Raskaaksi 2015

Piti jo aikaisemmin kommentoida tuosta tupakka asiasta. Mies poltti kun alettiin seurustelemaan mutta lopetti kun en tykännyt siitä :D ja nyt ollut joku 3 ja puol vuotta ilman! Itse en oo ikinä ees maistanut :o

Mutta tosiaan tsemppiä lopettamiseen/vähentämiseen :)

Täällä kahtena päivänä töissä meinannut kesken päivää mennä silmät kiinni. Väkisin täytyy pitää auki että pysyy! Vaikka en erityisemmin oo myöhään mennyt nukkumaan. Oiskohan tää joku joulun jälkeinen väsymys? :D

Oli pakko tulla kirjottaa, vaik pitäs olla jo nukkumas ku aikanen herätys huomenna. Se eilinen outo olo ei ollu aamulla, mutta nyt illalla on taas juilinu mahaa, alaselkä on kipeä ja eilen unohtu mainita, et rinnat on kipeät kauttaaltaan ja pinkeet. Ihan vaikuttaa kyllä, et tätiä tässä varmaan ootellaan..:arghh:.mut en sit tiiä...kp 23. Oli kyl pakko kaivaa 2013 kalenteri ja kattoo et ku tein testin 20.10, ol kp33 ja sillo samaisella viikolla alkupuolella tuli samanlaisia menkkamaisia oireita. Apteekin testi on tuol kaapissa, mut en kyl uskalla sitä viel tehä ku kp-päiviä on niin vähän, ettei oo oikein viel uskoa, et se ois mahollista, et näyttäs kahta viivaa. Pakko vaan koittaa mennä eteenpäin näil ja testaila myöhemmin, jos on tarvis.:goodnight

Hyvin hailakka haamu tuli tämän aamun ovistestiin, joten LH huippu meni ohi jo. Tuli kyllä heiluteltua peittoa eilen, että ovis hyödynnettiin :)
Nyt sitten ootellaan pari viikkoa ja katsotaan miten kävi. Ihan pikkuisen jännittää kun nyt vihdoin mullakin on mahdollista saada ne kuuluisat kaksi viivaa.. :)

Muokattu viimeksi:
Herttinen miten pitkä lista jo plussia!
Onnea vielä uusille plussanneille!! :) Syyskuisissa tavataan :) Ihan loistava juttu! :)

Mulla on pakkomielle seurata vielä teidän plussa-aaltoa, vaikka kuuluisinkin jo muualle höpisemään :P

Edellisessä kierrossa meillä ei auttanut peiton heiluttaminen pelkkänä ovispäivänä :( Kahtena peräkkäisenä päivänä tuli ovistestiin plussa ja silloin talleteltiin, mutta raskaaksi en tullut. Tässä kierrossa jossa raskauduin harrastettiin seksiä päivittäin tai joka toinen päivä ja tärppäsi. Ja peiton heilutusta oli ennen ovista ja sen jälkeisinä päivinä. Luulen kyllä, että silloin edellisessä kierrossa ei ovista ollutkaan :)

Oon melkein sata varma että muurahainen plussaa mun kans loppukuusta ;)
paitsi, että mä en oo vielä saanut todistettua ovista, mut eiköhän se tuu ku on sama clomiannostuskin kuin viimeks ku sain plussan :)
Nii ja eikös se clomien vaikutus vahvistu kun syö toista kiertoa, näin siis jostain oon lukenut.

Meillä siis heiluteltu tänä vuonna peittoja vähintään joka toinen päivä :)

Kumpa säkin Timbe löytäisit sen oviksen. Vaikka joskus on testissäkin vikaa, sula kuitenkin ne lääkkeet.

Mä yritin eilenkin metsästää ovista, tuloksetta. Pitänee vielä odotella.

Naistenpolilla käyty... Tuomio tuli. Endometrioosi, kystia ja pco. Clomit lopetetaan ja hoito siirretään isompaan sairaalaan, jonne laittoi myös leikkausjonoon kiinnikkeiden poistoa varten. Ovulaatiota ei ole tapahtunut. Että kattellaan sitten ensi vuonna, jos silloinkaan. :sad010

Myy; Olen todella pahoillani :Heartpink
Toivottavasti leikkaukseen aika tulisi pian,niin pääsette hoitoihin nopeasti käsiksi :smiley-angelic001

Myy:lle tsemppiä ja jaksamista.

Kaikille plussatuulia!

ON: kp 30/28-33, ei mitään oireita suuntaan tai toiseen. Dpo:sta ei käsitystä. Tänään ajattelin hakea puikon ja testata varmuuden vuoksi.

Tsemppiä myy :( <3

@sukki testistä sitten kuvaa! Testaatko tänää vai huomenna? :)

Onnea kaikki plussanneet, teitä on jo niin paljon! :)

On: Mulla tänään JO rv 12+6 ja nt-ultra iltapäivällä. Jännittää niin paljon, oon lähes kauhuissani. Onneks meen töihin tunniks eka ja lähden sieltä sitten miehen kanssa ultraan. Kuuluuko sen tosiaan jännittää näin paljon?! Toivon koko sydämestäni että kaikki on sintillä hyvin ...

Myylle pahoittelut ja voimahali <3
Ja onnea plussanneille! :)

On. Viime yö oli tosi sekava. Siis unien kannalta. En oo pitkään aikaan edes nähnyt unia mutta nyt näin sellasta, et menin jonnekki keskitysleirin tapaselle paikalle eikä kukaan saanu puhua mulle tai olis joutunu telotukseen. No lähdin sieltä kuitenkin kotiin ja äiti oli käymässä. Keitin kahvia ja huomasin että mun maha liikkuu ihan hullunlailla. Siellä oli siis vauva. Yritin juoda sitä kahvia, mutta se maistui niin pahalle että sylkäisin pois. Sitten olin taas eri paikassa, siellä oli paljon tuttuja ja olin edelleen raskaana. Yhtäkkiä näin sen pienen sikiön mieheni sylissä ja minua ja muita naisia raahattiin toimenpidehuoneeseen. Ja siellä sielut imivät meidän sielujamme. Ja uni loppui. Pelottava, mitä lie tarkoittaa?

Takaisin