Raskaaksi 2015

Tyttötiikeri: jos se ois kiinnittymisvuotoa tai sitten kyseessä on ovuloimaton kierto? Mitkäs ne sun kp:t olikaan?

Mulla tais olla tai 42 päivän kierto ovuloimaton ja nyt sitten ihan olemattomat menkat. Tänään kp 3 ja menkat melkein ohi. Ja siis koskaan ei oo tämmöistä. Luin, että ovuloimattoman kierron jälkeen on usein ihan niukat menkat.

Unicorn, sit mulla on varmaan ollut ainakin kaksi ovuloimatonta kuukautta, syys-lokakuussa tuhrutti 1 1/2pv ja marraskuussa 3pv. Marraskuussa ei ollut edes ultraaja varma oliko munasolu irronnut vai ei. Tämä nyt ainakin vahvisti sen, että perjantaina pyydän ultran, jossa näkee onko irronnut mitään vai ei (ovis siis pitäisi olla ennen perjantaita) ja samalla haluan tietää limiksen paksuuden (viime menkat oli niukat, mutta kesti viikon). Hyvä mennä nyt pyytämään tällaisia asioita, kun viimeksi en edes tiennyt koska ovulaation pitäisi kierrossa olla ylipäätänsäkään :smiley-bounce022

Mut ultrattiin ennen edellisiä menkkoja ja gyne sanoi, että limis on olematon ja menkat ei varmaan ihan heti ala. Munasarjoissa ei ollut mitään eloa eli ovista ei varmasti ollut. No, kolme päivää myöhemmin alkoi menkat ja ne oli runsaimmat ikinä. Että voi käydä niinkin :)

Mutta usein kyllä venyvät kierrot on ovuloimattomia.

Täällä nyt virallisesti kp1! Oon kyllä ilonen ettei kierto tämän enempää venynyt. Eli toistaiseksi vois ajatella että kierto on 30-34 päivää. Niin ja saatiin miehen kanssa jo vähän puhuttua tästä lapsiasiasta. Vielä ei ihan tullut mun toivomaan tulosta, mies sanoi että jos ainakin vuos odoteltais. Perustelin sille vielä miks ei niin pitkään oo hyvä odottaa, mut asia jäi siihen. Ajattelin ehdottaa kompromissia, et jos mä nyt lakkaa höyryymästä asiasta mut sit alotettais yritys tai edes se tjottaillen sillo touko-kesäkuussa. Toki yritä tehdä parhaani ettei niitä kumeja tarvittais enää ollenkaan.... Mutta tää on mulle jo pieni välivoitto kun aiemmin mies on puhunut että muutaman vuoden päästä aikasintaan jos edes silloin... :)
Ja sitä paitsi aina kun riidellään lapsen hoidosta tms siihe liittyvästä niin mies tuo esille et mä sitä lasta halusin ja hänet siihen painosti (tosin eipä häntä tarvinnut siihen sekaisin pakottaa) niin eikös se oo sit sama painostaa tähä toiseenkin... ;)

Jennuli, sun näyttää samalta kun mun sillon pari pv sit! :) nyt en sit oo viel päässy ostamaan uusia liuskoja. Mut mäkin nään tossa jotain! :) paljon vahvistumista toivon sinne!

Niin ja huomenta vaan, töihin tässä kai pitäs heräillä... nyyh ku väsyttäis!

Tiikeri, hyvä että saitte miehen kanssa puhuttua <3 kyllä se siitä pikku hiljaa. Ja sitä paitsi yhtälailla hän sinua painostaa olemaan vain yhden lapsen äiti, vaikka tahtotilasi on saada toinenkin. :) jaksamisia sinne.

On: ei sitten niin millään jaksaisi nousta sängystä. Mun unet on nyt viimeisen viikon kärsineet aikalailla, yöllä kerkee nukkumaan 4-7tuntia ja sen alkaa huomaamaan.

Hui on tullu taas paljon tekstiä! Luen niitä myöhemmin :)
Mut arvatkaa mitä!! Tää tyttö lähtee syyskuisiin <3
Tänään aamulla se haamu vahvistui jo kunnolla, niin että viivaan voi jo uskoa.
Tunteet on hyvin sekavat, tuun kirjottelemaan myöhemmin mitä tässä kierrossa tein toisin ;)

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    502.7 KB · Katsottu: 203
Tervetuloa uusille :greet025 Toivottavasti visiittinne on lyhyt !!

Jennulilla olin jotain näkevinäni ! Vahvistumista sille :happy119

Vauvahaaveilijalle tarroja ja liimoja matkaan sekä onnittelut :Heartred

On ihana nähdä kuinka tuo plussanneiden lista vaan kasvaa !! Toivottavasti sinne joskus pääsisi itsekkin.

Mukavaa päivää upeat ihanat naiset !!!!

Ihana alotus taas päivälle! Tähän vois tottua, että plussauutiset odottaa täällä kun herää...;)
Jennulilla nään kyllä hyvinkin jotain! Ja onnea vauvahaaveilija!!!!

Ihanaa päivää munkin puolesta! Kyllä on taas ihmiset palanneet töihin, kun hirrrveet ruuhkat! Viime viikolla töihinmeno oli niin paljon nopeempaa!

Tää mun sovellus puhelimella on jotenki sekasin.. Kirjotin et "laita kuvia jne.." Sit sen jälkee näkyy kommentteja wou mitkä viivat. Joudun selaamaan edes takasin et saan kaikki viestit luettua :O

Mut hienot viivat sanniksella! :)

Vauvahaaveilijallekkin onnea plussasta! :)

Ihanaa onnea vauvahaaveilija!!! :)

Tuntuu nyt niin hyvälle kun on kunnon plussausaalto! Mä alan jo pikku hiljaa vetelemään uikkareita päälle ja suuntaan sinne rannalle ja odottelen aaltoa omalle kohdalle.
Ts. Ovistikkuun tuli jo huomattavasti vahvempi viiva, eli ovis on ihan lähellä jo :) voi kumpa tämä olisi jo se meidän kierto! Aamulla autolla ajaessa itkin kun mietin sitä tunnetta ja reaktiota kun pääsen sitten joskus kertomaan miehelle, että massussa kasvaa se meidän oma pikkuinen...

täällä mennään kp27/28-35 nii joo ja itse vuosimallia -86 ja mies -83. Onnittelut kaikille plussanneille, täälläkin kovasti luetaan mutta kirjoittelu jää vähemmälle :) liekö "oireet" nyt ihan vaan pms vaiko jotain muuta mutta pientä nenän tukkosuutta ja flunssan oireita ollu ja kainaloista välillä ihan valuu hiki vaikkei mitään tee o_O

Helou! Taas jonkun aikaa ollu foorumi tauolla ja huhhei että ootte kirjotelleet! :grin en jaksa kaikkia koluta läpi (yli 1000 viestiä).

Joten onnea plussanneille :Heartred
tervetuloo uusille
ja pahoittelut ikäville asioille.

Napailua: täällä jännät päivät menossa kurvaako tätsy paikalle vaiko eikö... t o d e l l a outoja päiviä takana päin ja pahaa oloa. Saattanee johtuu yövuoro rytmiin siirtymisestä ja menkkojen tulosta mut mut... jos tästä kierrosta ei tärpänny (oviksesta tai sen olemattomuudesta ei tietoa) ni sit clomit käyttöön ja toivoo sopii että tehoovat :smiley-angelic001

Takaisin