Raskaaksi 2015

Vau jos kunnalliselle saa noin nopeesti ajan Sarina! En oo ikinä gynelle ees yrittäny kunnalliseen sen ekan kerran jälkeen kun pääsin johonkin jonon jonoon. Jossain päin näköjään toimii!
Sarina puki ajatukset aika hyvin sanoiksi myös tässä nopeatempoisuudessa. Se ainakin yllätti mut! Mutta parempi tietenkin tää kun ihan kuollut foorumi! Ja ehdottomasti oon sitä mieltä, että pitää puhua myös negatiivisista asioista, jos ne mieltä painaa. Sitä varten hän muut täällä on, tsemppaamassa <3

Heippa kaikille! Kuvitelkaa minulta takavarikoitiin tänään tabletti ja kone kun kuulemma tutkin liikaa netistä asioita. Pah. Mutta pääsinpäs tänne, kun laskuja väitin makselevani :grin

Toivottavasti Tyttötiikeri te pääsette pian yhteisymmärrykseen jälkikasvun lisäämistahdista!

sohwia mä voin lisätä sut listalle, milloin teillä on yritys aloitettu?

Kuuku, joo mä ymmärrän mitä tarkoitat, itellekin tuli vähän paha mieli, mutta tämä foorumi on varmasti tarkoitettu kaikille tasapauolisesti ja kaikki ovat tervetulleita, eikö? Minä ainaki luen kaikkien jutut tasapuoliseti mutta vastaileminen on vähän nihkeää kun ei tahdo ehtiä ja juttuja tänne tulee toooodella paljon ja nopeasti. Tai en minä tiedä pitäisisikö minunkaan täällä enää pyöriä kun jo plussa tuli, mutta ihan tulisi ikävä teitä kaikkia jos en kävisi kurkkimassa :Heartred

Kiivimami, minä voin yrittää luoda Raskaaksi 2015 ketjusta plussanneet ketjun jos osaan, ellei joku jo luvannut, lupasiko?? Jos en osaa lyön hanskat tiskiin ja joku muu saa tehdä:grin

Mäkin tunnen itseni uutena foorumilaisena vähän ulkopuoliseksi tässä ketjussa, koska täällä on niin paljon keskustelijoita, jotka on selvästi tutustuneet toisiinsa ja jännäilleet toistensa puolesta jo niin pitkään. :) Ja täällä on myös tosi aktiivista porukkaa, että viestien seuraaminen on ainakin mulle vähän haastavaa. Mutta! Vertaistukea täältä saa, tai siis ainakin minä, ihan vaan kun lukee ja seuraa teidän viestejä, vaikkei itse suurimassa äänessä oliskaan!

Oon oppinut täällä jo nyt paljon ensikertalaisena sekä foorumilla että vauvahaaveilun ja yrityksen puolesta, termejä tädistä vehnikseen ja dpo:sta muihin lyhenteisiin, että muistaa kukaan mun nimimerkkiä tai ei, niin tunnen jollain hupsulla tavallani silti kuuluvani porukkaan. :rolleyes:

Tyttötiikeri, ei saa kadota! Toivotaan miehelle myötämielsyyttä päähän, ehkä se vielä järkiintyy :wink Ps. mä olen kyllä lukenut kaikki sun viestit, ja sä olet yksi, jonka nimimerkki on jäänyt mulle hyvin mieleen!

Voi tiikeri! Mä toivon, et saatte pian miehen kans yhteisen sävelen vauva-asian suhteen. Tosi kurjaa, kun ethän sinäkään voi sit pysyä kärryillä jos mies antaa ymmärtää ja sit ei annakaan. Tiedät mitä tarkoitan ;)

Mut älä kokonaan häviä jooko? Mä niin toivoin meille molemmille plussia, kun samassa jamassa oltiin. Olisko täällä joku toinen ketju, jossa ei ns. jäis jalkoihin? Esim tuolla esikoista haaveillessa-ketjussa on verkkaisempi tahti ja vähemmän porukkaa?

Tämä on kyllä nopeatahtinen ketju, ja tosiaan nyt noita plussia kun on tullut niin varmasti tulee tunne, että jää jalkoihin. Itsekään en muista enää kommentoidessa mitä mun piti kirjoittaa ja kelle ja kuka nyt plussasi ja kenellä kierto missäkin jamassa...

Mulle on täältä jäänyt muutama ihminen niin hyvin mieleen, että koen itseni "riippuvaiseksi" tästä ryhmästä vaikken tänne enää ehkä kuuluisi. Edelleen en ole varma noista mun haamuista, kun nyt illalla testatessa tuli haalea viiva vasta 5 min. testiajan jälkeen. Siksi en ole uskaltanut liittyä mihinkään odotus ryhmään vielä :O

Mulle tää paikka tosiaan on sellainen henkireikä, kun kotona ei viiti näitä odottamisen yrittämisen tuntemuksia jutustella, niin on ihanaa kun on tälläinen paikka missä on samassa tilanteessa olevia. <3

Nyt olen kyllä tietoisesti pitänyt muutaman päivän taukoa, kun täällä murkkulassa ei tapahdu oikee mitään tässä vaiheessa kiertoa. Ovista olen tikutellut, ei oo plussaa vielä pärähtänyt testiin. Nippailuja ja vihlontaa kohdussa on kyllä tapahtunut. Kp on jotain 13 kai? Peittoja ollaan kyllä jo ahkerasti tänä vuonna heiluteltu :)
Silti tietenkin monta kertaa päivässä käyn kurkkimassa josko joku onnellinen olisi plussannut :)

Moi! Oon tässä ainakin kolmisen viikkoa lueskellut kuulumisianne ja päätinpä liittyä joukkoon. Täytin viime vuonna 40( taijan olla vanhin kaikista kuumeilijoista.):wink No, joka tapauksessa neljättä tässä kuumeillaan. Ennestään on -02, -09,-13 syntyneet lapset. Miehelle iski vauvakuume ennen minua, mutta äkkiä se tarttui miullekkin.:smiley-bounce013 Yritys aloitettiin 12/14. Menkat viimeksi 17.12. Kierto 32-34.

Hilla: Meillä on yritys aloitettu 11/14. Ja kiitos jo etukäteen lisäyksestä sinne listaan. :)

Myönnettäköön, että itelläkin oli aluksi hieman ulkopuolinen olo ja ei se johtunut kyllä teistä muista, vaan siitä, ett te olitte varmasti jo ehtineet tutustua aikaisemmin toisiinne jne ja itelle oli kaikki vielä vieraita, eikä yhtään tienny toisista kirjoittajista mitään
Mutta siis hyvin on jokainen "vanha" ottanut meidät uudet vastaan ja ite ainakin tykkään lueskella mitä tänne on kirjoitettu. :) Ja tää on kyllä kieltämättä aika koukuttavaa, kun itsekin nykyään joka välissä tuun kattoo, että mitä tänne on kirjoitettu. :D

Sohwia, kyllä mä muuten löysin sut Beislan päivittämältä listalta??

Mä oon varmaan tässä omissa täpinöissäni unihtaut toivotella uusia tervetulleiksi nimeltä, mutta tasapuolisesti siis kaikille uusille tervetuloa ja plussatuulia! ... Ja niitä plussatuulia myös vanhemmille tutuille!

Onpa hankala tilanne sulla Tyttötiikeri. :( Toivon todella, että sun mies tulis vielä toisiin ajatuksiin, jos vähän edes ajan kanssa.
Ja olen pahoillani jos sulle on tullut ulkopuolinen olo. Mulla oli sama olo, kun hyppäsin viime hetkellä mukaan viime vuoden ketjuun, ja tuntui ettei kukaan huomioinut mun viestejä. Mutta kun ajattelee, millä tahdilla sinne kirjoitetaan ja kuinka iso määrä ihmisiä siellä on ollut... Täälläkin listassa yli 50 nimeä, ja aktiivisisti kirjoittelee varmasti yli puolet. Näin isossa ihmismäärässä yksinkertaisesti menee aikaa, että oppii tuntemaan ihmisiä. Täytyy myöntää, että en kyllä lunttaamatta muista kuka on ollut jo viime vuoden ketjussa ja ketkä ovat uusia, kun itse vasta alle kuukauden kirjoitelleena. Ja itsekin ensin vähän ihmettelin, miksi juuri tiettyjen ihmisten plussia hehkutetaan niin, ja toisten paljon vähemmän. Sitten katsoin että ne "hehkutetut" ovat yleensä monta vuotta yrittäneitä, joten varmasti heidän puolestaan on erityisen onnellinen, varsinkin jos on seurannut taivalta pitkään.

Välillä mua pelottaa, että kirjoitan vaan itsestäni liikaa, niin yritän kommentoida muita. Mutta ei musta itsestä tunnu, että muut kirjoittais liikaa itsestään, tai valittais liikaa tms. Unicorn, kyllä mäkin toivon että tänne saa kirjoittaa myös negatiivisia ajatuksia, kun juuri sitä varten tämä paikka on, että voisi saada vertaistukea. Ja toisaalta, just koska täällä on niin paljon ihmisiä, musta tuntuu että mä muistan paremmin kuka kukin on, jos kirjoittaa usein samasta aiheesta. En nyt selitä hyvin, mutta ehkä tajuatte.

Kuuku, hyvä pointti noista vanhoista ja uusista. Mutta tällaisessa ketjussa on varmaan pakostikin iso vaihtuvuus (kaikki eivät varmaan jää kirjoittelemaan plussan jälkeen) joten ajattelin, että jos roikun mukana, jossain vaiheessa minäkin olen "vanha".

Sohwia, oon lisännyt sut sinne listan loppupäähän. Milloin olette aloittaneet yrityksen tai tjottailun, niin voin editoida tiedon listaan? Ja lihavoinnista, käytätkö foorumia kännykällä vai tietokoneella?

Lucky, toi tykkäys on kyllä hyvä, se tarkoittaa vähän kuin "olen huomioinut viestin" eikä pelkästään se tykkäys tms.

Kuuku, Meinasitko digiä hommata? Muista että pisun laimeus vaikuttaa myös tulokseen :) elähän nyt ressaile siellä :)

Komppaan uutena kuumeilijana sohwiaa! Muiden kuulumisien seuraaminen on tosiaan koukuttavaa ja jokainen plussa liikuttaa minua kovasti, vaikka en olekaan kauaa teidän juttujanne seurannutkaan. Täällä on myös ihanan kannustava ilmapiiri ja toisten vuoksi ollaan aidosti iloisia. Luultavasti juuri sen takia uuden on niin helppo tulla mukaan keskustelemaan. Kovasti en vielä osaa muiden juttuja kommentoida, kun olen aika pihalla vielä kaikesta.

Toivon tietysti, ettei täällä kuumeilijoiden puolella kovin tutuiksi tulla, vaan että me kuumeilijat päästään tuonne odottajien puolelle tutustumaan :):Heartpink

Kiitos Hilla jos editoit sohwian ajan! Mun on pakko mennä nukkumaan ja lukea tää sivu vasta aamulla.

*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Jennuli yritystä 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.01.
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.01.
Junttura yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
TiiT yritystä 3/14
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 TESTAA 09.01.
mimi. yritystä 4/14 TESTAA 31.1.
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 15.01.
Silv yritystä 5/14 TESTAA 15.01.
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 10.01.
starling yritystä 6/14
HaaveissaVauva yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
jeilei yritystä 8/14
Toffee yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 12.1.
Johanna.. tjottaillen 8/14 TESTAA 22.01.
elmiina tjottia 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 19.1.
@sukki yritystä 10/14
Sinsu yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 19.01.
Sannis86 yritystä 11/14
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14 TESTAA 16.01.
pilvikirsikka yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14 TESTAA 05.01.
piglet yritystä 2/15
Kerttu yritystä 03/15
Tintti-8 yritystä 03/15
Psykoenkeli ?
Nonna yritystä 6/1, km 12/14

(54 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

12/14: Miuk yritystä 11/14 LA 3.9.
Katariina86
yritystä 9/14 LA?
DarkMimosa
yritystä 2/14 LA 4.9.
Toffee
Orm Onnekas
Aaria
yritystä 5/14 LA 13.9.
1/15: Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Minde
j3nni LA 10.9.
tuutikki90 LA 24.6
kiivimami
yritystä 5/13 LA?
Kuuku87
yritystä 11/14 LA?

Muokattu viimeksi:
Tässä sohwia, nostelin listaa ylemmäs, sinun pitäisi olla Sanniksen ja Beislan välissä.

Hei Mä mietin tota listaa, et oisko parempi ottaa sen TESTAA tekstin lihavointi pois kun sen takia häviää nimiä listalta kännykällä katsottaessa?

Muoks. Hilla muokkaatko tota listaa sen verran et ottaa noit lihavoinnit testaa tekstistä ja päivistä pois, ni se ei sit enää kännykälläkään pitäisi piilottaa porukkaa? Voin kyl itekki muokkailla. :)

Ei täällä kukaan pysy jutuissa mukana, oli uusi tai vanha. Olin pari tuntia poissa ja 50 vastausta oli tullut :D Mutta ei munkaan ollut helppo hypätä 2014 ketjuun mukaan, kun porukka oli tuntenut toisensa jo niin kauan. Ottaa vaan vähän aikaa eikä se haittaa jos välillä on vähän kuutamolla. Hyppää mukaan juttuun, kun kerkeää. Ja se mikä on myös kiva niin täällä on sekaisin yrittävät, raskaana olevat ja yritystä odottavat. Tukea kyllä löytyy.

Muokattu viimeksi:
Takaisin