Raskaaksi 2015

Murkku; Aika vahvan näköinen on viiva vieläkin.Söitkö tässä kierrossa niitä clomeja,vai muistanko väärin?

Toivottavasti teil ei mee hermo, mut olisko nyt tänään kuitenkin se ovisplussa päivä, eli dpo -1? Vai oliko se jo eilen ja sit tänään olisi dpo 0?
Laitan nyt viel yhden kuvan ja sitten lupaan etten tänään enää kuvia tänne laita. :D

ImageUploadedByVau Foorumi1420703653.151230.jpg

no eniweis tänään joka tapauksessa heilutellaan peittoja, sen verran tänä vuonna on tehnyt mieli et vähintään joka toinen päivä on ollut toimintaa, mikä sopii minulle oikein hyvin. :)

Diku, juu söin. Tää oli toinen clomikierto mulla ja sen takia oonki niin innoissani et todistetusti ovis tapahtuu vihdoin! :)

Täällä pidetään katapultille peukkuja, että vuoto on vaan harmitonta :) Onneksi pääset nopeasti tarkistamaan tilanteen.

Darkmimosa älä ole pahoillasi, etkä ole paha ihminen :) Minusta on hienoa , että olet pystynyt vähentämään !! Tiedän miten vaikeaa se on !!

Diku :Heartred:Heartred

Babyluville toivon plussaa :)

Murkku; Oliskohan ollu Lucky joka kertoi loistavan vinkin,et testaa muilla sitä ovista ja kun niissä olis se O+ niin tekee samasta lirusta sen cb digin niin saa varman vastauksen..

Diku, pitäisköhän kokeilla ens kierrossa. Tosin mulla noi cb:n digit antoi viallisen hymynaaman silloin kun en voinut ovuloida. Verikokeilla todettiin ettei ovulointia ollut tapahtunut. Ja ajankohtakin oli aivan väärä milloin digib hymynaama tuli.
Mut vois sitä ens kierrossa sitten kokeilla.
Mites muuten sinä jakselet siellä? Olet ollut paljon mielessäni.
Pakko vielä sanoa, että joka kerta kun sun nimimerkin yritän kirjoittaa muuttaa ennakoiva nimekseen suku! :D

:cool: Diku ja Dikun tuleva suku :p Kiitos
Kipuja on vaikka naapurille annettavaksi..Kunhan raskausoireet häviäisi niin uskon että kyllä tästä kuopasta noustaan Marraskuunmammoihin :wink
Toivottavasti nyt tulisi viivat sulle myös R-testiin :wink

DarkMimosa: Itse olen myös tupakoinut ja tiedän, että se lopettaminen kokonaan on todella vaikeata. Pääasia on, että olet ajatellut asiaa ja se, että olet vähentänyt tupakointia. :) Ja älä stressaa, sillä ei se stressikään hyvää tee. Tsemppiä sinulle! :)

Darkmimosa: mun oli kans pakko eilen hierojareissulla ostaa aski, mut kun se tossa laukussa on ni ei tee mieli. Päivällä kun sitä ei ollu ni tuntu et sekoo. :D viiteen veny munkin eilinen.. Mut parempi sekin kun 20. Huomenna töihin, toivottavasti sais siellä oltua edes näin ettei ainaka lisäis..

Mies kysyi eilen illalla et oonko vaakalla käyny, kun kuulemma näyttää et ois vatsa vähä laskenu :o taitaa vaan kerätä pisteet kotiin, en mä ainaka huomaa eroa :D

PepeXXL: mulla nyt karvat kasvaa luonnostaan voimakkaasti ja erittäin vahvana... mutta voisi kuvitella että terolut voisi jollain lailla lisätä karvan kasvua koska lugesteron vauhditti mulle sitä. Ja molemmat ovat keltarauhas hormoonia. Raskauden aikaan oli sellanen viidakko parissa päivässä että huh huh. :)

Lume: onnea uuteen kotiin!

Vielä mahtavan tupakan mahdista,vaikka on ollut polttamatta suht pitkään..niin se on eka asia mikä tulee mieleen kun ottaa päähän.Silti tietää et on tyhmää leikkiä tulella ja polttaa vähän aikaa..

Mulla kans on tuo tupakoinnin lopetus tuttua touhua. No vähensin kyllä reilusti jo pitkin syksyä. Nyt plussan jälkeen vetäsin tasan yhen tupakan henkosiin ja sen jälkeen meni loput roskiin. Ihan käsittämättömän paljon tekee mieli, mut sit taas kun mies käy tupakalla niin se haju etoo. Eiköhän tämä tästä tasaannu ajan myötä, mut tsempit kaikille lopetuksen kans, tiedän et ei ole helppoa!! Ja muistakaa, et jo vähentäminen auttaa, pikkuhiljaa hyvä tulee! :)

Mä laitan nyt tupakkirahat säästöön purnukkaan ja lupaan, et jos vaavi pysyy kyydissä niin niillä rahoilla ostetaan lapselle jotain. Vaikka vaunut! :)

Muurahainen, minä sain ekalla clomikierrolla ovishymynaamat kp 16 ja kp 17, ja kp 31 näytti raskaustesti vahvaa plussaa, juutikin viime kierrossa missä todettiin tuulimuna.
Nyt odottelen ens viikon ovista ;)

Juu tuosta lopettamisesta vielä, se on jännä kun sitä tupakkaa tekee kokoajan mieli, mutta kun vetää savut niin tajuaa kuinka pahaa se on. Täällä onneks lopetti mies myös, hänelle se kyllä on vaan ärsyttävän helppoa.
Mä koitan nyt sitä että ajattelen mahdollista tulevaa vauvaa joka kerta kun tekee mieli tupakkaa ja toivon lopettamisen auttavan raskautumiseen :) Josko sillä se tuska laimenis...

Taikatuuli74 : jos se on kiinnittymistä?

Tyttötiikeri: meiltä löytyy paljon yhteistä. Tuo kaikki heti mulle nyt tyyppi vika vaivaa muaki. Viimekesä oliki ihan hirvee kun piti saada sisustaa, laittaa pihaa, kuumeilla ym. Ym. Ja oikeen mitään ei tapahtunut mihinkään suuntaan. :D

Mimi: elä nyt kauan aikaa pois ole... Olet meille ku ystävä ja kaveria ei jätetä! :D toivon kuitenki että pieni tauko tekis hyvää... sais se plussa tulla sulle syliin asti tällä kertaa!

Myy82: kyllä se varmaan suoriruspaineita luo jos pitäis sperma näyte viedä... ja miehet varmaan muutenki huonoja tutkituttamaan itseään... Meillä mies käynyt viimeksi armeijassa hammaslääkärissä ja millon viimeks lie käynyt ees työhön tulotarkastuksessa :)

Fuksia: mä myös ollut ihan tyytyväinen kunnalliseen neuvola lääkäriin ja sain äkkiä lähetteen poliklinikalle... siellä oli yks tunari lääkäri joka ei muistanut tehdä mulle reseptiä määräämistä lääkkeestä ni piti vähän monen mutka kautta asia hoitaa ku poli oli kiinni. Lääkäri vaihtuu sielläkin mutta onneks siellä yks hyvä lääkäri joka mun asiaa hoitanut jo neuvolan puolella. Tietää tarkalleen mikä mun ongelma on.

Babyluv: näkyy punaista viivaa

Junttura: mies ei haluaisi mulle mitään lääkkeellistä hoitoo edesauttamaan plussaa joten sille tuo perustelu ei paljoa hetkauta. On sanonut kyllä että voi antaa siemen neste näytteen jos tarvis mut edelleen siinä uskossa että en tarttee lääkkeitä plussatakseni. .. noh. No tässä nyt 09/13 jonku näköistä lääkettä kierto toisensa jälkeen ollut ja yks ainoo haamu/ kiinnittymis yritys clomien eka kierrosta. :/ ni luomu plussaa en mitenkää voi uskoa enää.

Gatusa: sulla on kyllä melko super neiti siellä että oksat pois. Lähtee aikasin kävelemään.... toivottavasti tytöllä järki ja kohtuus kehittyis samaa tahtia ettei sattuisi isompia vahinkoja ;) se on se suomalainen hapankorppu joka teki sun vauvasta niin jämäkän :)

Onnea Sinsu plussasta!

Sazu87: tervetulo

Anskulle: plussa puhallus! !! Puuh!

Darkmimosa: esikoista odottaessa en vaan pystynyt kokonaan lopettamaan. Se omantunnon tuska on jotai hirveetä ni miks ei senkään voimalla.

Johanna: et oo yksin... kyllä määkin täällä vielä oon koko tän vuoden.

Diku: voi olla. Stressi väsyttää!

Murkku: onko sulla ollu ovis tuntemuksia muuta ku limat. Talletelkaa vaan lisää ni ei jää siitä kiinni...ja tuo viimeisin on kyllä jo plussa!

Katapultti82: toivotaan että vuoto on harmitonta! Hirveästi tuntuu varmasti kun mietityttää et mitä tapahtuu. Halaus!

Diku: en ollu mä... mutta todella hyvä vinkki! Itsellä oli niitä kaksoishormooni testejä joita tein kp 8 - alkaen... niillä kyllä sai varman plussan. . Kannatan hymy naamaa varsinkin jos ei tiedä millon ovis on. ..

On. Ihan hirveetä yrittää kommentoida kaikille jotai kun päiviä jo mennyt viime kerrasta... no mutta nyt se on tehty...

Täällä dpo 11 ja limat on lisääntynyt. Välillä tulee sellasia valkoisia kokkareitakin mutta enimmäkseen kirkasta munanvalkuaista. Mies tuli eilen kotii... niin ja tosta valkeesta kokkareesta meinasin hiivaa mutta ei mulla muita hiiva oireita ole...

Mariska: meilläkin mies vähensi jossain kohtaa, mut eipä se pitkä ilo ollu.. Se on semmonen hermoheikki ettei sitä kyl jaksa katella tupakkalakossa :D mulla autto (ainakin viimeksi) niksalaastari, voipi olla et niitä haen josain kohtaa jollei muuten luonnaa.. Nytkin kyl semmonen olo et vois käydä, mut sit taas varsinaisesti mieli ei tee. Muutenkin vähän ihmeellinen olo, kurkku maistuu kalalle ja kahvi näköjään etanalle :D

Takaisin