Raskaaksi 2015

Vau mitkä viivat!
Tiikeri:hyvä, että tilanne ratkesi, vaikkakin tädin tuloon. Toi on varmasti hyvä idea. Jos "vahinko"kävisi, niin varmasti olisi ilouutinen miehellekin, vaikka vielä tuntuu kaukaiselta.

Tiikeri: kiva et asiat eteni siellä nyt kuitenkin johonkin suuntaan. Nyt vaan miehen kanssa suut puhtaaksi, et mitä ja millon. Jos asia ahdistaa miestä, niin puhumalla ehkä vois vähän avata niitä asioita puolin toisin?! Toivon et pian pääsette tositoimiin ja ylipäänsä yhteisymmärrykseen asian kanssa :)

Lopulta asiat menee just niinkuin on tarkoitettu :)

Mymmelisti! Eikös se oo kun käy harvoin ni on paljon asiaakin :)

Snipu: tervetuloa!
Mimmulih_92: tervetuloa! Kannattaa välttää sitä ettei luo hirveitä paineita noille miehille tän vauva kuumeen takia. Ku ne ei osaa käsitellä sitä sillai niinku me. Mullakin mies tjottailee mutta ei halua kuulla oviksista, tai lääkkeistä joita käytän tasatakseni kiertoa/kasvattaakseni mumasoluja. ..
Toivotaan että mies tekee pikaisen päätöksen ja seuraava lasti pääsis ihan perille asti!

Vauvahaaveilija: rfsu eikös oo 50? Kyllä siinä jottain näkkyy. Kokeile toisella testillä.

Sannis86: onnea onnea onnea! Mitkä elokuva viivat?

Mimmu: onnea töihin! Kyllä sä pärjäät/kestät

Tyttötiikeri: niinhän se salaa kannattaa tehdä. Eikös se kuitenki kerran jättänyt kumit laatikkoon ni kyl se on luvan antanut vauvalle. Mut jos se ei halua puhuttavan asiasta ettei tuu paineita.

Wow mitkä viivat!!!! En oo varmaan ikinä nähny nuon vahvoja :D sen eilisen testin on kyl pakko olla viallinen.. :o tai kai ne hormonitkin nopee nousee mut silti! :D

Samaa ihmettelen Silv. Tän viikon jälkeen sanon, et älkää tilatko raskauskeijusta liuskoja. En osannu hölmö kyseenalaistaa niitä, oisin saattanu saada plussan näillä jo aiemmin kun olisin vaan kiltisti käyny apteekista testit...

Edit: Voi kai ne olla vaan maanantaikappaleitakin, ei oo tarkoitus mitään yritystä mollata :) Mut joo, noita viivoja ei tartte tihrustaa minkäänlaisilla laseilla :)

WOW Sannis mitkä viivat! :hug007 Tuhannesti onnea ja paljon paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan! :Heartbigred

Tervetuloa Snipu ja Mimmulih_92 :welcome

Kiva kuulla teistä Larissa ja Mymmelisti! :)

Tyttötiikeri, hyvä että epäselvyys selvisi. Tsemppiä uuteen kiertoon ja toivotaan, että kumit unohtuisi sinne laatikkoon :Heartred

Onnea Sannis86 ja valtavasti tarrasukkia matkaan :)

Tervetuloa kaikki uudet :) :) :)

Mä oon ihan sekaisin taas, kun on niin paljon luettavaa. Monta sivua ehtinyt tulla sillä aikaa, kun olen siivonnut, tuulettanut kaiken tuolla pakkasessa ja saunonut :)

Mitä liuskoja ne oli raskauskeijulla sannis86?
Mä tutkin Kotitestiltä tilaamani sofin liuskat niin niissä exp 15.9.10 :eek:

Sannikselle Onnea! Upeaa!

pahoittelut Tyttötiikerille, mutta sulla on hyvä suunnitelma jatkoon, ei kun eteenpäin!

Hei jos joku päivittää listaa niin nypätkää mun nimi sieltä yrittäjistä pois, se on jäänyt kummittelemaan sinne...

Whaat!? sabetti, saitko sä vanhentuneita testejä sieltä? Nyt kyllä reklamaatiota menemään! En tiedä miten raskaustestit toimii tommosen expiration daten jälkeen, mutta jos niissä sellanen on, niin eihän sellaisia voi herranjestas myydä.

Siis apua! Kaivelin sen tyhjän paketin, niin r testit oli ollu vielä vanhempia :eek:

Viittiikö enää edes valittaa kun on käyttäny kaikki ja nyt vasta hoksasin :D

Liitteet

• 1420570158862.jpg
    1420570158862.jpg
    82.9 KB · Katsottu: 159
Voiko toi päivämäärä olla 9.9.2015?

Edit. Eli tossa valmistuserä oliskin 10.09.13 ja vika käyttöpäivä 09.09.15

Jee Sannis ONNEA!!!! Mahtavaa!!:smiley-bounce016
Mitä mä sanoin!!

Ja jep raskauskeijun testit on huonoja, en mäkään saanut niillä kuin haamun.

Takaisin