ONNEA
KUUKU! LIIMAA JA TARROJA, JEE! :)
VALTAVA KIITOS KAIKILLE <3 oon liikuttunut teidän viesteistä, huh tätä tunnesekamelskaa!
Ja kiitos erityisen paljon teille vanhoille tutuille, viestinne liikutti erityisen paljon <3 mut kaikkien onnittelut oli kyllä aivan ihania, ihanaa :)

Mulla on vielä edessä piinapäivät koska yhden raskauslaskurin mukaan mulla olis tänään 4+0 poks! MUTTA sitten taas jonkun mukaan mulla olis vasta 9.1 sen 4+0 niin että ota tässä sitten selvää miten voi heittää noin paljon.. kaikkiin laskureihin oon laittanut kierron pituudeksi 35.. Testi oli eilen tosissaan alle minuutissa positiivinen ja se ei jättänyt arvailun varaan, siinä se toinen viiva pönöttää edelleen, merkki on pregcheck ja herkkyys 20.
Testin tein dpo10 ja Laskettu aika on 14-19.9.2015
Tiedän, että täällä saatetaan olla kiinnostuneita siitä mitä me sitten tehtiin miehen kanssa eri tavalla tässä kierrossa niin..
- vehnänalkioöljy
- greippimehu
- mama vitamiinit
- yhdyntä kaks kertaa peräkkäin jollain 30min viivellä päivittäin tai joka toinen päivä n. 7 päivän ajan ovulaation aikaan
- Conceive Plus liukkari
- "unohdettiin koko asia kun oli kaikkea muuta"
No mitä oireita mulla sitten on ollut ja on..
- rintojen arkuus ja kipeys - tänään saakelinmoisen kipeät että kun saunassa kävin niin tuntui että rinnat lerppuu ja on sellaset painavat utareet *hahha*, kumartuessa sattui niin että päästä meinas puhjeta verisuoni
- ei kuivaa kautta, kokoajan tulee jotain pientä valkkarintynkää ja sekin säikäyttää välillä
- menkkajuilintoja ajoittain
- pissalla ravaaminen
- janottaa
- raivokohtaus aka monsteri hermoheikko aka kälättäjä lapsellinen marmattaja, hirveä suustaan ja rääväsuu jonka suu pitäis teipata ja kädet sitoo kiinni ( etten naputtais miehelle hermoheikkoisia viestejä )
- jäätävät finnit esim kaulassa ja korvan takana ja poskessa ( johtua voi mistä vaan esim stressistä tuon hensun takia )
- kauhean hajuiset pierut ja niitä tulee vaikka en oo syönyt enempää
- lämmöt koholla 36.2-37.2 oviksesta asti :)
Mies tietää, se on onnesta soikea ja mun äiti tietää myös mut hän on hivenen skeptinen sen keskenmenon takia, hän on sitä mieltä että "ei viivat mitään todista vaan raskauden eteneminen ja jatkuvuus" pöh mikä äiti.. mä vielä näytän sille! <3___<3
kiitos liimoista ja tarroista ihanat, niitä tarvitaan :)
Niin ja kuka tekisi ryhmän; Raskaaksi 2015 plussanneet?
Muistakee että me kaikki tullaan raskaaksi! Ei oo epäilystäkään kun minäkin tulin melkein 2v yrityksen jälkeen..