Raskaaksi 2016

Varovaiset onnittelut ja viivojen vahvistumista salamanterille!

Ansaki, en tiedä miten yleensä, mutta mä plussasin kierrosta jossa ovis oli myöhään. Tai ainakin oletan ettei la:n määritys ultrassa heitä viikolla. Eli ei se ainakaan mahdotonta ole raskautua venähtäneestä kierrosta. :)

Diabolicat, lisäsin sut listaan.

Huikkaan Miramarialle tuosta ettei kaikille näy kaikki, josko se vaikka ois joku tekninen vika, mille tekninen tuki osais tehdä jotain.

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 (ensimmäistä)
PikkuMinski yk28
Salamanteri yk 14
Ninukki yk12
Piipaa yk11
Maiskukka yk10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Mrsc yk 9
Jopsu yk 7
Arwen yk6
Helinäkeiju yk5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Pätkis85 yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Piia84 Yk 3
Toinenpikkuinenko yk 3
Norael yk3
Syksyinen yk3
Vargynja
tjotyk 2
Sydänkäpynen yk2
Manteli90 yk2
Kirppu^ yk 2
Ansaki yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Viipsukka ?
Niemja tjot/yk 1
Lilium yk1
Mileim yk1
Mantunen yk1
Mauste yk1
diabolicat

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti yk 41 / 1
PikkuMinski yk28
Salamanteri yk 14
Ninukki yk12
Piipaa yk11
Maiskukka yk10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Mrsc yk 9
Jopsu yk 7
Arwen yk6
Helinäkeiju yk5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Pätkis85 yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Piia84 Yk 3
Toinenpikkuinenko yk 3
Norael yk3
Syksyinen yk3
Vargynja
tjotyk 2
Sydänkäpynen yk3
Manteli90 yk2
Kirppu^ yk 2
Ansaki yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Viipsukka ?
Niemja tjot/yk 1
Lilium yk1
Mileim yk1
Mantunen yk1
Mauste yk1
diabolicat

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16

Korjasin tuonne nyt tuon mun yk:n. Toivottavasti tää onnistuu nyt :D

Spostissa näkyy viesteissä mun nimi kyllä, mut täällä ei!
ImageUploadedByVau Foorumi1451078212.518690.jpg

Tekinen ongelma sit varmaan :D

Minkä merkkisen r-testin Helinäkeiju teit? Tikutitko oviksen sillon pari viikkoo sit vai oliko tuntemusten mukaan oviksen ajankohta päätelty? Voiko olla mahollista että ovis oiskii vasta nyt tai r-testi huono?

Huikkaan täältä että kaveri kans itki ku luuli että viivoja ei tullukkaa (yritystä 9kk, haamu aiemmin one stepillä) ja testi oli rfsu... Vein sille pc ja pam ku tuli hyvät viivat! Ja seur pv myös digiin, onnellinen olen hänen puolestaan<3 :) Viivoja kaikille!

Icequeen sain ovistestiin sillon kp 25 hymynaaman sekä liuskaan viivat eli varma ovis oli joka hyödynnettiin, ja nyt tein one stepin raskaustestin joka nega ja cb.n digi ovistestiin sain hymynaaman nyt ja onkohan se kenen se liuskaovistesti,tilasin sen raskauskeijulta ni siihenkin kirkuvan viivan. Oireita taas masuun tullut,paineentuntua on.

nega edelleen testattu mut ovistestit molemmat näyttää edelleen plussaa,on tämä jännä tilanne,mut kyllä minä varma olen että raskaana ollaan,sen verta maha on omituisen tuntuinen,paineentuntu välillä on mahdoton,autossa istuessa varsinkin ja alaselkä särky,sekä limat ja rinnat turvonneet. Tää tunne on kyllä vahva.Toivotaan :alien
Helinäkeiju dpo 14

Sais jo pikkuhiljaa tulla ne rtestitkin mukaan tähän helinäkeijun erittäin lupaavaan tilanteeseen! No ne nyt sattuu olemaan pihtailupäällä, mut eiköhän viimeistään parin päivän päästä anna periksi ;)

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti yk 41 / 1
PikkuMinski yk28
'muurahainen' yk 23
Salamanteri yk 14
Ninukki yk12
Piipaa yk11
Maiskukka yk10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Mrsc yk 9
Jopsu yk 7
Arwen yk6
Helinäkeiju yk5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Pätkis85 yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Piia84 Yk 3
Toinenpikkuinenko yk 3
Norael yk3
Syksyinen yk3
Vargynja tjotyk 2
Sydänkäpynen yk3
Manteli90 yk2
Kirppu^ yk 2
Ansaki yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Viipsukka ?
Niemja tjot/yk 1
Lilium yk1
Mileim yk1
Mantunen yk1
Mauste yk1
diabolicat

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16

Hei vaan hei, uskaltauduin kokeilemaan nyt taas tätä vuosi ryhmää. Täällä siis yritys aloitettu 2013 loppuvuodesta ilman mitään tulosta. Mutta pitkän harkinnan jälkeen uskaltauduin tulemaan tänne taas. Keskustellut olen aiemmin 2014 ja 2015 ryhmissä, mutta tänä vuonna se alkoi tuntua liian raskaalta. Nyt ehkä vaikuttaa myös hieman se, että omat kierrot ovat tasaantuneet ja toivo herännyt, että josko sitä vihdoin ja viimein pääsisi plussaamaan. Aika näyttää. :)
Muurahainen kp 11, dpo -1, yk 23

Helinäkeiju, minkä merkkisellä testillä oot testaillut?
Muoks. Olitkin kirjoittanut tuolla aiemmin, että one step oli merkki. Itse suosittelisin kokeilemaan pc:n liuskoja, ne on ollut aika hyviä. :)

Muokkasin muuten tota listaa niin, että kaikki näkyy. Ne on lihavoinnit jotka väärin laitettuna sekoittaa tekstin ja piilottaa nimiä, mutta nyt siis kaikki näkyy ainakin mun puhelimella :)

Heip!
Hyppäisin mieluusti mukaan kuumeilemaan =)
Kirjoittelin ekaksi tuonne elokuisiin -16, kun kerkesin jo varovaisesti innostua, että meille tulee vauvanen ja meidän esikoisesta 1,10v isoveli. Hyvin vahvan tuulimunaepäilyn vuoksi haaveet romuttui ja koska tällainenkin foorumi on, niin olisin mielellään mukana. En osaa sanoa vielä kuinka aktiivisesti, mutta varmasti tulee ainakin lueskeltua aina kun vaan kerkeää.
Onhan se vauvan yrittäminenkin yhdenlaista odottelua, niin jospa aika kuluisi rivakammin porukassa, jossa muitakin samassa veneessä olevia.
Nyt on hieman epätietoinen olo, ultra oli siis laskujen mukaan viikolla 7+5, mutta epäsäännöllisen kierron vuoksi ei voi olla ihan täysin varma. Lääkärin kanssa laskiessamme tultiin kuitenkin siihen tulokseen, että tuskin tuosta paljoa heittää. Mieli on maassa aina kun asia tulee mieleen (ja tulee muuten usein!) ja tällä hetkellä tuntuu jotenkin tyhjältä ja siltä, että vain iloinen plussauutinen veisi ikävät ajatukset pois. Testien mukaan oon siis yhä raskaana ja odottelen nyt ensi viikon lääkäriä tai mahdollisesti ennen sitä tapahtuvaa itsestään käynnistyvää tyhjennystä :,(
Tämä olo on kamala ja on pakko päästä johonkin avautumaan, vaikka tiedänhän toki, että keskenmenot on valitettavan yleisiä. Toistenkin kohtalot koskettaa, niin kirpaiseehan se ja kovaa, kun sattuu omalle kohdalle..
En osaa oikein tarkalleen sanoa, kuinka kauan tätä toista ollaan yritetty, koska kuukautiset alkoi imetyksen vuoksi vasta syksyllä. Ollaan siis oltu jo jonkin aikaa ajatuksella, että pieni saa tulla jos on tullakseen, mutta tiedostaen toki, että se olisi melko epätodennäköistä, koska kuukautiset pysyttelivät niin pitkään poissa.
En kerennyt vielä ihan kaikkia viestejä lukemaan, mutta toivotanpas jo kaikille oikein hedelmällistä ja onnekasta ensi vuotta ja toivottavasti kaikille pärähtää plussat testiin ja toki myös pienokaiset sitten pysyy lujasti kyydissä mukana <3

LaRa ja Muurahainen: Tervetuloa kuumeilemaan, jääköön visittinne lyhyeksi ;)

Omanapailua: Mulla kutisee iho ihan överisti, ihan ympäri kroppaa. Oletan että, johtuu hormonitoiminnan kehityksestä.. Inhottavaa vaan oli eilen sängyssä, kun raavin mun pohkeet ja reidet ihan vereslihalle.. Tänään alavatsa kutissu samaan malliin.. Hmph!

Jennyhannele rv4+2 <3

JennyHannele, mahankutina on normaalia kun iho alkaa venymään ja siks kutisee! Rasvaa iho paljon!! (Raskausarvet). Muu kutina ei pitäis olla normaalia... Ellei kosteusvoide auta niin soita neuvolaan :rolleyes:

Takaisin