Raskaaksi 2015

Krista82 kyllä täällä ainakin oireita vaikka millä mitalla. Just nuo oikeestaan mitä Kiivimami yllä luetteli. No, en oo saanu plussaa, mut en toistaseks menkkojakaan. Tosin aika varma jo olen, että plussaa ei ole tulossakaan tässä kierrossa enää. Tuntuu ihan höperöltä, että muka kuvittelisin kaikki oireet, mut taitaa meillä naisilla kuulua asiaan!? Ja samaa mieltä olen, et meneepä aika hitaasti kun yritys päällä. Hyvä ettei minuuttejakin laske :)

Voi vitsit kiivi :) oon kyl niin superonnellinen sun puolesta! :) toivottavasti itellä kävis yhtä hyvä tuuri kuvan vaihtamisen kanssa kun sulla nimimerkin vaihdon kanssa :D

Krista: kyllähän niitä oireita on keräilty jo 7kk :D joka kk vähän jotain uusia :D

Kiivimami meillä on melkein täysin samat viikot ja lähes sama la :) Taitaa heittää ero päivällä :)

Mäkin haluaisin kiivimami olla, mut nyt alkaa oikeesti olla usko jo lopussa kun te kaikki ootte saanu noin aikasin kierrossa plussia! :/
Pakkohan mun on vielä vähän olla toiveikas, mut jotenkin tänään tuli tunne, et ei sitä plussaa enää tästä yk:sta tuu.

Mut oikeesti, meillä vasta yk2 takana, että ihan tosi tosi tosi onnekashan mä oisin jos nyt jo olis tärpänny. Että eipä toinna kai synkistellä nyt. Teille pitkään yrittäneille suon mielelläni vuoden ekat plussat! :) <3

Kiivi. Sun pitaa tulla kirjottelee tonne syyskuisiin ja siella ku oot 30 viestii kirjottanu voit pyytaa et sut lisataan "salaseen ryhmaan" ja sielta saa ton bannerin :) mun tarvii viela muutama viesti kirjottaa jotta voin pyyntia lahettaa :)

Sannis86: Jotenkin melkein hävettää, että pystyn kuvitella itselleni niin vahvat oireet. Mieskin pitää kohta varmaan ihan hulluna kun oon selostanut sille kaikkia mun "raskausoireitani" ja sit en ollutkaan raskaan. Tein negatiivisen testinkin pari päivää sitten ja ajattelin, ettei se vaan näytä vielä plussaa, kun tein liian aikaisin... :p Toivotaan, että sulla on nyt oikeat oireet eikä vain mielikuvitus. On sen joskus pakko tärpätä. :)

Mun tekisi vähän mieli käydä yksityisellä jossain tarkastuksessa, että kaikki toimii normaalisti. Mitä jos tässä kuukausia yrittää ja sit selviää, että onkin jokin fyysinen vika mikä vaikeuttaa raskaaksi tuloa. Onko kukaan käynyt gynekologilla ennen raskauden yrittämistä tarkistamassa, että kaikki on kunnossa?

Krista82: Sama juttu, mies on jotenkin niin tyyni, vaikka selostan sille oireitani kokoajan. Se vaan jaksaa toitottaa et odottele nyt se positiivinen testi ensin. Mä kun oon joka vihlaisun ja nippaisun jälkeen varma, et nyt tärppäs! :D

Toivotaan nyt että pian meille sit ne ihan oikeat oireet suodaan :)

Oon miettiny kyllä gynellä piipahtamista, mut toisaalta oon ajatellu, et kun ei yritystä kauan oo takana niin miksipä suotta. Vaikka eihän se haitaksikaan lie olisi...

Kuuku ja kiivi: Teillä on oikeesti aikaiset plussat, kun jos mulla olis tärpänny, olis huomenna 5+0 ja la 10.9 näiden laskurien mukaan...

Nytpä onkin hirmu kiva kun kierukka on otettu pois ja tunne-elämä entisellään, niin himottaa koko ajan! Ainut vaan, että mies on niin varmassa tallessa kun olla voi!

Onnea kiivimami ja kuuku :happy093:Heartbigred

Etsijä: pithän se tietenki aamulla testi tehdä ja negaa toki näytti, sit luin tuon sinun viestin ja kävin kaivamassa roskiksesta sen testin ja haamu/viivan paikkahan siinä näky.. Nyt sitten pää sekasin vaikka pakkausselosteessakin lukee ettei tulosta tulis lukea enää viiden minuutin jälkeen.. :dontknow

Sannis86: Tämä on vielä niin ärsyttävää, kun mahikset on vain muutaman päivän kuussa. Nyt ovulaatiolaskuri ehdottaa päiväksi 21.1. Tuntuu et se on ihan sairaan kaukana. :P Mä vedin eilen kunnon itkuraivarit miehelle, kun se ei ollut tarpeeksi osaaottava mun menkkojen takia. Ihan kuin sitä ei olisi haitannut yhtään, että homma meni ainakin kuukaudella eteenpäin. Mut ehkä tämä stressailu on enemmän naisten juttu, kun meidän kehossa ne muutokset tapahtuu.

Onhan sulla Sannis vielä hyvät mahdollisuudet plussata. Toivotaan nyt parasta. Ymmärrän, kyllä tuon tietämättömyyden tuskan.

Krista: Mä meen ens viikon maanantaina yksityiselle gynelle selvittämään, miksi mulla on näin pitkät ja sekavat kierrot. Voin sitten kertoa täällä, saako sieltä mitään apua.

Ps. Tänään ostin vehnänalkioöljyä. Nyt on myös käytössä greippimehu, monivitamiinit, foolihappo ja pre-seed luikkari. Yritän syödä perusterveellisesti ja liikkua sopivasti, ei liikaa, eikä liian vähän. Oiskos vielä jotain kikkakolmosta?

Kiva kun te vielä luotte vähän uskoa mulle. Toivottavasti vielä voin tulla teitä kiittämään peukutuksista :)

Unicorn81: Haluun ehdottomasti kuulla sitten, että mitä testejä ne voi tehdä ym. Mä oon syönyt 16v e-pillereitä putkeen, joten en edes tiedä mikä mun oikea kiertoaika on. Nyt eka luonnollinen kierto oli 31pv, mutta varmaan tässä kuussa voi taas olla jotain muuta. Toisaalta olen tosi helpottunut, että sentään menkat tulivat normaaliajan puitteissa. Oon kuullut et joillain ei tulee kuukausiin pillerien lopettamisesta. Silti vaikea uskoa, ettei näin monen vuoden pillerien syönti olisi jotenkin sotkenut omaa normaalia kehon toimintaa.

Kuuku mulla heittää 14.9 ja 19.9 välillä.. en kyll tajua miten noin isoja heittoja voi tulla eri laskureiden välillä :( mutta jee kuitenkin me ollaan molemmat raskaina, sulla oli kaunis testitulos kyllä :D upeat viivat <3

Ja nimimerkeistä ja profiilikuvista.. mä USKON siihen oikeesti, mulle tuli olo että ton kiwibird/kiivilintu nickin kanssa oli jo parhaat päivät nähty.. Oon varmaan hihhuli teidän mielestä ja nyt hiukan enempi omasta mielestä :D

Mariska kulta sinä saat sen plussan ihan just <3 mä tuun olemaan niin onnellinen sun puolesta sitten, ihana viesti <3

Olen otettu, täällä on eritoten muutama jonka plussauksen puolesta olisin onnellinen.. ...ikätoveri ihanuus pepe, diku, minski, lucky, aurinkoinen, muurahainen, mimi..larissa jellis jeilei ym ym ym ja kaikille joidenka nimet on listassa niin ++++++++++++++++++++++++++++++++ teille! Mä jään teidän kanssa turisemaan mutta yritän pitää kans foorumitaukoa pikkasen jotta aika menis muka nopeempaa.. Mikäli haluutte niin tuun tänne laittamaan näitä plussatoivotuksia vastedeskin <3

DarkMimosa kiitos! pitänee jutella siis tonne plussannee 2014 ketjussa - ketjuun? :eek:

Takaisin