Tyttötiikeri
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Mä taidan olla ainut joka jäi tästä plussa -aallosta rannalle ruikuttamaan vaikka oli oireita, menkat myöhässä yms.. Pakko sano et aika kurjalta tuntuu... Mutta eipä lannistuta. Eihän mun alunperäinen suunnitelma edes ollut vielä alottaa yritystä, jotenkin vaan kun oliki mahdollisuus että olis tärpännyt niin huuma nosti päätään...
Mutta minäpä täältä rannalta huiskuttulen teille plussanneille ja huutelee PAAAAAALJON ONNEA JOKAISELLE JA ONNEA MATKAAN! ❤ Kyllä täältä perästä tullaan ennemmin tai myöhemmin!
Kiitos Sannis kun otit listalta mun testipäivän pois.
Piti muuten Luckylle kommentoida et se on kyl jännä kun te monet siellä 2014 ryhmässä kirjotelleet ootte niin tutun oloisia kun oon taustaillen sitä ketjua seurannut.
Mut missä vaiheessa aloitit kuumeilun? Miks muistan et kuumeiltiin samaan aikaan jo 2013 ketjussa?
Mutta minäpä täältä rannalta huiskuttulen teille plussanneille ja huutelee PAAAAAALJON ONNEA JOKAISELLE JA ONNEA MATKAAN! ❤ Kyllä täältä perästä tullaan ennemmin tai myöhemmin!
Kiitos Sannis kun otit listalta mun testipäivän pois.
Piti muuten Luckylle kommentoida et se on kyl jännä kun te monet siellä 2014 ryhmässä kirjotelleet ootte niin tutun oloisia kun oon taustaillen sitä ketjua seurannut.
Mut missä vaiheessa aloitit kuumeilun? Miks muistan et kuumeiltiin samaan aikaan jo 2013 ketjussa?

Lucky87:Toivon todella, et se ois ollu sitä. Kiitos neuvosta.:) Miul ol eilen kp 22. Katoin mielenkiinnosta lask.aika laskurilla mitä se näyttäisi Laitoin siihen tädin alk.17.12 ja kierron pit. 32. Se näytti kiinnittymispäiväksi huomisen. Tietty miun kierto ei oo ihan säännöllinen niin kuin kirjoitin aikaisemmin ja voihan siinä olla heittoa muutenkin. Sitä kiinnittymistä en oo kyl hoksannu aikasemmin. Oviksen opin tunnistamaan edellisessä yrityksessä, vaik sillon menikin 1v 1kk päälle ennen kuin sai nyytin kainaloon. Se on vaan niin pienestä kiinni joka kuukausi, että tärppi tulisi.
Itelläkin vasta yk menossa, mutta ei silti malttais odottaa...Ehkä tää ikäkin tekee sen ku haaveena ois vielä 2 lasta, jos luoja suo... mut kohan ees yks. Ei meijän taloon kyl oikeestaan mahdu paljon porukkaa ennää, mut eihän se ongelma oo.... Pitäis alkaa etsiä suurempaa taloa niin kuin mieskin sanoi, mutta ei täs ny kiire oo. Sopu sijaa antaa, niin kuin se sananlasku tais mennä.. Kiva kun on muitakin "vanhempia" kuumeilijoita, mutta ei iällä väliä. Kaikilla on sama päämäärä saada vauva ja mukavaa kun on eri ikäistä porukkaa.:) Tosi kiva jutustella teijän kaa.:) Nyt täytyy mennä laittaa välipalaa nuorimmalle ku heräsi päiväunilta äskettäin. Palaillaan.