Raskaaksi 2016

Kiitos maiskukka. Toivottavasti ei vuotaisi enään kauaa. Haluisin uudelleen äkkiä yrittämään! :)

Mä en ole vielä tutustunut lainkaan ovistikkuihin, kierto ollut aina aika säännöllinen ja laskujen mukaan suunnilleen huomenna pitäis olla ovulaatio. Oireita en oikein osaa tunnistaa, ehkä vähän vasemmalla puolella alavatsalla nippaillut pari päivää? Talletuksia tehty nyt joka toinen päivä, saa nähdä kuinka käy :)

Lilium, yk1, kp16/29

Täällä odotellaan myös hirveen malttamattomana että vois oikeesti alkaa yritys(siis tjottailu)voi tulla pitkä aika jos ei tärppää kovin äkkiä.Tänään taas ollut vähän vuotoa(pari päivää jo oli pois)en tiedä edelleenkö poiston jälkeistä vai kuukautiset vai mitä tää on.Toki lähinnä tiputtelua et ei kyl viittaa kuukautisiin.
Rbck:kiva tosiaan et on joku aika samassa vaiheessa :)

Jestas, uusi ketju avattu! :happy: Ilmoittaudun mukaan siis... Täällä olis ny niinkun yk 2,kp 24/28-30, dpo 11. Tuossa dpo 7 tienoilla alkoi pieni tuhru vuoto, mitä sitten olikaan, kesti muutaman päivän joten tää kierto on vissiin tässä, luulin kiinnitymiseksi, mutta nyt ei minkään maailman oireita, paitsi väsymys, mutta sen luulen tulevan vaan vuodenajasta... Joten joskos sitten 2016! :grin

Oon niin tyhmä, että tässä vaan funtsailen mites minäkin pääsisin tohon listalle? :shy: Ootteko niinkus kopioineet sen ja lisänny omanne vai kuinka?

Joo tai siis Qoute sanoo puhelimella ja sitten alusta ja lopusta otat noi sulut pois ja lisäät itsesi sinne oikeelle paikalle. Nyt pidetään lista järjestyksessä.

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 (ensimmäistä)
PikkuMinski yk28
Salamanteri yk 14
Ninukki yk12
Piipaa yk11
Maiskukka yk10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Piydee yk7
Jopsu yk6
Arwen yk6
Helinäkeiju yk5
Jennyhannele Yk 5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Pätkis85 yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Piia84 Yk 3
Toinenpikkuinenko yk 3
Norael yk3
Vargynja tjotyk 2
Sydänkäpynen yk2
Manteli90 yk2
Kirppu^ yk 2
Ansaki yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Viipsukka ?
Niemja tjot/yk 1
Lilium yk1
Mileim yk1
Mantunen yk1
Mauste yk1

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 (ensimmäistä)
PikkuMinski yk28
Salamanteri yk 14
Ninukki yk12
Piipaa yk11
Maiskukka yk10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Jopsu yk6
Arwen yk6
Helinäkeiju yk5
Jennyhannele Yk 5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Pätkis85 yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Piia84 Yk 3
Toinenpikkuinenko yk 3
Norael yk3
Vargynja tjotyk 2
Sydänkäpynen yk2
Manteli90 yk2
Kirppu^ yk 2
Ansaki yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Viipsukka ?
Niemja tjot/yk 1
Lilium yk1
Mileim yk1
Mantunen yk1
Mauste yk1

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16

Itse jään pois yrittämisistä kouluun pääsyn takia, katellaanpa uudelleen siis 2017 loppuvuonna kun valmistun :) oikein kovasti plussatuulia vaan kaikille ja kauhiana tarratossuja plussanneille ❤️

Törkeesti omanapailen nyt tähän väliin.. Tänään dpo 14 ja testi näyttää negaa. Eli siirryn nyt tänne odottelemaan tätiä, uutta ovista ja ensi vuotta.

Mulla ovistesti näytti negaa. En sitte tiä käynnistykökää kierto..

Sydänkäpynen, voi himputti. No, kattellaan miten mimmin käy...
Niemja, siinä voi hetki mennä käynnistellessä. Kärsivällisyyttä tarvitaan monessa kohtaa tässä busineksessa :joyful:
Hirveesti kaikkea odotellaan, että päästään oikeasti odottamaan!! Meikä ei muista tarpeeksi nykyhetkeä, kun aina pitää vaan odottaa jotain seuraavaa käännettä!
Ansakin kanssa ollaan samoilla päivillä melko lailla, tuloksia pöytään :wink
Mulla on menkkatuntemuksia, ja eilenhän siis testasin tyylipuhtaan negan 10 dpo. KK-eräpäivä on su-ma, joten saapa nähdä miten käy. Lämmöt on vielä koholla, mutta pikkuisen ollaan tultu huippulukemista alas (36,95 - 36,8) -> voipi olla, jos huomenna vielä alenee, niin se oli sitten siinä. Seuraava ovis olisi sitten noin 03.01.2016 eli ensi vuoden puolella. Mutta sattuis hyvällä tuurilla siihen pitkään viikonloppuun ne hyvät ennakoivat päivät :grin
Katjusha 11 dpo

Toivotaan katjusha parasta että ei tarttis ensvuonns ovista hyödyntää! ;)

Mutta tuo on totta että aina odottaa jotain. Enkä ymmärrä miks itte oon nii pettyny ja miks näin kiirehdin seuraavan kans, kaippa pelkään vaan että taas menee toista vuotta ennen tärppiä nii haluan heti päästä yrittään ku mahdollista. Mies ei nii innostunu että heti yritetään, se on edelleen sitä mieltä että heti tuun raskaaksi uudestaan ja itte en usko siihen ollenkaa. Keskeytetty meillä ny ehkäisynä siis.. mutta pikkuveli on touhutipoista tullu että eipä mahdottomuus oo tulla raskaaksi ;)

Mä tuun nyt avautuun just tähän. Kannattaa rullailla ohi, jos ei halua lukea valitusta. :wink

Oon varmaan vaan jossain aallonpohjalla nyt rypemässä ja kieriskelemässä itsesäälissä, mutta ei tästä nyt tuu mitään jos vaan keskenäni näitä ajatuksia pyörittelen. Ukkohan on ihana, maailman paras mutta ei sekään kaikkea ymmärrä eikä osaa lohduttaa "oikein". Menkat loppu eilen/tänään ja mut valtaa nyt kamala pelko, että mitäs jos niitä vauvoja ei enää tulekaan? Ollenkaan? Koskaan ikinä? Kauanko pitää yrittää? Ja kuinka pitkälle ollaan valmiita menemään yrittämisessä? Vaan kappas..näitähän on aika paha miettiä etukäteen. Mutta ei ne ajatukset katoa vaikka ymmärrän etten näe tulevaisuuteen. Eli turhaa ressiä vaan itselle. Ja joulukin tulee, sitäkin pitäis ressata.

Tää kaikki alkoi siitä kun kuulin kuukausi sitten jälleen kerran yhdestä iloisesti perhetapahtumasta, eli ystäväpariskunta odottaa lasta. "Oi, ihanaa! Oon niin onnellinen teidän puolesta." Paitsi etten ole. En vilpittömästi. Ilkeä kateuden vihreä peikko nostaa päätänsä. Miksi ne saa vauvan ja miks mä en saa? Ja kenestä se johtuu etten mä saa? Ukko on eri kun viime kerralla ja aikaakin yks kymmenen vuotta edellisestä raskaudesta. Onko siementavara viallista? No vähän, se tarkistettiin, mutta sillä on mahdollisuus vielä parantaa laatuaan. Sen näkee ajan kanssa. Entä minä? Onko muhun tullu joku vika? Parasta ennen-päivä menny? Ei kait nyt vielä, ei ikääkään oon ku rapiat 3kymmentä. Ja koko ajan päässä jyskyttää, että mulla ei oo oikeutta valittaa. Maailmas on kuitenkin niin paljon ihmisiä, jotka yrittää saada edes sitä ensimmäistä lasta siinä välttämättä onnistumatta tai niitä jotka on yrittäneet paljon kauemmin kuin me. Miksi mulla olis oikeus valittaa? Mulla kumminkin on jo lapsia, olen päässyt kokemaan sen raskauden ihmeen ja onnen saada oma, vaivalla ihan itse rakennettu pieni nyytti syliin. En mä sais valittaa. (valitan silti)

Ja sitten vielä kirsikkana kakussa. Mulla on yksi tuttu, joka on NIIN raskaana ettei kukaan koskaan ikinä oo ollut. Siis oikeesti, sitä mukulaa on nyt tehty ku iisakin kirkkoa ja nappas heti ekasta pillerittömästä kierrosta kyytiin. Ja siitä kerrottiin heti ja kaikille. Ja vaivoja on joka lähtöön ja ne kaikki kerrotaan koko maailmalle. Tää odotus tuntuu kestävän paljon kauemmin kuin sen yhdeksän kuukautta, vaikka seuraan vain sivusta! Okei, ehkä mua vaan ärsyttää se kuinka hän kauhisteli yks kerta kun tavattiin, kuinka eräs yhteinen tuttu on tehnyt lapsensa niin isolla ikäerolla. Ei hän kyllä tekis tuollain yli kymnmenen vuoden ikäerolla lapsia.. :wideyed: Ööö... haloo, mä oon tässä. Ei aina välttämättä oo niin helppoa. Olen minäkin toivonut lisää lapsia siitä lähtien, kun nuorin täytti kaksi, mutta tässä sitä vieläkin ollaan ilman. Elämällä oli mun varalle aivan toiset suunnitelmat. Ei niitä lapsia tehdä, ne on lahja.

Jokohan nyt on päästetty kaikki höyryt pihalle.. :grin Anteeksi että tulin tälleen törkeesti teidän ruuduille kiukutteleen :shy: mutta en mä keksinyt muutakaan paikkaan minne purkaa näitä ajatuksia jotka saa mun sieluni revittyä kappaleiksi.

Nemira kp6 yk5

ON Mulla menos kp 11/24 eka kerta kun muodostu ovistestiin jonku näkönen viiva, mut ei kontrolli viivaa vahvempi, alavatsas nippailee ja limat alkais oleen kohdillaan. Käytös sofin ovistestit. Talleteltu ollaan kp 6,8 ja 10 :hilarious: vloppu taitaa mennä pupuilles. :cat:

Carolyn ihanaa viikonloppua!!!
Meitsi vois harkita toimintaa kuukautisten laukaisuun, sen verran ilkeesti jo jomottelee ja otsalohkoa juilii ... Prööt! Uusi kierto uusi mahis!

Nemira on kuin lukis omia ajatuksia! Parempi päästää ne ulos kuin patoa sisälle ❤ meillä poika täyttää 3 ja yk28 menossa :O joka helvetin kuukausi käyn samalla pohjalla, et moikataan kun tavataan ;)

Tässä kierrossa löi mut maahan ja pahasti! Ekaa kertaa aloin pelätä jos en KOSKAAN enää oo raskaana. Jos en KOSKAAN enää tunne potkuja. Jos en KOSKAAN enää saa raskausoireita. Jos en KOSKAAN enää saa omaa vauvaa. Jos en KOSKAAN enää :-( :'(

-PikkuMinski kp7/30 yk28-

Voi PikkuMinski :/!!
Täällä kallon kivistys on vuodon alkamisen merkki, ja kevyttä vuotoa tihkuu vaikka vasta 11 dpo. Eli kierto on sekaisin, tämähän on ihan onneton luteaalivaihe :(
No, jos on muillakin ikävää - niin meillä käynnistyy 11. Tjot/yritysVUOSI, meillä ei ole lapsia, vain koiria.

PikkuMinski <3 osaan niin samaistua tunteeseesi yk 31 jo :( ei o helppoa yrittää pitkään!!! Onneks meillä on toisemme ja mulle saa aina laitta ysärii jos haluaa ja purkaa <3

Takaisin