Heips,
Pidin tossa "taukoa" eli siis en käynyt lukemassa viestejä 4päivään ja kun vihdoin tulin kurkkaamaan oli täällä yli 500viestiä? :O (kaikilla ollu hirveesti asiaa :D ) no en tietty kaikkee saanu luettua niinpä jätin seuraavaan iltaan ja oli taas yli 100-200 viestiä lisää ja näin on nyt käyny muutaman päivän joten olen pahoillani, etten ole perillä kaikesta mistä ollaan höpisty, kun oon "pikakelannut" sivut ja ettinyt plussat. Siis apua, tässä viikossa on ihan älyttömästi tullut plussia!!!!!! ONNNEA PLUSSISTA! <3 paljon vauvaliimaaa! :)
Ja kiivimamista sen verran, et mun on pakko vaihtaa nimi myös! :D
Omaa napaa. Kp20?/29 (oon yrittäny jättää kalenterin laskemisen ja vahtaamisen), enkä oo tikuttanu ovista ja en muista oliko n.oviksen aikoihin edes seksiä...
Oon vähän miettiny jo "luovuttamista", tai et vähn niinkun rupeis tjottailee. Mut nyt kiivimami sai plussan ni se sai pienen innostuksen aikaan. (Siis ihan siksi et kiivilläkin yritystä takana jo vähän pidempään).
Ihanaa, että niin moni sai plussan jo heti kun vuosi lähti käyntiin! Haluun teijän aaltoon mukaan!

<3 IHANAAA! ONNEA PLUSSISTA KAIKILLE! Ja meille muille ++++ puhallus!
Voimia dikulle, näin vähän myöhässä<3
Mimi mikä vointi siellä?
Mimmu mites sinä?
Tyttötiikeri, mä olin tuolla 2014 ryhmässä, mut kirjottelen harvoin niin muakaan kukaan muistaa, mut hyvin nopeesti jäin koukkuun muiden kuulumisiin ja kuumeiluun, etten voinu jättää ryhmää. Täällä melkein joka päivä käyn teijän kaikkien kuulumiset lukemassa ja tykkäilemässä :D ja tavallaan on kiva tietää et on joku paikka missä on paljon naisia joilla sama tillanne ja saa silloin vertaistukea. Kyllä sun mieskin vielä päätökseen pääsee
Sori et vähän "myöhässä" tää viesti :D