Raskaaksi 2015

Sabrina itsellä ei niihin ikinä tullut roskishaamua. Testiajalla korkeintaan valkoinen viivan paikka. Missä vaiheessa sun kiertoa oli ovis?

Pepe mä en tiedä ku en tikutellut sitä tästä kierrosta. Mut voimakkaat limat alko 21.12 eli aikalailla tasan 2 viikkoa sit.. veikkaisin sen olleen jouluviikolla joku päivä. Sillon muistelisin olleen kaikenlaisia nippailuja ja jomotuksia ainakin jo.

Kuuku toivottavasti oli vain rantumpi testi yksilö, jospa se viiva vahvistuu, ettei olisi mikään kiinnittymis yritys. :(

Vauvahaaveilija älä vielä heitä hanskoja, eikö dpo 11 ole kuitenkin kohtuu aikaista testille. :)

Pepe kiva kun oot takasi sinäkin! :)

Sarina Jännääää sormet ja kyynäret ristiin seuraavassa testissä on viiva testiajan sisällä! +++++

Minä 25 ja mies 24 :)

Nopeasti osallistun vain ikägalluppiin, töissä vähän surua ja epätietoisuus valtaa... Ambulanssia soiteltu sun muuta tän aamun..

Mut siis minä 24 ja mies 34.

Sarina, en enää pidä pcitä luotettavina, sain ennen menkkoja roskishaamuja/viivanpaikkoja testiajan jälkeen ja niin tais käydä täällä jollain muullakin :/
Mutta toivotaan että siellä lähtis viivat vahvistumaan ;)

Eipä tullukkaa anoppi kylään. Sinänsä ihan jees, mutta me ollan ny kaksviikkoa pyydelty sitä käymää ja aina sillä on jotain muuta -.- olishan se kiva että kävis ees lapsenlastansa kattomas.. Huoh.
No mutta, ompa puhdasta nyt! :D

Ja ikää mulla parinviikon päästä 23, mies täyttää 24 loppuvuodesta :)

Hassua, miten mulla on ollu mimi sinusta käsitys että oot vanhempi, mutta ollaankin aika samaa ikäluokkaa :) siis hyvässä mielessä vaan, kirjoitat aina niin fiksusti!

Tyttötiikeri: kuulostaa tuo moni ongelmainen miehesi vähänki liian tutulta. Mun mies on hämeenlinnasta kotoisin ja kaikki sen kaverit on siellä. Joskus se soittelee niille, mutta eivät oo kertaakaan käyneet täällä tai se siellä, vaikka oon patistanut. Kerran ajettiin ohi ja pysähdyttiin kahville. Mut silti sanoo että saattaa olla ettei hän juttele töissä ollessaan viikkoon yhtään kellekään. Käytännössä hiljaa yksin koko viikon. Ni kyl siinä pää jo hajoisi. Ja rankka työ, huonosti nukkuminen kaikki. Ni kyllä siinä saattaa jossain vaiheessa kroppa sanoa sopimuksensa irti. Ja mä vielä niin hiljainen kaveri tai jos oon äänessä ni mäkätän tai rallattelen jotain sen mielestä ärsyttävää. :o

Ai, hauskaa miten täällä tulee erilaiset mielikuvat ihmisistä :D mäkin oon monesti luullu ihmisiä vanhemmiks/nuoremmiks ja sit selviää että metsään meni veikkaukset :D

Vauvahaaveilija: testaa myöhemmin uudelleen. Tuossa selvä haamu. Noin vahvaa viivanpaikkaa ei voi olla :)

Mulla ilmesty vahingossa popcorn hymiö siihen mun postaukseen enkä tiiä mist se siihen hyppäs :)

Mulla tuo pc nyt haamuili ennen tätiä, voi olla et oli joku yritys kun täti oli paripäivää myöhässä, mut en tiiä.
Tuntuu et ne nykyään antaa viivanpaikkoi ainakin :shifty:

Meilläkin mies kiukkuaa, mikäköhän noil äijillä nyt on ... :wideyed:

Voi ei Anskunen! ❤️ Osanottoni! Ihana ajatus tuosta nimestä!

Tyttötiikeri, toivottavasti saat miehesi lääkäriin. Tuo kertoikin jo aika paljon mielenvaihtelusta. Meillä on vuosia kuumeiltu lasta. Ensin mies ei ollut valmis ja sitten itse sairastuin (sain henkilökohtaisen avustajan, jotta pärjäisi arjessa), vauvahaaveet oli pakko lykätä tulevaisuuteen. Silti miehesi on ymmärrettävä, ettei voi vaihdella mieltänsä noin. Se tekee sinulle hallaa. Toivottavasti kaikki selviää pian ❤️ Mikä kp sulla nyt on? Ei saa heittää kirvestä kaivoon ennen, kuin täti todistettavasti tulee

Uijui Janeh! Tsemppiä loppumetreille! ❤️

Kuuku, onko noilla testeillä herkkyyseroja? Sulla oli eilen niin selkeät viivat! Toivottavasti saat digin pian ❤️

Vauvahaaveilijalle kanssa digi, samoin Sannikselle ja Sarinalle ;)

Kuulostaapa hurjalta työpäivältä Silv Tsemppiä sinne ❤️

Kiitos muistaneille, ihania olette :Heartred eiköhän tämä tästä. Tuntuu että liikaa ollut menetyksiä. Nyt vielä kipeämmin haluaa sen plussan ja ennen kaikkea sen nyytin ihan syliin asti!

Ikäkysymykseen niin 26 ollaan!

Kiitos vielä tsempistä kaikille!

Myy nyt on kp 34/30, arvioidusta oviksesta dpo 17. Laskeskelin että jos simppaset pysyy hengissä 5vrk niin jos ovis olis ollu just sen 5 päivän kuluttua vikasta pupuilusta, niin senkin mukaan nyt olis jo dpo 13, eli olishan siinä eilisessä digissä jo plussa ollut jos tässä raskaana oltais....

Takaisin