Pipanat, mä olen jostain lukenut, että foolihappo, sinkki ja seleeni parantaisivat kaikki simppojen laatua, korjatkaa jos oon väärässä!
Katjusha, harvoin mekään kertaa useammin saman päivän aikana jaksetaan. Varsinkaan näin arkena kun on työt ja muut hössötykset

Eihän siihen raskautumiseen kai tarvita kuin se yksi onnistunut kerta

helpommin sanottu kuin tehty!
Jopsulle ja muille oviksen metsästäjille paljon plussatuulta :) Samoin plussatuulta niille, jotka nyt lähipäivinä raskaustestailee :)
Mantunen, onnea tuhannesti ja tarrasukkia matkaan!:)
On. Nyt on tässä kierrossa talleteltu ahkerammin kuin viime kierrossa, vaikka meilläkin kyllä jää talletukset kerran päivässä tyyppisiksi. Viime kierrossa talletteluja tuli dpo -3, dpo -1 ja dpo 1... Nyt ollaan kuin ihmeen kaupalla onnistuttu tallettelemaan jo dpo -3, dpo -2, dpo -1 ja tänään pitäisi vielä koittaa mies kellistää... Ja ehkä varmuuden vuoksi vielä huomennakin

Voi kunpa nämä riittäisi siihen plussaan! Viime kierrossa oli niin sydäntäraastavaa, kun mies alkoi pohtimaan johtuuko meidän raskautumattomuus hänestä. Hänellä kun tuntui yrityksen alussa olevan se käsitys, että tää homma on ihan läpihuutojuttu...
Sydänkäpynen kp 12, dpo 0, yk 3