Raskaaksi 2015

Hei! Mitähän tää on?? Maha ihan sekaisin ja outo tunne vas. puolella. Ei kai täti oo vaan kolkuttelemassa ovelle.....eihän niitten pitäis viel alkaa...:arghh: Taisin laittaa eka viestiin kierron pituudeksi 32-24? Miul on ollu kierto tällänen viime vuonna: maalis 29, huhti 28, touk. 30, kesä 37, heinä 27, elok 39,< tässä oli tapahtuma, joka siirti menkkoja(ni ainakin luulen) syys 32. Lokukuun tätiä en oo merkannu ni en voi sanoa myöskään marraskuusta mitään, joul.30. Ovislimoja tul kierron 11-14 pvä ja ol muutama päivä taukoa ja sit taas muutamana päivänä ja juili mahaa. Saa nähdä, mitä tapahtuu...Odottavan aika on pitkä ja nyt ku alkaa viel jännittämään, ni jos ne on tullakseen, ni venyy vaan kierto.:sad001 Onnea j3nni!:) Kirjotin varmaan hassusti tuon kierto-selostuksen, mut ku en viel hallihe sitä sanastoa. Voisko joku vähän jelpata, miten ne lyhenteet...yms. meni!:wink

*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
Jennuli yritystä 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.01.
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.01.
Junttura yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
TiiT yritystä 3/14
mimi. yritystä 4/14 TESTAA 31.1.
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 15.01.
Silv yritystä 5/14 TESTAA 15.01.
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 10.01.
starling yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
HaaveissaVauva yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 12.1.
Johanna.. tjottaillen 8/14 TESTAA 22.01.
elmiina tjottia 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 19.1.
@sukki yritystä 10/14
Sinsu yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 19.01.
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14 TESTAA 17.01.
pilvikirsikka yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14 TESTAA 05.01.
Taikatuuli74 yritystä 01/15
piglet yritystä 2/15
Kerttu yritystä 03/15
Tintti-8 yritystä 03/15
Psykoenkeli ?

(54 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

12/14: Miuk yritystä 11/14 LA 3.9.
Katariina86
yritystä 9/14 LA?
DarkMimosa
yritystä 2/14 LA 4.9.
Toffee
yritystä 8/14 LA 21.8.
Orm Onnekas
Aaria
yritystä 5/14 LA 13.9.
1/15: Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Minde
j3nni LA 10.9.
tuutikki90 LA 24.6
kiivimami
yritystä 5/13 LA?
Kuuku87
yritystä 11/14 LA 14.09.15
Sannis86
yritystä 11/14 LA 10.09.15
Vauvahaaveilija
yritystä 3/14 LA 17.9.

J3nnille paljon onnea! Ihanat viivat ja ihana digin tulos!

Voi elämä näitä menkkakipuja. Ja tätä vuodon määrää... ttu... :D
Tää lapsen teko ei kyl oo yhtää tämmösen "kaikki mulle heti nyt" -tyypin hommaa. Tätä asiaa kun ei voi yhtään nopeuttaa, aina pitää ensin kestää menkat, sit odottaa ovis ja sit taas vaan odottaa ja toivoa parasta ja jos ei onnista niin taas alusta. Ja etenkin jos täytyy koko yrityksen alotusta malttaa odotella... huh huh .. :D

Samaa mieltä tiikeri! Raastavaa touhua jatkuva odottelu ja oireiden kyttäily. Ja sithän se odottelu vasta alkaa kun plussa tärähtää :oops: Mä oon kans niin malttamaton kaikkihetimulletännenyt-tyyppi, en tiedä miten sitä osaa asennoitua...

Sohwia: oon huomannut saman! Välillä on oikein pakko toitottaa itselle että elämässä olis muutakin tekemistä kuin mammafoorumi :D nytkin siis eka viikkovapaa 8pv työputken jälkeen ja arvatkaa mitä oon tehny.. Heh :)

Tyttötiikeri: samat fiilikset oli tos kesällä/alkusyksystä mut jotenkin se km ja se kun pääsee täällä lukemaan muiden kokemuksia, palautti sen verran maan pinnalle et se suurin "pakko" on vähä ohi.. Mut kyl silti joka kuukausi se piinaviikko pistää miettiin et kyllä nyt varmasti on jo mun vuoro, ja aina se menkkojen alkaminen on ihan yhtä iso pettymys kun ennenkin. Ehkä tää tästä, kai se stressaaminen pitäs jättää pois kunhan joku vaan kertois kuinka se onnistuu! :)

Niin paljon tekstiä tullut taas, että nopeat kommentit: paljon onnea plussanneille! Ihan mahtavaa, kun noin monta! Sannis, vauvahaaveilija ja j3nni, toivottavasti pienet pysyy kyydissä.

Tervetuloa uusille!

Lyhenteistä, nolo tunnustus, mutta tajusin vasta eilen, jotain sata sivua lukeneena, että monen tekstin alussa oleva on. ei olekaan se verbi, vaan "omaa napaa". Hitaat on aivot joo...

Haha, Beisla, mä ihmettelin hetken myös sitä lyhennettä! En ollu aikaisemmin törmännyt, mut mun nerokkaat aivoni vaan käänsi sen saman tien "oma napina". :laughing002 Ei sillä, että oltais mitään valittajia :laughing021 Mutta ei se kaukaa liipannu :oops:

Paljon paljon onnea plussanneille! <3

Mä sitä kans mietin aluksi et heittääkö foorumi sanan jostain jotenkin hullusti ihmisten tekstiin mut sit joku (olisko ollu larissa) kirjotti ihan selvästi "oma napailu" ja johan sytty lamppu pään päällä :D

Jaa'a, tää akka päätti lähtee taas vähän taukoilemaan tästä foorumista. Alkaa jo itteäänki häiritsemään, ku käyn vähän väliä kurkkimassa onko täällä tapahtunut mitään :) Teki viimekskin ihan hyvää olla hetki täältä pois, olla laskematta kiertopäiviä ja dpoita. Ehkä meillekkin se pieni vielä joskus suodaan :love7
Eli luurista lähtee sovellus, eipä tuu sit kovia houkutuksia kun joutuu selaimen tai koneen kautta tulemaan tänne.
Ehkä mä välillä käyn lukemassa juttuja, jos siis ees pysyn täältä viikkoa kauempaa pois :joyful:

Onnea plussanneille ja PLUSSATUULIA kaikille! :Heartbigred

J3nnille onnittelut loistavista digin viikoista :Heartpink
Vaikka on vuosia kuumeillut niin kyllä se silti yrittää olla kaikki mulle heti nyt :oops:

Oi mitä uutisia täällä taas on! Paljon Onnea plussanneille ja paljon paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan! :Heartred:Heartbigred:Heartred

Kuinka kauan sielläpäin Katapultti täytyy odotta ensimmäistä ultraa? :O Sait plussan samana päivänä, kun tulin foorumille ja tuntuu, että siitä on ikuisuus. Ihanaa, että ensi viikolla pääset näkemään ruudusta pikkuisen :Heartred

Hienoa tiikeri, että olette saaneet puhuttua ja onnea välivoitosta! :Heartred

Pepe, meillä mies suhtautu tutkimuksiin melko nihkeästi ja kävi analyysissä vasta viime tipassa.

On. Hemmetti tätä stressiä! Lisää stressiä tuli, kun nyt kp 15 ja ovisviiva olematon. Maanantaista olen testaillut ja haaleaa on antanut ja nyt tänään, jolloin olen normaalisti saanut tasavahvat viivat, niin hyvä että näkyy mitään. Miksen pitänyt päätäni ja jättänyt tässä kierrossa testaamatta?

Takaisin