Raskaaksi 2016

Tännekkin laittaa että eilen varmuudeksi testattu nega.Mutta eipä oo ne menkat vielä saapuneet että niitä nyt odotellessa saisivat tulla jo.Nyt siis eilen tuli 2vko kierukan poistosta.Että kestää voi vielä.
onnea plussista!Ja tsemppiä muille piinailijoille!

Salamanteri onnittelut :)
Täällä juuri testasin raskaustestin,noh nega (ehkä mielikuvituksella viivanpaikka löytyi valoa vasten) no tein sitten ovistestin jossa kirkuvanpunainen testiviiva ja kontrolliviiva paljon haaleampi ja cb.n ovisdigitestin johon tuli hymynaama... entäs nyt???? :):) dpo 13

Huoh, täällä testasin negan... Mutta kp 31/28, oireita ei oo mitään, mutta missäs se täti viipyy... :sour:

Ilmoittaudun minäkin tänne odottelemaan menkkojen kunnollista alkamista ja siten uuden vuoden yritystä...

Ensimmäistä on nyt siis yritetty noin 9 kuukautta ja kohti yk 10:ntä mennään tuhrutellen. Ensi kiertoon follien kasvattamista tukemaan on letrot pussissa ja toivotaan, että niillä saataisiin se pieni meillekin aluille!

Mrsc kp 28/29 dpo12 yk9

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 (ensimmäistä)
PikkuMinski yk28
Salamanteri yk 14
Ninukki yk12
Piipaa yk11
Maiskukka yk10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Mrsc yk 9
Jopsu yk 7
Arwen yk6
Helinäkeiju yk5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Pätkis85 yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Piia84 Yk 3
Toinenpikkuinenko yk 3
Norael yk3
Syksyinen yk3
Vargynja
tjotyk 2
Sydänkäpynen yk2
Manteli90 yk2
Kirppu^ yk 2
Ansaki yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Viipsukka ?
Niemja tjot/yk 1
Lilium yk1
Mileim yk1
Mantunen yk1
Mauste yk1

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16

Jos ovis tulee myöhässä niin sehän siirtää menkkojen alkamista, EIKÖ? Onko siitä haittaa raskautumisen kannalta jos ovis tulee myöhässä? Siis onko jotenkin "huonompi" kuin ajallaan tullut? Vaikeasti nyt esitin kysymykseni, mutta toivon että joku tajuaa...

Ansaki,näin olen itsekin ymmärtänyt että siirtää menkkoja,koska luteaalivaihe on aina yleensä sama noin 14vrk (12-16) oletan myös ettei siitä ole mitään haittaa vaikka tulee myöhässä,kun nyt itse juuri painin samassa tilanteessa että kuume myöhästytti sen oviksen ja nyt jo kp. 39 ja ovistestit plussaa,r-testi vielä nega.

Onnea salamanterille, paras mahdollinen joululahja :)

Iiks, onpa helinäkeijulla jännät paikat! peukut niin pystyssä kun vaan voi, että ovistesti kirkuisi raskauden vuoksi ja rtestiinkin se viiva lähipäivinä ilmestyisi.

Jennyhannelle näkyy ainakin mulla plussanneena listan lopussa ;)

Helinäkeiju, malttia jospa se rtestikin muuttuu positiiviseksi muutaman päivän kuluessa :) kyllähän voi kai harvinaisesti joskus tulla kaksi ovista kierrossa, mutta oon ymmärtänyt että se on toooosi harvinaista. Eli jospa se ovisplussa enteilisi oikeaa plussaa. Jännään niin sun puolesta!!!

Salamanterille onnea ja viivan vahvistumista :)

Kyllä sinä siellä olet jennyhannele! Ainakin mulla näkyy! Mutta tosiaan siellä lopussa...

Mä en tajua :hilarious: mä nään kokoajan sekä Jennyhannelen että Nennan plussanneissa...

Mulla ois sellanen mielikuva että jos ovis tulee myöhään niin follit voit olla liikaa kasvaneet/muhineet ja siksi eivät enää hyvän laatuisia eikä sen tähden hedelmöitykselle otollisia. Voi kyllä olla että muistikuva on väärä....

No mä en oo ainakaan kertaakaan päässy viel yhdellekään listalle tässä keskustelussa...Jennyhannelen kyllä näen.

Takaisin