Kuuku mulla heittää 14.9 ja 19.9 välillä.. en kyll tajua miten noin isoja heittoja voi tulla eri laskureiden välillä

mutta jee kuitenkin me ollaan molemmat raskaina, sulla oli kaunis testitulos kyllä :D upeat viivat <3
Ja nimimerkeistä ja profiilikuvista.. mä USKON siihen oikeesti, mulle tuli olo että ton kiwibird/kiivilintu nickin kanssa oli jo parhaat päivät nähty.. Oon varmaan hihhuli teidän mielestä ja nyt hiukan enempi omasta mielestä :D
Mariska kulta sinä saat sen plussan ihan just <3 mä tuun olemaan niin onnellinen sun puolesta sitten, ihana viesti <3
Olen otettu, täällä on eritoten muutama jonka plussauksen puolesta olisin onnellinen.. ...ikätoveri ihanuus pepe, diku, minski, lucky, aurinkoinen, muurahainen, mimi..larissa jellis jeilei ym ym ym
ja kaikille joidenka nimet on listassa niin ++++++++++++++++++++++++++++++++ teille! Mä jään teidän kanssa turisemaan mutta yritän pitää kans foorumitaukoa pikkasen jotta aika menis muka nopeempaa.. Mikäli haluutte niin tuun tänne laittamaan näitä plussatoivotuksia vastedeskin <3
DarkMimosa kiitos! pitänee jutella siis tonne plussannee 2014 ketjussa - ketjuun?