Raskaaksi 2015

Huomisaamuksi on siis paljon plussia ja vahvistuneita haamuja tiedossa! Tyttötiikeri? Sannis? Kuuku? Jee!
Vihdoinkin alkaa itelläkin piinapäivät lähestyä, onhan nyt jo dpo 3 :D

Liisu: toivotaan näin! Jos ei huomenna, niin lähipäiville luulis nyt jotain jollekin jo testi tarjoovan :)

Hei kaikki ihanaiset taas!! :) Mut vois lisäillä plussanneisiin mukaan ketjuun ja LA on 24.6

Jokusen sivun tuossa kerkesin lukea ja onnea tooodella paljon plussanneille! :smiley-bounce013

Dikulla taisi olla huonoja uutisia,voimia! :hug013

Ja aamulla täytyykin näköjään heti tulla vakoilee kun noin moni plussaa!!! :happy093

Toivottavasti jokainen saisi pian hyviä uutisia ja täti pysykkin pois! :stop

Omaa napaa: tasaisesti mennään,nyt alkanu välillä olee olo jotenkin tukala.. johtunee että kohtu edessä etuseinämässä.. rv 12 loppu pahoinvointi,mutta närästys on ja jatkuu,olo muuten todella hyvä. :)

Helmikuuta odotellessa kun päästään rakenne ultraan :thumleft Nyt siis rv 15+4,kyllä tää aika juoksee! Vastahan mä raskaaksi 2014 ryhmässä jännäilin roskis plussia! :wtf

Oon kyllä onnellinen, kun mä löysin tän keskustelun, sillä näitä teidän juttuja on kiva lukea. Ja vau, miten aktiivista porukkaa täällä onkaan! Oon kyllä niin aloittelijan tasolla tässä keskustelussa ja oon näinä lähipäivinä oppinu näitä teidän termiä kuten dpo tai täti. ;)

Ja on oikeasti ihana huomata miten tsemppaava ilmapiiri täällä on. Ja kiva, kun moni on lisännyt kuvia noista raskaustesteistä, niitä on kyllä kiva katsoa ja samalla itsekin haaveilla myös kahdesta viivasta.

Mä en siis yhtään tunne kuuluvani tänne. :( en oo koskaan kytännyt ovista, enkä edes tiedä missä vaiheessa kiertoa se mulla on! Testienkin suhteen oon "vanhanaikainen" ja teen vasta kun menkat on myöhässä. Pahoittelut avautumisesta :D

Ja hei vielä sen verran, että mun nimeä ei taida tuolla listassa olla vai enkö mä vaan jostain syystä sitä näe..

Mä ajattelin malttaa testata vasta keskiviikkona jos en huomenna innostu käyttämään tuota viimeistä testiä ja katsoa vahvistuuko haamu.

Joku puhui tuosta kurkkukivusta ja mulla oli tosi tosi kipeä kurkku 29.12 ja se kesti vain päivän. Voisko yhdistää raskauden alkuun?

Nyt kp 27/26-28 ja dpo taitaa olla 13. Toissapäivänä voin pahoin tupakanhajusta ja siitä, kun eräs rouva haisi kaupassa pahalle :D Se haju otti mun nenään jo kaukaa, vaikka en ammattini puolesta reagoi pahoihin hajuihin. Tänään alamahaa juilinut ja viime yönä hikosin ihan märkänä, jopa lakana ja tyyny oli märkiä hiestä. Tänään päivälläkin ollut koko ajan kuuma :D Toinen tissi oli tuossa viikolla kipeä ja selkäsärystä olen kärsinyt. On tää nyt kumma jos noilla oireilla toi viiva ei vahvistu :D

Joo Kuuku, niin on!! Oireet kuulostaa kyllä lupaavilta. Viivalle vahvistumista! Mä niin mielelläni ottaisin teitä syyskuisiin odottajiin useamminkin :D

(en siis ole vielä toivomani menettänyt vaikka viiva olikin haaleampi. Tilaan digin niin ei tartte viivoja katella...)

Psykoenkeli, mäkin oon vasta tätä kolmosta suunnitellessa heittäytynyt kyttäämään oireita ja testailemaan. Eka ovistestikierto ja tosiaan sekin vaan siks, ettei miehen tarvis murehtia turhaan omia tsäänssejään, jos mä en ees ovuloi. Oon kyllä vahvasti sillä kannalla, että jos tää kierto ei tuo mitään plussaa (ei ovis eikä sitä tärkeempää ), siirrytään siihen vanhaan hyvään taktiikkaan, eli kirjaan kalenteriin vaan ylös koska täti seuraavaks tulee ja teen rtestin, jos ei kuulu. Tää on mulle turhan stressaavaa tää kiertopäivien laskeminen ja oviksen oottelu :rolleyes:

Kuuku on kyllä haamu, toivottavasti muuttuu kirkuvaksi plussaksi! :)

Mimi kerro sitten mitä tykkäsit! Mä oon kans haaveillut siitä kupista, en oo vaan koskaan rohjennu ostaa... :)

Huomenna saa heti aamulla olla kärkkymässä täällä plussa-uutisia! Hyvä hyvä.
Liisu mä kans jo niin malttamattomana odottelen! :D

Tuutikki90 mukava kuulla sinusta! Aika on tosiaan juossut, kun sinäkin jo noin pitkällä! Tsemppiä ja tulehan kertomaan ru kuulumisia sitten! :)

Kiivimami hyvä että rauha taas maassa. Sinua olisikin vaikea kuvitella pitkä vihaiseksi! :)

Azalea, eiks se niin mene, että vanhassa vara parempi ;) meidän "yritys" on muutenkin niin haasteellista tällä hetkellä, että vielähän tähän matikkaa sotkemaan!

Ei hemmetti jos nää mun "raskausoireet" ei johdu raskaudesta niin toivottavasti ei joka kierrossa vastedes tuu näin rankkoja oireita. Meinasin äsken nimittäin purskahtaa itkuun ku luin Tuutikin kuulumisia ja tulevasta rakenneultrasta... :D
Mullaki oli muuten muutama päivä sitten kurkkukipua, olin ihan varma et oon tulossa kipeeks mut se sit häviskin nopeesti. :o

*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Jennuli yritystä 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Lume yritystä 2/13
kiivimami93 yritystä 5/13 TESTAA 09.01.
Sannuinen
yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.01.
Mykerö
yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.01.
Junttura
yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 TESTAA 09.01.
mimi.
yritystä 4/14 TESTAA 31.1.
Liisu
yritystä 4/14 TESTAA 15.01.
Silv
yritystä 5/14 TESTAA 15.01.
Kyfi86
tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 10.01.
starling
yritystä 6/14
HaaveissaVauva yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
jeilei yritystä 8/14
Toffee yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 12.1.
Johanna..
tjottaillen 8/14 TESTAA 22.01.
elmiina
tjottia 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 19.1.
@sukki
yritystä 10/14
Sinsu yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 19.01.
Kuuku87
yritystä 11/14 TESTAA 07.01.
Sannis86
yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14 TESTAA 16.01.
pilvikirsikka
yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14 TESTAA 05.01.
Kerttu
yritystä 03/15
Tintti-8 yritystä 03/15
Psykoenkeli ?
piglet yritystä 2/15
Myy82 yritystä 11/12

(53 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

12/14: Miuk yritystä 11/14 LA 3.9.
Katariina86
yritystä 9/14 LA?
DarkMimosa
yritystä 2/14 LA 4.9.
Toffee
Orm Onnekas
Aaria
yritystä 5/14 LA 13.9.
1/15: Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Minde
j3nni LA 10.9.
tuutikki90 LA 24.6

--------------------------------

Päivitin oman testailuajan listaan :)

Muoks. Plussaneiden lista järjestetty helpommin luettavaksi. Toivottavasti ei menny kenenkään tiedot sekaisin keskenään!

Muokattu viimeksi:
Voisko noi plussanneetkin laittaa alekkain samalla tavalla kuin yrittäjät niin olis selkeämpi lukea? :)

Täälläkin jännitetään teidän mahdollisia huomis aamun plussia! :) miullakin on raskausoireita kun luen teidän oireita, vaikka raskaus on mahdoton tuon kierukan takia :oops: Pahoinvointia on kyllä ollut jo muutaman päivän, mutta johtuu varmaan nikotiinilaastareista, mutta kärsin siitä mieluummin kun alan taas sauhuttelemaan.

Voiko joku lisätä miut tohon listaan kun en osaa? Eli yritys alkais 2/15

Viitsitkö Vesta vielä kerran muokata? Minut pois testailijoista? Sitten taitaisi olla aika ajantasainen lista

Takaisin