Raskaaksi 2015

Sabetti: mulla kans dpo8 ja siis "oireitahan on vaikka mitä et kai sitä nyt yhteen tikkuun viivat saadaan!" PÖH. onneks niitä testejä ei ole :DD ainiin. Mun piti päivän huonojen uutisten jälkeen ajatella kaikki positiivisesti. Mulla mikään dpo8 ole.. Mulla on rv 3+2! :DD

Nyt lähen nukkumaan, ettei tarvii "kukkua ens yötä ku oon tehny kaks yövuoroa. Ihanaa, 5 vapaa päivää.:) Palaillaan huomenna.:goodnight

*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
Jennuli yritystä 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.01.
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.01.
Junttura yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
TiiT yritystä 3/14
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 TESTAA 09.01.
mimi. yritystä 4/14 TESTAA 31.1.
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 15.01.
Silv yritystä 5/14 TESTAA 15.01.
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 10.01.
starling yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
HaaveissaVauva yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
jeilei yritystä 8/14
Toffee yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 12.1.
Johanna.. tjottaillen 8/14 TESTAA 22.01.
elmiina tjottia 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 19.1.
@sukki yritystä 10/14
Sinsu yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 19.01.
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14 TESTAA 17.01.
pilvikirsikka yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14 TESTAA 05.01.
Taikatuuli74 yritystä 01/15
piglet yritystä 2/15
Kerttu yritystä 03/15
Tintti-8 yritystä 03/15
Psykoenkeli ?

(57 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

12/14: Miuk yritystä 11/14 LA 3.9.
Katariina86
yritystä 9/14 LA?
DarkMimosa
yritystä 2/14 LA 4.9.
Toffee
Orm Onnekas
Aaria
yritystä 5/14 LA 13.9.
1/15: Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Minde
j3nni LA 10.9.
tuutikki90 LA 24.6
kiivimami
yritystä 5/13 LA?
Kuuku87
yritystä 11/14 LA?
Sannis86
yritystä 11/14 LA 10.09.15

Ainiin ja mä oon 21 ja mies täyttää parin kuukauden päästä 19.

Mä ilmeisesti seuraan täällä foorumilla aivan liian vähän muita keskusteluja... Siis onko täällä joka kuukausi joku "kirjoittelukisa"?? :D nimimerkillä toukokuusta asti pyöriny ja nyt jo huomasin :D

pepe pidän sulle paikkaa, mulla on kenkä oven raossa niin pääset sitten pujahtamaan sopivasti ihan näillä näppäimillä <3
Anskunen osanotto, mulla samantapainen kokemus tuossa lokakuussa kun menetin pitkään syöpää sairastaneen isoäitini, maailman rakkain ja kultaisin ihminen, oli aina auttamassa muita vaikka oma elämä ei ollut niin helppoa, ikävöin häntä niin paljon, hänkin menehtyi yllättäen kun olot pahenivat romahtaen.. mun olis tarkoitus muistaa häntä mikäli saan tytön joskus <3 voimia :'(
Tyttötiikeri mä niin näen sut plussanneissa.. pidän peukkuja sulle ja lähetän erikoisplussatuulen sinne sinulle! katsotaan koska ne nappaa sut mukanaan.. luulempa että yllättävän pian, tsemppiä sinne sulle.. elät vaikeita aikoja nyt <3 toivon että sun tilanteeseen tulee ratkaisu.. niin ja mä ainakin muistan sut tosi hyvin vaikka en aina ole vastannut sulle, luulen että meidän jutut ei ole mennyt yksyhteen ja siks olen kans saattanut vaikuttaa siltä etten noteeraa, tottakai olen sut noteerannut <3 sä olet tiikeri! sä pärjäät ja saat sen mitä toivot!
Diku positiivinen ihminen olet <3 yritystä vaan sitten kun se on sallittua eli kun paikat ovat parantuneet <3 olet ajatuksissa <3 :) hyviä vointeja sinne sinulle ja miehellesi

Silv, no näköjään! :D itsellä ei kyllä mitää mahkuja kun aika harvoin pääsen tänne turisemaan :D

Sannis ONNEKSI OLKOON! <3 herranjumala mitkä viivat! totesin ääneen että OU MAI KAAD! :D oon tosi iloinen sun puolesta! <3 liimaa pikkuiselle tai pikkuiSILLE vaikka noi viivat ei jätä arvailun varaan..
+ täällä on hyvä vire päällä joten jatkakaa samaan malliin <3
sabetti <3 minusta on jotenkin tosi tosi tosi tosi jännä että tossa on toi tickeri.. sulla on pian samanlainen ;) if you know what i mean <3 ja mulla oli ajatuksena etten testaa enää kertaakaan tuon yhden ainukaisen jälkeen mutta voi olla että kiusaus käy.. plussasin kuiten jo noin hyvä viivan 3+2-3+3 joten kai sitä uskaltais.. katsotaan :)
mimi. kiva kuulla sun voinnin kohenneen <3 plussatuuli sinne!
Mimmu plussaonnea, ihanaa kuulla sinustakin <3
Tyttötiikeri ihailtavan optimistinen olet, plussaa sinnekin! <3

Kiivimami <3 yhdyn siihen mitä monet muutkin täällä ovat sanoneet, sä olet vaan niin ihana! :)

ÄLLÖVAROITUS! Nyt on aika tämä tiikeri ihan hämmentynyt. Ei näitä voikaan menkoiksi kutsua. Vielä ainakaan. Kahdesti siis tuli pyyhkiessa paperiin todella hailakan punaista verta/limaa ja nyt enää vain pari pientä veristä limarantua... Siis mulla ei oo koskaan ollu tämmöstä, edes tuhruilua ei oo koskaan ollu... kertahan se on toki ensimmäinenkin ja katsoo nyt että aukeeko hanat huomenna kunnolla, mutta todella outoa on kyllä tämä...

Nii ja se piti vielä lisätä että edelleen hajut tekee todella pahaa, huono olo iskee herkästi, helpottuu syömällä ja alamaha kipuilee oudosti. Plussaan en voi mitenkää uskoa enää kun se digi oli eilen nega, mut mikä hitto näitä oireita ja ihme vuotoa aiheuttaa....?

Ja seuraava joka päivittää listaa vois ottaa multa ton testipäivän pois.

Tyttötiikeri, sama tuli mieleen, kuin Kuukulla!

On. Perjantaina naistentautien polille aika, ensi viikon perjantaina suoliston tähystys. Pää täynnä kysymyksiä, jotka tulee uniinkin... Oviksen pitäisi olla minä päivänä hyvänsä ja siksi arveluttaa niin hemmetisti tuo tähystys. Ensi viikolle pitäisi hankkia töihin sijainen, joudun ottamaan neljän päivän saikun. Lähettävän lääkärin saan kiinni vasta perjantaina. Pelkään tota tähystystä niin, etten saa edes ajatuksia kasaan, saatikka mitään järkevää kirjoitettua ajatuksista.

Ma oisin ollu noista Tyttotiikerin oireista jo pitkaan sita mielta, etta siella on kylla nalli napsahtanut.. :rolleyes:

Ja kiiville ja Sannikselle ihan jattimaiset onnittelut! :)

En kyllä usko että enää mitään kiinnittymistä voi olla. Pupuiltiin 14.12. ja 19.12. laskureiden mukaan oviksen olis pitäny olla 20.päivä.. ja jos ajatellaan että simpat tosiaan elää sen 5vrk niin hedelmöityksen Olis pitäny tapahtua viim. 24.12. ja siitäkin on jo 13 päivää....

Tyttötiikerille napsahtaa ihan varmaan plussa! Joillakin saattaa menkkojen alkamispäivänä käydä noin vaikkei ne menkat sieltä sitte seuraavaan 9kk alakkaan ;)

Että mä inhoon mun viivasilmiä.. :D

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1420581176.230387.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1420581176.230387.jpg
    54.7 KB · Katsottu: 158
Takaisin