Raskaaksi 2015

Laita meille piinailijoille kuvaa viivoista et päästään tsekkaa et missä vaiheessa digiin voi saada jotakin tuijoteltavaa? :) oliko sulla viikkonäytöllinen digi? :)

Täällä nyt dpo8 omien tuntemusten mukaan, ja eilen illalla tuli ihme vatsakipuja kun töistä pääsin, oliskos voinu olla kiinnittymistä? :) oliskin, voi jee mä niiiin halun tähän aaltoon mukaan!

Sannis86 upeeta! Wau! Oli kyllä huippu lopetus jännäri viikolle! Onnea! :)

Vauvahaaveilija hyppää samaan aaltoon! :) viivalle vahvistumista!

Tää kyylä todisti että "Niin kauan kun ei tätiä näy, on toivoa!"

Oh, ihanaa Sannis! Niin sitä vaan tosiaan on toivoa ennen kun toisin todistetaan :) Nauti täysin rinnoin tosta fiiliksestä! Tarrasukkia!!!
Kuvaa testistä odotellessa ;)

Onnea Sannis tuhannesti!! <3 Kärsivällisyys todellakin palkitaan :)

Ja tsemppiä taas kaikille muillekin haamujen vahvistumisen! Tasapuolisesti jokaiselle lähetettävä kun täällä on taas miljoona uutta viestiä, enkä meinaa perässä pysyä :D

Ikägalluppiin vastaus, eli täytetään molemmat tänä vuonna 23. Minä tosin loppuvuodesta vasta. Hauska sattuma, oma äitini oli juuri täyttänyt 23v kun minä synnyin... Ehkä sama toistuu...:p

Larissa: ihana kun vähän ilmoitit itsestäsi! !! Ei kai täällä stressata tartteis kuhan vaan turistas juotavaa!

:rolleyes:
2015-01-06 19.30.36.jpg 2015-01-06 19.31.48.jpg

Näkyiskö nää?

Mekin saatiin tää on tilanne päätökseen, täti punainen saapui luoksemme! Jee! Onneks ei kierto venynyt tän pidemmäksi. Ajattelin nyt ens kierrossa bongata aktiivisemmin ovista, ainaki länpöjen avulla, ehkä myös tikuttaa. Ihan vaan tulevaisuuttakin ajatellen. Ja ajattelin että yritän myös miehen kellistää sit oviksen aikaan ja toivon että taas vähän niinkuin vaivihkaa jätettäis ne kumit laatikkoon. Niin kuin tässäkin kierrossa kävi. Jospa se olis helpompi tapa miehelle kuin että pitäis suoraan sanoa "joo tehdään vauva". Voihan se olla että toivon liikoja ja joudun pettymään katkerasti, katsotaan....

Tyttötiikeri kuullostaa hyvältä sotasuunnitelmalta!

Liisun mieskö se oli kommentoinut foorumilla notkumista? Täällä äsken kerroin miehelle että maha kipee, niin se kysy että joko menet kertomaan ripulistakin sinne palstalle :D osaa se valita sanansa niin romanttisesti :D

Takaisin