SuperTaateli
Supliikin supersankari
Heinäkuunmammat 2015
Toukomammat 2017
Huhtikuiset 2023
Toukokuiset 2023
Maaliskuiset 2026
Mite sitä jaksais odottaa edes maanantaihin asti testailun kans, nyt vasta dpo 7 :arghh:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Verta meni 1,2 litraa ja olis pitänyt päästä veritiputukseen vaan ne nuukat ei laittanu, hemppa putoskin 12 tunnissa 120 -> alle 80. Lisäks tosiaan oli tikkejä pyllyyn asti ja monessa kerroksessa ja kaiken kukkuraks tuli hermovaurio alapäähän eli kivut loppui vasta kun poika oli 10kk.. Sitli vauvakuume oli kova ja kun poika oli 6kk niin annettiin lupa toiselle ja sillä tiellä ollaan vieläkin. Yhtään plussaa en oo tän yli 2 vuoden aikana saanu ja oli ajatus että josko nyt helpommin onnistuisi kun kroppa on kerran käyny kaiken läpi, vaan eipä onnistunu. No tässä sitä porskutellaan, pahimmat romahdukset on varmaan ollu, alkaa olla turtunu jo negoihin ja menkkoihin, toki välillä ottaa lujille. Kaippa se toinen tulee sitten kun tulee, jos tulee.. Mun suurin haave on aina ollu saada lapsia ja onneks oon saanut yhden, vaikka toivoisin useampaa, itellä on 3 isoveljeä ja se on suuri rikkaus ollu niin sitä toivon myös omalle pojalle että saisi kokea sen :)Mulla tosiaan puudutti varulta välilihan ja joutukin leikkaa sen varulta ettei repeä ja sitten parsi kiinni :-)Mulleki oksitosiinitippaa laitettiin reilusti enkä revenny.. Eikö teillä leikattu välilihoja jos repeytymisen vaara oli? Mulla se puudutettiin valmiiks siinä kohtaa kun vauvan pää alko näkyy. Kätilö sano, että puuduttaa valmiiks jos se terttee leikata. Onneks ei tarvinnu leikata enkä revenny. Ihan ite yllätyin, koska oon tosi hoikka kapee lanteinen. Kätilöki ihmetteli miks ei tarvinnu.
ikävä että vieläkin löytyy tuollaisia kätilöitä jotka luulevat tietävänsä toisen kehon tuntemukset paremmin kuin ite synnyttäjä!!!

pian se selviää mitä nuo merkit tarkoittaa vaiko ei tarkoita! Milloinkahan tuota uskaltaisi alkaa testailemaan!???