Raskaaksi 2015

Liisu jos se lot on se erän valmistus päivämäärä ja toi exp se vanhenemis pvm. Niin kuullostaa tosi järkevältä ja todennäköiseltä että vuosi on vaan eka merkattuna :)

Kiitos kaikille!! Ihanaa kun on paikka jonne ilmoittaa ilouutiset, kun ei toistaseks kerrota tästä kellekään :) Te ootte tärkeitä <3

Mulla ne liuskat piti vielä olla niitä erittäin herkkiä, pah sanon minä!!! Hilla tais kyllä sanoa ton jo aiemmin mulle, mut minä pöhkö en ottanu neuvosta vaaria :(

Sarina: todellakin oot tulossa mun perässä syyskuisiin <3 Ja sen jälkeen kaikki muutkin ;) Toivoa on teillä kaikilla ihan varmasti!!! :)

Oi miten hienot viivat olit saanut testiin, siispä paljon onnea Sannis! :) Näitä uutisia lisää tänne. :)

Minäkin jo ihmettelin, että miten ihmeessä jotkut kehtaa myydä vanhoja raskaustestejä! Mutta onneksi niin ei todellisuudessa ollutkaan. :) Itse oon ostanut noita rfsu:n testejä, kun niitä saa hyvin ostettua ruokakaupoista ja oon lukenut, että ne on ihan luotettavia. Mutta siis varmasti ostan digitaalisen testin, jos saan kaksi viivaa ilmestymään eka noihin tavis testeihin.

Täh, raskauskeijun testit huonoja? Mulla on just sieltä tilattuja ja ihan kuin niissä olis joku tooodella hailakka viiva, tai sitten vain kuvittelen. Ehkä käyn vielä apteekissa joku päivä :wink

Hui ku te ootte naiset nopeita turisemaan :D mä oon täällä varmaa nuorin kuumeilija :O

Tänään kp 31/ ? (Kierto venähtänyt pitkäksi) ja eilen tuli niin huono olo autossa, että piti mennä kotiin sänkyyn ämpärin kanssa. Ja tänään sitten taas tuli autossa huono olo.. Yleensä siis en kärsi pahoinvoinnista autossa.. Sofin liuskatestiin tuli viivanpaikka mutta se ei varmaan mitään tarkoita :D oispa nää vaa ny oikeita oireita. Nii ja sormet niin turvoksissa etten saa sormuksia pois ja sormenpäät meinaa puutua :D

Päivää taloon. Pitkään olen puntaroinut tänne kirjoittamista. Tässä ollaan. Ikää on 30 vuotta. Vauvakuume on ollut yli 10 vuotta. Edellinen pitkä parisuhde päättyi lopulta miehen haluttomuuteen/ päättämättömyyteen lastenhankinnan suhteen. Nykyisen miehen kanssa lapset oli asialistalla noin päivästä 1 alkaen. Yritystä nyt takana puolitoista vuotta. Yrityskiertoja siihen on mahtunut melko liuta. Aina kuukautiset ovat kuitenkin alkaneet säännöllisesti. Tutkimuksissa käytiin julkisella vuoden yrittämisen jälkeen. Mitään selkeää syytä lapsettomuuteen ei löytynyt. Aukiolotutkimuksen tehnyt lääkäri jopa totesi, että kyllä näillä tiedoilla raskaaksi tullaan. No, siitäkin on jo se puoli vuotta. Ei mitään. Nada. Ovulaatiotestin saan positiiviseksi, jos jaksan tikuttaa kaksi kertaa päivässä, mutta omat tuntemukset on melkein parempi indikaattori. Raskaustestejä en ole tuhlaillut, kun aina on tuhrutus ja vuoto alkanut ajallaan.

Me ollaan oltu aika avoimia yrityksen suhteen lähipiirille ja välillä tuntuu, ettei olisi pitänyt. Toisaalta vaikea sitä kyselemistä olis ollut kierrellä tässä iässä ja elämänvaiheessa häiden jälkeen. Tämä foorumi on kuitenkin niitä ainoita paikkoja ja tilaisuuksia, missä todella tuntee kuuluvansa joukkoon. Joku muukin ahdistuu facekavereiden vauvamasukuvista! Ai mä en olekaan ainoa, joka ravaa vessassa kyttäämässä limojen koostumuksia!

Hassua on kyllä, miten jotkut nimimerkit täällä on tullut läheisiksi. Gatusan plussasta ja raskauden etenemisestä tuli ihan sydämen asia :) myös Dikun huono onni iski itseeni yllättävän kovaa...

Nyt toivotan kaikille kaunista yötä ja energistä huomista!

Tervetuloa Fuksia joukkoon :) Toivotaan, että tänne liittyminen ja meidän yhdessä puhaltelemat plussatuulet tuottaa tulosta!

Moi taas! Nyt on kaikki joulukoristeet raivattu pois, mitä ny joitain kynttelikköjä on viel ikkunan vierellä ja tuikkusydämmet on ikkunoissa. Mukavaa vielä polttaa kynttilöitä illalla. Luo mukavasti tunnelmaa näin talven keskellä. Kiitos siulle, joka lisäsit miut listalle.:) Täällä on taas monta sivua tullut tekstiä ja oli taas luettava taaksepäin uudet viestit. Tervetuloa uusille!:welcome Kuuku87: Toivottavasti saat selvyyden pian ja digi tulee postista piakkoin, toivotaan ,että pikkuinen pysyy matkassa.<3. Paljon vauvaliimaa:ky ja tarrasukkia. Onnea Sannis86, pussillinen vauvaliimaa:ky ja tarrasukkia.<3 Diku, kiva kun oot palannut joukkoomme takaisin.:) Voimia paranemiseen ja onnea uudelle yritykselle.Toivon siulle onnea matkaan, että plussaisit ja saisit vihdoin pienen nyytin syliisi.:hug013

Tervetuloa uusille :)

Oli tarkoitus tilata testit kans netistä, mut nyt taitaakin käydä niin et haen apteekista yhden ainoan testin sillon 15. päivä kun on menkat jo jokatavalla myöhässä (jos on). :D ja sit jos sattuu natsaan ni digillä varmistella. Taitaa olla itellekki kaiken helpoin kun ei oo testejä kotona kiusaamassa :D

Silv suosittelen, mulla odottaa laatikossa pregcheckin liuskat ja kaks digiä. Niin oon sitten käynyt tänä aamuna tahtojen taiston etten pissiny aamulla tikkuun ja dpo vasta 8 :D:D

Sarinalle tsemppiä odotteluun ja +++++++++++++++++++++!
Fuksialle tervetuloa ja pikaista tärppiä!

Takaisin