Raskaaksi 2016

Rinnoissa on sellainen olo kuin olisi liian pitkä aika viime imetyksestä. Kipristää ja kihelmöi. Lopetin imetyksen heinäkuussa.. :D kohdun napukka vai mikä nyt onkaan on todella kova ja ylhäällä ja tässä vaiheessa kiertoa on nämä pari luomukiertoa roikkunut jo suurinpiirtein polvissa. Palellut olen hulluna oletetusta oviksesta asti.. toiveet ovat kieltämättä melko korkealla!

Ensimmäisessä raskaudessa olin testiä tehdessä ihan varma plussasta. Sen verran rajut oireet olivat olleet jo viikon verran. Kaksosia kun aloin odottamaan minä vain palelin. Kaveri kahden lapsen äitinä sanoi heti, että raskaana olet, mutta en uskonut yli vuoden yrityksen jälkeen sitä. Ja plussaa näytti testi - ihan yllätyksenä itselleni. Rinnat kipeytyivät silloin vasta pari viikkoa plussan jälkeen ja kaikki muutkin oireet tulivat vasta joskus rv6. Kaksosia yritettiin 1v4kk ja siihen mahtui yksi kkm vuoden yrittämisen jälkeen. Nyt on yk3 eli en mitenkään voi vielä olla raskaana.. :D

Noh, katsotaan nyt ensi viikolla, jos täytyy testikaupoille lähteä. Päätin, etten pidä mitään varmuuden vuoksi -testejä kaapissa, kun en osaa niitä kuitenkaan olla pissimättä. Ehkä ensi viikon lopulla täytyy lähteä testikaupoille, jos ei täti löydäkään perille! Vaikka kyllähän se löytää.. täsmällinen vieras kun on.. :D

Mulla on valitettavasti jääny kaappiin yksi apteekin raskaustesti, jonka ostin silloin viime kierrossa kun menkat oli puoli päivää myöhäsä ja olin ihan varma raskaudesta. No, se jäi sitten käyttämättä ja odottaa ensi viikkoa jos sinne asti päästään! Lisäksi tuolla kaapissa on raskauskeijulta ilmaiseksi tulleita onesteppejä, voi olla että tuhlaan niitä jo vähän aiemmin..:grin Toiveet on korkealla, kun toisaalta on aika oireetonta, mutta toisaalta oireina voisi pitää tätä nenän tukkoisuutta, palelua ja pistelyitä alavatsalla :rolleyes: Eilen katsoin että ihan niinkuin nännit ois näyttäneet jotenkin erilaisilta, mutta niin ne näytti viime kierrossakin ja päättelin että ne näyttää sitä oudommilta mitä kauemmin tuijottaa :grin

Villisilmä dpo 8 :shy:

Elaffy meillä esikoisella sama yrityshistoria ku teillä, tai ensi tärppäs yk4 joka oli kkm ja siitä tärppäs seuraava yk14. Siks tuli shokkina ku kakkonen tärppäski jo yk2 tosihuonoilla talletteluilla :D että joskos siäki se plussa olis ;)

Mullakin puhdas nega. Kp 26/30 vasta tosin, mutta en usko, että se tosta muuttuu ens viikon puolellakaan. Tätiä odotellessa!

Pahoittelut negoista, mutta toivoa on vielä ennenkuin täti tulloo! :)

ON, nyt kp24/24-29. Ovis oli kp20. Eli taitaa tällä kertaa kierto venähtää tai tulla TODELLA LYHYT luteaalivaihe. Ja oviksen aikana/lähellä ei talletteluja. Eli ei tarvia piinailla..

Pahoittelut negoista! :(

On. Meillähän oli siis ihan surkeat tallettelut tässä kierrossa, 2 tai 3 kertaa yhteensä kun aiemmin on ollut useamman kerran viikossa. :o taisi siis kerrankin ajoitus olla oikea? Tein uuden testin tänään ja edelleen viiva oli todella haalea sen minuutin odottelun jälkeen, mutta kuitenkin selkeä. 3 minuutin jälkeen jo melko vahva. Teen maanantaina taas testin. Mitähän se tarkoittaa jos viiva vaan pysyttelee haaleana..?

Tiiamariia se ei tarkota mitään muuta ku että raskaana olet. Mä sain tästä raskaudesta kuten myös esikoisesta haaleen viivan ja hyvin porskuttelleevat. Testeissä on aina eri määrä sitä väriainetta eli en suosittele tuijottaa vahvistuuko vai ei.
Mä tein joskus samasta pissistä kaks saman merkkistä testiä ja toisessa oli hädintuskin viivaa ja toisessa taas oli aivan kamalan tumma.

Toisaalta sillon kun oli kkm ni tuli heti leffaviivat, ni siltä kantilta nää haaleet viivat on ehkä hyvä merkki. Mut äh ei saa liikaa analysoida :D

Mulla on kanssa ollu vaaleat viivat näistä kaikista neljästä joten ei huolta :happy:

Rvakettunen kunnon aivojen nollaus sallittu sinulle! Pahoittelut! :confused: pahoittelut myös muille negan saaneille! Näin koko yön unta että on aamu ja testaan. Oli pakko sit käyttää vika herkkä r-testi aamulla. No eihän se vielä mitään näytä, dpo8. Kuvitellut oireet lisääntyy, mm. pohjaton maha eli nälkä on ollu tänää koko päivän ja alavatta oli töissä kunnon ilmapallo, piti pitää housun nappi auki ku paino nii ilkeesti istuessa. Mutta kaikki nää "oireet" on selitettävissä myös muulla ku raskaudella, joten ..:stop: mieluiten selittäisin ne kyllä nimenomaan sillä paksuuntumisella:grin

Pahoittelut kaikille negoista ja kutsumattomista vieraista, toivottavasti ei tulis enää enempää! :sad001 Rouva Kettunen, ei muuta kuin tanssijalat alle ja tuulettumaan tänään! :gen045

Moikka. Kuinka aikaisessa vaiheessa ootte saaneet r.testiin haamun tai plussan ja oliko teillä jo oireita? Itsellä nyt dpo 6, oireina rintojen -mieletön- arkuus! Oon syönyt niin monta vuotta pillereitä etten muista millaset on perus kk odotellessa-oireet :-) Testit polttelee kaapissa, mutta eihän niitä vielä kannata käyttää, eihän???

Ei kannata. :) Nyt voi olla vasta aikaisintaan alkion kiinnittyminen, eikä hcg:ta ole tarpeeksi näkyäkseen testissä. :)

Jotenkin nämä oireet vain tuntuvat voimakkaammilta koko ajan. Miehellekin jo sanoin, että taidan olla raskaana.. :D nivusia särkee, nännit aristavat ja olo on vain hyvin varma asiasta. Voi pojat, miten korkealta tulen putoamaan! :D Mutta siis kahden raskauden kokemuksella olo on plussa. ;)

Mutta eikö tuosta kiinnittymisestä ole sanottu että voi tapahtua aiemminkin.. mulla ei niinkään oo nännit kipeet, tai siis on nekin, mutta ihan noi rauhaset rintojen sisällä on kipeät. Mulla on 5 raskautta kokemusta ja aina oon ihan ekakertalainen :-D
Rvakettunen; vedä vaan! :confused::(

Muokattu viimeksi:
Takaisin