Raskaaksi 2016

Mä testaan vasta 1.1.2016 jos täti ei ole tullut sitä ennen :) Nyt kun sais pidettyy ajatukset jossain muualla nää kp15-28...mieskin totes,et täytyy välillä pitää välipäivä touhuilussa, joten katsottiin sit Netflixistä Dexteriä pari jaksoa. Nyt kun tulee pyhät ja vapaata sen myötä voi sit muuten vaan heilutella, jos ukko haluaa :) Mä kun olen tehnyt jostain kumman syystä kuluneen viikon aikana 5 aloitetta sen suhteen. Miksköhän? :laughing021

Ilmoittaudun mukaan. Kuudes murunen toiveissa ollut 07/2014 lähtien. Epäonnea vaan ollut kun yhden alkuraskuden keskenmenon sain ja nyt lokakuussa menetettiin vauva paria päivää ennen kun oli puoliväli täynnä ;(

Yritys alkaa uudelleen seuraavien menkkojen jälkeen eli tammikuun alussa.

Ansaki minä testaan ylihuomenna,aattona,jos tarvetta on silloin.. viikonloppuna olin aivan varma että tärppi on käynyt,hassu tunne,menkkajomoja oli todella ja kauratyynyä sai alaselällä pitää kun niin paljon jomotti,nyt ei ole enää jomoja,eilen aamulla vielä nippaili mut ei mitään enää ja hiukan rintoja kihelmöi, nyt ainut "oire" on runsas vv. saa juosta vessaan katsomaan että nytkö täti lorahti kylään,mutta ei :grin joten ei mitään selkeitä oireita ole enää,saas nähdä miten käy :)

Helinäkeiju dpo 11 kp.36/32 (kuumeen takia myöhästynyt ovis joka oli vasta kp.25)

Toivottavasti helinäkeiju noi tuntemukset on nyt niitä plussaan johtavia tuntemuksia ♡
Paljon plussatuulia kaikille ♡

Mä täällä mietin et ku oli viime viikon alussa se ovisolo ja ollaan kyllä talleteltu et ku meen siihe verikokeelle 28.12 ku katotaan km jälkeen se hcg arvo ni jos onki tärpänny ni sehän kai näkkyy niissä tuloksissa..
Mittään odotuksia ei tässä kierrossa ole toisin ku jokasessa muussa kierrossa.. oiskohan sitten niin että on niin paljon muuta ajateltavaa ni ei keskity jokaseen elohiireen :D
Mietin sitäki et jos vielä raskaudun ni en varmaa ees miehelle sano ennen ku oon ekassa ultrassa käyny ja nähny että asiat on hyvin...

Täällä dpo 11 ja puhdas nega eli hyppään tänne ketjuun! Tulos oli odotettu tähän kiertoon, mutta ainahan se on pikkainen pettymys silti!

Nopea esittäytyminen: kolmatta kuumeillaan, esikoista tehtiin 5vuotta ja ensimmäinen IVF toi meille esikoisen, toinen yllätti meidät luomusti yrittämättä. Nyt taitaa alkaa yk 5 tai 6 kolmannen suhteen. Lapsettomuuteen ei ole löydetty kunnon syytä joten olen käynyt "ei lääketieteellisissä" hoidoissa ja ne ovat auttaneet meillä! Ennen IVF hoitoja kävin kehoterapiassa ja nyt käyn osteopatiassa. Osteopatiassa löydettiin mm.jännityksissä oleva kohdunpohja (jota ei esim lääkärit näe) josta osittain johtuu raskautumisen vaikeus. Uusiin lääketieteellisiin hoitoihin ei enää lähdetä, että jos näillä nykyisillä hoidoilla ja konsteillaa ei raskautta tule niin sitten luovutetaan :sad001

PiPaNat, täällä myö vaan ollaan vaan toivottavasti ei kauan!!
Mulle tuli kotitehtäväksi seur. akupunktioon kirjata ylös kaikki lisääntymisterveyteen liittyvät käännekohdat omani ja äitini osalta. Mulla on alusta asti ollut heikko munasarjojen toiminta ja viimeiset 20 vuotta vielä autoimmuunisairaus, eli luonnollinen ehkäisy on kyllä erittäin "visu". En vielä eilen saanut endokriinisiä verikoetuloksiani, eli piinassa pitää vielä ehkä joulun yli. Toki käyn tutkimaan itse asiaa oma-aloitteisesti, kunhan tulokset tulevat - tuskin konsultaatioon ehtisin/pääsisin muutenkaan ennen tammikuuta.
Onneksi meille tulee ihmisiä jouluksi, niin ei ehdi niin paljon ehkä tätä pohtia.
Baby dust to all!!
Katjusha kp 4 ja uuden vuoden seuduksi hedelmälliset päivät, kiitos!!

ImageUploadedByVau Foorumi1450770942.046059.jpg

Hienosti on eilisestä vahvistunu, ylempi testi on eilinen :)
ImageUploadedByVau Foorumi1450770964.543556.jpg

Tein myös vikan ovistestin kaapista kuleksimasta :) ❤️

Ihan mahtavaa Jennyhannele, tuo näyttää kyllä erittäin lupaavalta!!! Taitaa ennustus käydä ihanalla tavalla toteen. Selvähän se, että vahvoilla tuloksilla ja jatkuvalla raskaudella on korrelaatio. Onnea vahvistuvista tuloksista :D!!

Mie meinasin testailla vielä joulun jälkeen.. on kyllä kauheet alavatsakivut välillä, pakottaa ja kihelmöi toiselle puolelle ja joskus molemmille puolille, varsinkin istuessa ja vessassa käydessä..ja etova olo. Mietin tässä jo tulehdustakin.. en vaan tiiä mikä siellä vois olla tulehduksen aiheuttaja.. varmaan joku bakteeritulehdus. Hätäsenä viime la testasin negatiivisen, ennen uutta vuotta vielä kokeilen. Jos ei kivut kovene et on lääkäriin turvauduttava sitä ennen.

Onnea jennyhannele!
Plussatoivotuksia kaikille jotka ei ole vielä testanneet ja tsemppiä ens vuodelle kaikille pettymyksen kokeneille..

Täällä Kp1 ja yk 7 pyörähti käyntiin..

Täällä kp3 ja yk5. Kuukautiset jo lähes loppuneet enää vähän tiputtelee. Jännää miten ne on nykyisin niin lyhyet. Ennen epillereitä kestivät vähintään 6pvää.

Voi Junibea...oltiin samassa LA-ryhmässä, mutta mulla tuli km jo rv10-11. Oon todella pahoillani teidän puolesta :(

ON. Mulla kp16-17/28 ja koska se ovis jäi tikuttamatta, niin veikkaisin, että nyt on dpo3-4 (täytyykin tarkistaa koska se munasarjakipu oli tuolta 2015 ryhmästä). Tänään on ollut ihan omituista juilintaa alavatsassa. Ihan kuin menkat alkais. Tosin myös alaselkää jomottaa, joten heijasteliskos sieltä... No mene ja tiedä, nyt on vähän flunssainen olo, joten taidan vaan olla tulissa kipeeksi.

Täällä kp29/28, aamulla testi nega... Tänään nipistelly mahassa tosi oudosti ja niinkun kohdun suulla ikäänkuin kipuja, ei menkkakivun oloisia alkuunkaan, mutta uskon että täti sieltä kumminkin tulee kun muita oireita ei oo... Tylsää. :bored:

Takaisin