv11+3 ja noihin raskauksiin liittyneet verikokeet. Olipa taas kiva muistutus siitä et on perhanan perusterve...mut silti kyllä ketutti nähdä taas nuo km-kirjaukset. Lisäksi törmäsin kaupungilla vielä yhteen kaveriin, joka saa avovaimonsa kanssa vauvan ja LA olis tietty just samoihin aikoihin kuin meillä tässä jälkimmäisessä raskaudessa olis ollut. Että semmonen alku viikonlopulle... Kp8 menossa eikä edes huvita talletella, kun tuskin se tässä vaiheessa vielä kannattaa. Ovistikutkin odottaa kaupassa vielä...josko sit huomenna hakis ja kp10 alkais testaamaan...

IceQueen tein nyt ip vielä uuden testin ja siinä testiviivaa tuskin näkeekään. Eli jos ovis on tainnu jäähä tikuttamatta ku testejä ei ollu tai sit ovista ei edes oo ollu..
Hitsi ku lähetteen tekevä lääkäri ei oo osannu kirjottaa kaikkia tarvittavia tietoja lähetteeseen niin ens viikolla vasta saa täydennettyä tietoja ja hoitojonoon pääsy viivästyy.. Oon koittanu positiivisena olla mut nyt jotenki tuntuu et mikään ei onnistu.. mieskin on puolikuntoinen (flunssa) niin ei oo niin halukas pupuileen..

Takaisin