Raskaaksi 2015

Todella kaunis ajatus Anskunen nimetä lapsi hänen mukaansa. Jaksamisia :Heartred

Minä olen paria kuukautta vajaa 23v. ja mies 26v.

Tyttötiikeri, multa olikin tuo digi mennyt ihan totaalisesti ohi. Ompas hankala tilanne :sad001 Toivottavasti siihenkin tulee pian selvyys :Heartred

Kuukuu:Kannattaa ehdottomasti tehdä uusi testi, kun sait kyllä niin selkeät viivat aikaisemmin. Toivotaan, että se negatiivista näyttävä testi ois ollu viallinen. :)

Itellä tänä aamuna ollu samanlaista kipuilua, kun menkkojen alkamisessa, mutta vielä ei ole täti tullut vierailulle. Itseasiassa tänään mietin, että miten malttamaton ja itsekäs olenkaan, sillä mehän ollaan yritetty todella vähän aikaa saada lasta, kun taas jotkut on yrittäny jo useampia vuosia. Ja mä todella toivon kaikille meille yrittäjille plussia, mutta etenkin niille, jotka on yrittäny jo pitkään! :)

Niin ja itse olen 23-vuotias ( tänä vuonna 24) ja mies 30-vuotias.

Ollaan Liisu sit samassa jamassa :) Välillä tuntuu et ollaan hirmu "vanhoja" haaveilemaan ekasta. Mun äidilläkin oli jo kolme lasta mun ikäisenä :P

Mä lueskelen tänään myöhemmin teidän juttuja, nyt on pakko vähän vaan kiireen keskellä napailla; hirvee alamaha-nivus-alaselkäjomotus ollu tänään, cb ei edelleenkään hymyillyt, mut ehkä tuolla sittenkin on jotain vielä tapahtumassa :)

Mulla nyt kp 29/26-28. Dpo taitaa olla jo 15. Se apteekin testi oli 99 prosenttia varma ja sen piti näyttää jopa 4 päivää ennen kuukautisia. Ne edelliset testit oli pregcheck -merkkisiä. Niin ja teinhän mä tosiaan eilen myös rfsu merkkisen puikkotestin ja siihen tuli haamuviiva testiajan jälkeen. Ajattelin kyllä soitella huomenna neuvolaan ja kysyä. Koskaan ei oo näin epäselvää tilannetta ollu. En löytäny esikoisen raskausajan neuvolakorttia mistään, josta olis voinu kattoa millä viikoilla oon testannu.

Voi että, täällä on monilla nyt jännät käsillä!! Toivon niin et kaikilla haamuilut loppuu ja nyt niitä selviä plussia vaan! Oireetkin monilla niin selviä, et jopas on piinaa tällanen odottelu!

Mä kävin lisää liuskoja apteekista. Nyt pidättelen ainakin muutaman tunnin, jos en malta huomisaamuun...

Herättelen vielä itselleni toivoa, että jos ovis on ollu n. 23-24 päivä niin olisko se kiinnittyminen voinu tapahtua vasta nyt sunnuntaina 4 päivä? Silloin mulla oli tuntuvia menkkajomotuksia alamahalla. Et se yks testi oliskin havainnu jo noin varhain ja nää toiset ei? :/

Eikös se kiinnittyminen voi ihan hyvin olla vielä tapahtunu 4.päiväkin? Mulla käsitys et dpo 12 saakka vois suunnilleen kinnittyä? Näissäkin varmasti eroja, mut älä nyt Kuuku vielä hätäänny :) Ja hormonitasothan ne antaa sen testituloksen, et josko ne vielä oottaa nousukautta siellä :)

Minä oon kohta 25, ja mies on kohta 27. Melkeinpä samaan aikaan synnytty mutta eri vuosina :)

Hei taas ihanat!

Mitä tänne kuuluu? Onkohan ketään tuttuja enää paikalla? Toivottavasti ei, sillä olette jo tietenkin kaikki siirtyneet plussanneisiin :wink

Täällä pyörähti muutama päivä sitten yk 7 käyntiin. En kyllä yhtään ihmettele, sillä viime kierto meni oviksen osalta täysin harakoille. Tärppipäivät sattui aaton tienoille ja juuri silloin oltiin viikon verran sukuloimassa ja ei ollut omaa rauhaa :grin

Elämässä on tapahtunut hyviä ja huonoja muutoksia, sillä jäin työttömäksi, mutta sain melkein heti uuden työnkin, jossa aloitin viime viikolla. Homma on vuoden määräaikaisuus eli siinä mielessä ei haittaa vaikka ei ihan heti nyt tärppäisikään (mutta jos tärppää niin tärpätkööt!)

Ihanaa alkanutta vuotta kaikille :) En viitsi täällä pyöriä kuumeilemassa nyt (ressaa pääkoppaa liikaa ja pistää kyttäilemään kiertoa turhan paljon), mutta toivotaan että pian nähdään tuolla odottavissa :wink

edit. Joku kyseli ikää niin mie olen kohta 28 ja mies 29. Esikoista tjottaillaan :)

Minä olen 24 ja mies 26. Vietetään molemmat alkusyksystä synttäreitä... ja jos tosi tosi tosi hyvin käy, niin ei vaan kaksia, vaan kolmet synttärit :p :oops: No okei, ei saisi mennä asioiden edelle. :)

Ohhoh mikä päivä... Piti olla vapaapäivä mut työnantajan isä kiidätettiin sairaalaan aamupäivällä ni menin tuuraan.. Aivoverenvuoto kuulemma.. Pikkusen on fiilikset ollu matalalla koko päivän.. Oon niin lähellä perheen elämää elänyt nyt reilu 2 vuotta et tuntuu melkein omalta perheeltä (varsinkin kun oma on niin kaukana).

Hei larissa! Hienoa nähdä sinuakin täällä!

Moikka! Ketjua on tullut jo hetki seurattua, mutta pakko myöntää että kaikkia viestejä en ole kerinnyt lukemaan niitä on ihan muutama jo tämän vuoden puolella tullut! :)

Nyt on ehkä aika liittyä tänne teidän muiden seuraan vaikka toivottavasti meistä täällä ei kukaan kauaa viihdy!

Itsestäni sen verran, että olen siis viime vuoden puolella viellä ollut onnellisesti odottajat toukokuu 2015 ryhmässä, mutta sieltä putosin pois kun rv 12 nt-ultrassa selvisikin ettei pienellä enää sydän lyö ja kehittyminen oli loppunut jo viikoilla rv 7. Eli kyseessä siis keskeytynyt keskenmeno. Siitä nyt selvitty ja ensimmiset kuukautiset olleet noin kuukausi takaperin. Nyt jännätään vielä pari päivää alkaako menkat vai laitetaanko mies testi ostoksille ;) ( ihme kyllä näinkin pitkään jaksanut olla testaamatta, nyt siis jo 3 pv myöhässä.. tosin keskenmeno voinut laittaa kierron sekaisin)

Tulihan taas sekavasti kirjotettua kaiketi tästä jotain ymmärtää :D

Minä olen 21v ja mieheni 26v
Ja esikoinen siis haaveissa :Heartred

Plussa tuulia kaikille! :love7

Heips,
Pidin tossa "taukoa" eli siis en käynyt lukemassa viestejä 4päivään ja kun vihdoin tulin kurkkaamaan oli täällä yli 500viestiä? :O (kaikilla ollu hirveesti asiaa :D ) no en tietty kaikkee saanu luettua niinpä jätin seuraavaan iltaan ja oli taas yli 100-200 viestiä lisää ja näin on nyt käyny muutaman päivän joten olen pahoillani, etten ole perillä kaikesta mistä ollaan höpisty, kun oon "pikakelannut" sivut ja ettinyt plussat. Siis apua, tässä viikossa on ihan älyttömästi tullut plussia!!!!!! ONNNEA PLUSSISTA! <3 paljon vauvaliimaaa! :)
Ja kiivimamista sen verran, et mun on pakko vaihtaa nimi myös! :D

Omaa napaa. Kp20?/29 (oon yrittäny jättää kalenterin laskemisen ja vahtaamisen), enkä oo tikuttanu ovista ja en muista oliko n.oviksen aikoihin edes seksiä...
Oon vähän miettiny jo "luovuttamista", tai et vähn niinkun rupeis tjottailee. Mut nyt kiivimami sai plussan ni se sai pienen innostuksen aikaan. (Siis ihan siksi et kiivilläkin yritystä takana jo vähän pidempään).

Ihanaa, että niin moni sai plussan jo heti kun vuosi lähti käyntiin! Haluun teijän aaltoon mukaan! ;) <3 IHANAAA! ONNEA PLUSSISTA KAIKILLE! Ja meille muille ++++ puhallus!

Voimia dikulle, näin vähän myöhässä<3
Mimi mikä vointi siellä?
Mimmu mites sinä?
Tyttötiikeri, mä olin tuolla 2014 ryhmässä, mut kirjottelen harvoin niin muakaan kukaan muistaa, mut hyvin nopeesti jäin koukkuun muiden kuulumisiin ja kuumeiluun, etten voinu jättää ryhmää. Täällä melkein joka päivä käyn teijän kaikkien kuulumiset lukemassa ja tykkäilemässä :D ja tavallaan on kiva tietää et on joku paikka missä on paljon naisia joilla sama tillanne ja saa silloin vertaistukea. Kyllä sun mieskin vielä päätökseen pääsee ;)

Sori et vähän "myöhässä" tää viesti :D

Heissan kaikille! Olen täällä foorumilla pyörinyt jo pidemmän aikaa mutta vasta nyt uskaltaudun kirjoittamaan. Elikkä ollaan miehen kanssa 22- vuotiaita. Minä olen kuumeillut jo kolmen vuoden ajan ja melkein koko kolme vuotta olen yrittänyt ympäriä puhua miestäni. Nyt kuitenkin mies on jo puhunut lapsen nimistä ja lupaillut yrityksen alkamista tälle vuodelle. Ehkäisyä ei varsinaisesti ole käytetty enään pariin vuoteen vaan keskeytetyllä menty. Joka kuukausi elää kuitenkin pieni toive jos olisi tärpännyt. Alkaa vauvakuume olemaan nii kova että eilenkin itkin kolme tuntia vain sen takia kun haluisi jo vauvan :/ ehkä mies tänä vuonna antaa asialle luvan :) harmittavasti vaan asia luo kitkaa meidän välille. Onnittelut tärpänneille ja yrittäjille plussatuulia! :)

Takaisin