Raskaaksi 2015

Mä taidan olla ainut joka jäi tästä plussa -aallosta rannalle ruikuttamaan vaikka oli oireita, menkat myöhässä yms.. Pakko sano et aika kurjalta tuntuu... Mutta eipä lannistuta. Eihän mun alunperäinen suunnitelma edes ollut vielä alottaa yritystä, jotenkin vaan kun oliki mahdollisuus että olis tärpännyt niin huuma nosti päätään...
Mutta minäpä täältä rannalta huiskuttulen teille plussanneille ja huutelee PAAAAAALJON ONNEA JOKAISELLE JA ONNEA MATKAAN! ❤ Kyllä täältä perästä tullaan ennemmin tai myöhemmin!

Kiitos Sannis kun otit listalta mun testipäivän pois.
Piti muuten Luckylle kommentoida et se on kyl jännä kun te monet siellä 2014 ryhmässä kirjotelleet ootte niin tutun oloisia kun oon taustaillen sitä ketjua seurannut.
Mut missä vaiheessa aloitit kuumeilun? Miks muistan et kuumeiltiin samaan aikaan jo 2013 ketjussa?

Tiikeri älä huoli, ihan varmasti teillekin aika on vielä oikea jonain päivänä. Tiedän ettei se lohduta nyt, ja sulla on pettynyt olo. Mutta mä olen sitä mieltä, että asioilla on tapana järjestyä just niinkuin on tarkoitettukin ennemmin tai myöhemmin! :) Sä tulet vielä sen huomaamaan :)

Kuule tyttötiikeri, on meitä vielä täällä paljon plussaamattakin :) kauanko teillä oli taas jo yritystä takana? Kyllä teitäkin vielä onni potkaisee :)

Pah, ja nyt vasta luin juttusi kunnolla! Eli unohda kysymys :D pikkasen on laho pää minulla :D

Huh teitä ja onnea taas plussanneet. :) Pitäisiköhän vaihtaa nimimerkki ja keksiä kuva ja tulla uutena tänne, tärähtäsköhän heti plussa:nicethread:smiley-angelic003
tuntuu et osa kerkeää yhden jutun kertoa ja heti jo plussa. :grinNo Mariska lucky Larissa ym kyl me perässä tullaan.! :cat::grin:wink ONNEA plussanneet.

Oho tuli vähän hymiöitä ja älkää vaan kukaan käsittäkö viestiä väärin. Kaikista plussista olen huippu Iloinen :D

Mikäköhän siinä on, että puoltuttujen facebooknaamojen raskaudet käy sielun päälle, mutta täällä positiiviset testit saa aikaan ilontunteen ja jälleen vähän lisää luottamusta myös omaan yritykseen. Kyllä vaan tuntuu hämmentävän kivalta katsella teidän komeita viivoja naiset!

Täällähän on tapahtunut taas paljon kun viimeks kirjottelin eilen. Muurahainen: Hyvä idea kuvata tikut ja seurata viivojen vahvistumista ku eihän niitä muuten oikein muista edellisistä päivistä.:) Babyluv: Miekin näin haamun testissä, vahvistumista sille.:) Onnea sinsu , Tiit, Vauvahaaveilija !:) Tervetuloa sazu87. Täällähän on aivan mahtava plussa-aalto menossa!:smiley-bounce005 Lucky87:Toivon todella, et se ois ollu sitä. Kiitos neuvosta.:) Miul ol eilen kp 22. Katoin mielenkiinnosta lask.aika laskurilla mitä se näyttäisi Laitoin siihen tädin alk.17.12 ja kierron pit. 32. Se näytti kiinnittymispäiväksi huomisen. Tietty miun kierto ei oo ihan säännöllinen niin kuin kirjoitin aikaisemmin ja voihan siinä olla heittoa muutenkin. Sitä kiinnittymistä en oo kyl hoksannu aikasemmin. Oviksen opin tunnistamaan edellisessä yrityksessä, vaik sillon menikin 1v 1kk päälle ennen kuin sai nyytin kainaloon. Se on vaan niin pienestä kiinni joka kuukausi, että tärppi tulisi.:sad001 Silloin aikaisemmin kun kirjoitin, että miehelle iski kuume aikasemmin ja sit miulle, ni nyt tää kuume on saanu vallan miusta oikein kunnolla.! Toivon kaikille plussatuulia ja kyllä meidän vuoromme vielä tulee!:smiley-bounce013 Itelläkin vasta yk menossa, mutta ei silti malttais odottaa...Ehkä tää ikäkin tekee sen ku haaveena ois vielä 2 lasta, jos luoja suo... mut kohan ees yks. Ei meijän taloon kyl oikeestaan mahdu paljon porukkaa ennää, mut eihän se ongelma oo.... Pitäis alkaa etsiä suurempaa taloa niin kuin mieskin sanoi, mutta ei täs ny kiire oo. Sopu sijaa antaa, niin kuin se sananlasku tais mennä.. Kiva kun on muitakin "vanhempia" kuumeilijoita, mutta ei iällä väliä. Kaikilla on sama päämäärä saada vauva ja mukavaa kun on eri ikäistä porukkaa.:) Tosi kiva jutustella teijän kaa.:) Nyt täytyy mennä laittaa välipalaa nuorimmalle ku heräsi päiväunilta äskettäin. Palaillaan.

Oijoi!!! Taas plussia!!! Onnea kaikille tasapuolisesti ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan!!! :Heartred:Heartbigred:Heartred

Voi katapultti! Toivon koko sydämestäni, että pikkuisella on kaikki hyvin! :Heartbigred

Jään tyttötiikeri sun kanssa rannalle. Niin tiedän, ettei tässäkään kierrossa tärppää, hanskat on jo heitetty nurkkaan... Tänään kyllä tuli jo väriä ovistikkuun ja limoja, mutten kehtaa koittaa miestä kellistää, kun huomenaamulla naistenpoli ja aion pyytää ultraa...

Mäkin taisin jäädä rannalle ruikuttamaan.Tänään ei testiin piirtynyt haamun haamua.Vielä testaan aamulla jolloin hcg korkeimmillaan.Eilinen haamulainen taisi olla vaan huono vitsi :( luulisi että jos nämä ovat valemenkat niin 4.päivänä piirtyisi jo se toinenkin viiva.. surku :/

Siis eihän meillä oo varsinaisesti yritystä vielä edes päällä... Ajatus oli että keväällä alotettais mutta nyt mies jättikin tässä kierrossa kumit laatikkoon (silti sanoo ettei toista lasta halua... hmph.) :rolleyes: Siksi siis on multa törkeää täällä edes valitella... Enkä aio enää valittaakaan vaan katse kohti tulevaisuutta. :cool:

Voi kauhia :) Onnea jälleen plussista jos en oo ehtiny kaikkia onnitella kun näitähän nyt tulee kun sieniä sateella :smiley-bounce013
Mahtava tahti !!!

Eiköhän tyttötiikeri, johanna, ja muut meidän vuorokin vielä tule ! :)
Mulla ollut kans tänään huono päivä, itku tuli kirjasta jossa nainen saikin lapsen vaikkei enää pitänyt saada ja ystävän vauva kuvista fb:ssä , välillä on vaan niin herkkis ja kauhia vauvan kaipuu :oops:

Mutta mutta nyt ei synkistellä :) Te kaikki ootte mahtavia naisia ja jokainen hyppää nyt tohon plussa aaltoon mihin suurin osa on jo hypännyt :smiley-bounce016

Jokaisen plussasta olen tyytyväinen ja se luo uskoa tännekkin !

Mäkin ruikuttelen siellä rannalla parin viikon päästä :D Nuo ovistikut kun ei hymyile mulle, vaikka mä koitan niin olla niille ystävällinen ja hymyillä ;) Tämä tyttöpä lähtee huomenna miehen kanssa kaksin viettämään kylpyläviikonloppua :) Siellä en aio mitään testejä tehdä enkä miettiä koko asiaa, tai voinhan mä huomenna aamupisusta vielä yhden tyhjän ympyrän aikani kuluksi pissiä :rolleyes: Kylläpä onkin sitten piiiiitkä aika ootella tätiä, kun ei oo edes mitään oireita kuviteltavissa eikä tiedä kuinka pitkäks tämmönen ovuloimaton kierto venyy :rolleyes: Noo...taidan ens kierrossa tehdä niinkuin joku neuvoi ja tilata iiiiison kasan liuskoja ja sitten vaan varmistaa tolla hymynaamalla, ei huvita maksaa niin paljon tyhjästä :D

Mä kovasti olen noita oireitani tutkiskellut ja erilainen olo nyt kyllä on mitä tässä puolen vuoden aikana on kertaakaan ollut...
Mutta tänään iski epäusko... aloin miettimään että tässä mielentilassa sitä varmasti osaa kuvitellakki ne oireensa... ja ei ehkä kannata intoilla vielä yhtään ettei pettymys oo sitten niin suuri kun ne menkat alkaa... :(
Mutta eilen poltin kaksi.. ja molemmat sytytin siitä tavasta... huono olohan siitä tuli... sama tänään.. yhden tänään sytytin ja sen jälkeen mietin että miks piti sytyttää... tuumailin vaan että jossen olis raskaana niin miten yhtäkkiä muuten olis tullu näin voimakkaana tämä ettei enää saata polttaa... :O

Onnea plussanneet ♡

Ihana kuulla teistä Gatusa ♡ Iih, onks siitä jo niin "kauan" ku hän synty :/ vitsit miten nopeesti aika menee :eek:

Täällä ollaan tukevasti yhtenä kappaleena :) Virtsishän se niitä suppareita mulle aiheutti :( Nyt siis antibioottia nassuun :) Päivitän nyt taas teille meidän masusesta kuvaa ♡ (toivottavasti kukaan ei pahastu että, täällä pyörin vielä ja jaan näitä kuvia :/) Kuvassa siis 34+5 ♡

Plussa puhureita kaikille muillekkin! ♡ Kyllä se mun uni vielä toteen käy, uskokaa pois ;)

Liitteet

• 2015-01-08 12.59.12.jpg
    2015-01-08 12.59.12.jpg
    850.3 KB · Katsottu: 154
Mä olen myös jäänyt plussa-aallosta! Dpo 7 kylläkin vasta, mutta ei mitään tuntemuksia missään, vaikka kuinka koitan kuvitella :D
Eli Azalea, tiikeri, Mariska ja muut, kuumeillaan täällä vielä ensi kuussakin! Voidaan mennä vaikka loka- tai marraskuisiin! Sinne ehtii Dikukin sitten mukaan :)

Sazu, tällä on ihan samat tunnelmat. Ekaa kertaa ikinä mulla on vaikka ja mitä oireita, mut totesinkin jo tuolla Esikoinen toiveissa -ketjussa että kuvitelmia ne on vielä tässä vaiheessa kiertoa. Nyt siis kp22/30-31.

Itsekin retkahdin miehen seuraksi tupakille tänään päiväkahvien jälkeen ja hyi yök mikä olo jo ekojen henkosien jälkeen. Se jäi sitten polttamatta.

Mikä päivä sä Sazu testaat?

Liisu, saattaahan tuo aalto sutkin vielä hyvinkin viedä mukanaan! :wink Ja jos me ei tähän kyytiin päästä, niin sitten vaan innolla kärkkymään lokakuisten laineita! :happy119

Takaisin