Raskaaksi 2015

Tervetuloa uudet! :)
Pahoittelut snipu menetyksestä! Minäkin olin tuolla toukokuisten ryhmässä tosin tipuin jo aika aikaisessa vaiheessa pois. Toivottavasti uusi vuosi tuo teille pienen syliin asti! :Heartbigred

Tietääkö kukaan minkä vahvuisia nuo rsfun liuskatestit ovat? Äsken parin tunnin pidätyksellä, hailakka haamu piirtyi. Nyt tässä pohdin että uskaltaisinko sitä huomenna tuhlata jo digin missä vahvuus 25? :oops: Maltti ei oo mun juttu..:grin

Vauvahaaveilija, muistaisin täältä lukeneeni et se ois 25 vahvuudeltaan. :)

Kiva kuulla susta Mymmelisti! Kiitos kysymästä, kyllä tää taas tästä :) Nyt ollaan päästy taas yrittämään, eka kierto menossa km:n jälkeen. Olisko dpo 3 tai 4.

Hei yök, huomenna pitäis mennä töihin ekaa kertaa 2,5 viikon loman jälkeen. Hyi :)

Tervetuloa munkin puolesta kaikki uudet!

Snipu, tervetuloa joukkoon jännäilemään, pahoittelut pienen menetyksestä! :( haluatko että päivitän sut listalle? Milloin teidän yritys on alkanut?

Muoks. Mymmelistin kanssa samaa mieltä, kuvaa kehiin niin saa ihastella! :)

Larissa ihana kuulla susta taas :) ja onnea uudesta työstä!

Mymmelisti mä muistan sut ainekin ;)

Vauvahaaveilija Miten mä muistaisin että se rfsu testi ois 50 herkkyydellä?
En oo varma :D

ImageUploadedByVau Foorumi1420560957.756877.jpg

Näyttäis olevan sen kaksviis, mäkin muistin et 50 :)

Mymmelisti, kiitos kysymästä. Kkmstä ja kaavinnasta selvitty fyysisesti ja henkisesti hyvin :) tätikin pakkas eilen kamansa, eli uutta yritystä vaan. Nyt on paljon rennompi fiilis kun ollaan miehen kans "totuttu" ajatukseen ettei meille vielä toista lasta tuu, kai se sieltä joskus :D

Tervetuloa taas uusille!

Tässä pari surkeeta puhelinkuvaa, on kyllä vielä nii haikakka haamu että meinaa mennä karkuun kun ottaa kameran esiin :grin

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    485.4 KB · Katsottu: 181
  • image.jpg
    image.jpg
    344.2 KB · Katsottu: 168
Heipähei toverit!!

Nyt kävikin niin, että meillä odotetaan vauvaa. Netin laskureiden mukaan 10.9. on la.

Ollaan miehen kans ihan onnesta soikeina täällä. Ihan pökertyneinä tässä ihmetelty tuota plussaa, josta ei todellakaan voi erehtyä enää.

Kiitos kaikille peukutuksista ja myötäelämisestä, varsinainen piinaviikko takana, mut niin vaan plussa tuli kuin tulikin :)

Mä luulen, et keskityn nyt hetken tähän omaan vatsaani ja taustailen täällä foorumilla. On jotenkin niin sekaisin, ettei jaksa keskittyä mihinkään.
Mut ehdottomasti seuraan ja luen teidän viestejä edelleen, ja vilpittömästi toivon teille jokaiselle tän saman onnen tunteen mahdollisimman pian!!
Kommentoin sit, kun taas ajatus luistaa. Ja enköhän mä tonne syyskuisiin sit mene muiden perässä kunhan aika oikea. Tällä hetkellä ajatus vaan ja ainoastaan siinä, et pysyispä rusina nyt mukana syyskuuhun asti :) <3

Ps. Jos mä nyt jotain opin, niin nega ei oo aina nega, kärsivällisyys palkitaan :)

Takaisin