Raskaaksi 2016

Täällä kp4 menossa ja ovistestit (joita en aikonut hankkia) tulivat tänään. :happy:
Oon vähän kade teille joilla on säännöllinen kierto kun voitte käyttää niitä woman logeja vai mitä ne nyt onkaan..
Mulla on pitkä ja epäsäännöllinen kierto niin ei oo apua nosta.. fertility friendsistä oon tykännyt vaikka lämpöjä en mittaakkaan.. tosin saatan ruveta mittailemaan kun sekin on tuttua mulle. :p

Minä en taida listaan liittyä kun en yrityskierroista oo lukua pitänyt.. toki voishan sen alkaa laskeen alusta tämän menetyksen jälkeen, mutta vastustan sitä ajatusta kun tuntuu jotenkin väärältä infolta.

Onnea Jennyhannellelle ultrasta :Heartred

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 (ensimmäistä)
PikkuMinski yk28
'muurahainen' yk 23
Juliet yk20
Viipsukka yk18
Hileinen yk 16
Salamanteri yk 14
Ninukki yk13
Piipaa yk11
Maiskukka yk10
Mrsc yk 10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Jasmi yk9
Jopsu yk 7
Arwen yk6
Puikula yk 6
Helinäkeiju yk5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Pätkis85 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Piia84 Yk 3
Toinenpikkuinenko yk 4
Norael yk3
Syksyinen yk3
RouvaKettunen yk 3
Vargynja tjotyk 2
Sydänkäpynen yk3
Manteli90 yk2
Kirppu^ yk 2
Ansaki yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Niemja tjot/yk 1
Mileim yk1
Mauste yk1
diabolicat
Nyytikki2

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA 09/16

Mulla menee uusvuos töissä tai no iltavuorossa mut vihdoin huomenna 21 jälkeen näen mieheni kun lähettii reissuun erisuuntiin jouluks :)

Toivoin että vihdoin meillä että teillä olisi se 2016 se plussavuosi ja haave nyytistä toteutuisi <3 Joten kaikkea hyvää jokaiselle vuodelle 2016 :p

Yk 31 kp 24 ( luomu joten eiköhän sinne kp 40 taas mennä ennen ku täti tulee )

Muurahainen, Mitä se metformiini käytännössä tekee? Itse kerkesin käydä sokerirasituksessa tammikuussa 2010 kun lääkäri rupesi sitä miettimään, mutta se siten jäikin (ja samalla info siitä!) kun huomasinkin olevani raskaana tammikuun lopussa... Esikkoa odotellessani ylipainoa oli sellaiset 10kg. sen jälkeen sainkin itseni normi painoon oikeastaan helposti, koska raskauden aikana ei juuri ylimääräistä painoa tullut. mutta silti kauemmin meni ennenkuin toinen tarttui matkalle mukaan :Heartpink Toisesta siten jäikin tätä ylipainoa enemmän (ja taas ollaan ylipaino tilanteessa), koska otin juurikin raskauden aikana viljat ja sen sellaiset takaisin ruokavalioon. Myös kovat karkit maistuivat sillä niitä imeskellessä sain pidettyä hetken edes pahaa oloa pois.

Saako muuten raskauspahoinvointiin käyttää pahoinvointilääkkeitä?? mietin jo nyt kauhulla että mitä tuleman taas pitää kunhan tässä saisi vaan matkalaisen kyytiin... :sick006

Jasmi rankka tie sielläkin takana toivon teille pikaista ja pysyvää plussaa ;)

Salamanteri pahoittelut ja paljon voimia sinne<3

Juliet tiedän niin ton tunteen :D mulla kanssa pari ekaa päivää on silleen että jossain 1-2 h ja kaikki on läpi xD

Rouvakettunen tsemppiä oviksen hyödyntämiseen ;)

Toinenpikkuinenko pahoittelut mutta onneksi tästäkin löytää positiivisia asioita! :) tsemppiä uuteen kiertoon !! ;)

On. Aamulla jomotteli mutta ei varmaan vielä tänään oo ovis veikkaan että osuu huomiselle! Tänään taas testiä tehdään eli saa nähdä :)

Jopsu kp 11/25-28 yk 7

piia: postafenia saa käyttää ja sitä saa ilman reseptiä, primperan on toinen jota käytetään mutta on reseptilääke. Raskauspahoinvointi on hormonaalista, joten on hyvin mahodllista että lääkkeet ei siihen uata. Mulla ei ainakaan ole ikinä auttanut, kärsin yleensä aika rajusta pahoinvoinnista.. viimeks kun sitä oli niin jouduin tiputukseenkin.

Tulin vaan tähän väliin jo vähän etukäteen toivottelemaan uusia vuosia, kun en illalla ehdi (vieraita tulossa ja perunasalaatti tekemättä! Kriisi). Eli:

Oikein hyvää uuden vuoden juhlintaa ja plussaonnea kaikille vuoteen 2016! :happy:

Sydänkäpynen kp 13, dpo 1

Mä alan siirtyymään tonne syyskuisille pikkuhiljaa, mutta teitä täälllä vielä seurailen.
Mä sain nyt lähetteen kunnalliselta varhaisultraan, Jee! (:
Tsemppiä kiertoihin naiset ja onnea tulevista plussista. Negan kohdanneille tsemppihalit! <3
Ennen kaikkea, Ihanaa ja rauhallista Uutta Vuotta koko porukalle, olkoon tämä vuosi teidän!

Jennyhannele ja Papu rv5+0 <3

Voisiko joku ystävällisesti lisätä minutkin tuohon listaan? :) itse en saa laitettua :O
Hyvää uutta vuotta kaikille! :)

AstaE yk3

Tekis mieli testailla tänään, mutta toisaalta menkkojen pitäis alkaa vasta ens viikolla. Toisaalta lauantainakin ois 70-vuotisjuhlat (isännän esimies, sen jälkeen entisellä työporukalla ehkä tarkoitus mennä jatkoille).

ps. Mun lapsen hoitolaukusta sekä käsilaukusta on nyt parissa viikossa hajonneet olkahihnat. Joku vihje??? No okei mun käsilaukkuni kyl painaa varmaan kiloissa...

Hyvää uutta vuotta kaikille, toivottavasti saatais plussat pian ♡

Täälä nousi eilen kuume ja edelleen on korkialla. Onneks ollaan mun vanhemmilla nii ne hoitaa poikaa.

Hyvää uutta vuotta kaikille ihanille naisille täällä! Musta on ihanaa lukea teidän juttuja täällä vaikka en usein kirjoittelekaan :)

Nyt olen ollut ihan foorumihiljaisuudessa kun muuten ajattelen liikaa tätä kierron käynnistymättömyyttä. Mennään kp 42/28?, nega testattu kp 28 ja 35. Viime viikon oli ihan hullut ovislimatyyppiset vuodot mutta näillä kp:illa tuskin oli ovis. Haluaisin niin vaan saada menkat! :(

Aaton ja uudenvuoden kunniaksi täällä tänään kp 1. Tämä kierto siis pituudeltaan 30 päivää....

Ja kohti uusia pettymyksiä :wink

Aaton ja uudenvuoden kunniaksi täällä tänään kp 1. Tämä kierto siis pituudeltaan 30 päivää....

Ja kohti uusia pettymyksiä :wink

Täällä kans laittautuminen päätty kyyneliin kun täti päätti yllättää!

Voi tätä tuskaa!!!:sad010

Yk 6 alkaa siis kuhan tästä tädistä päästään.

Onneks on viiniä nii tuska laantuu.

Takaisin