Raskaaksi 2015

Tervetuloa: piglet

Tyttötikru: joku haamulainen/viivanpaikka näkyy

Gatusa: totta kai saat! Kyllähän sä kohta taas kuumeilet :D

Aurinkoinen joo me muutetaan isompaan ja paljon parempaan asuntoon tosin Paikkakunnan sisällä :) sinne mahtuisi se pienikin, jospa se sitten tulisi kun tilaa on kolmelle :)

Kuuku älä heitä vielä, kaikki on mahdollista niin kauan kun täti poissa! Jomotusta täälläkin jo mooonta päivää mut tätiä ei näy! :)

Tervetuloa uusille minun puolestani :)

Etsijä: mun tulee töissä kyykkäiltyä sun muuta mut polvet ei tahdo kestää :/ vanha vamma noissa ni ei oikein tykkää... Mut työmatkat lähes poikkeuksetta kävelen/ pyöräilen :)

Hei ihania juttuja taas siellä pari selkeetä plussaa ja haamuja nyt vaan tarrasukkia ja vahvistusta <3 tervetuloa kaikille uusille :) gatusa ihana kuulla sinusta :) ja tottakai sä olet meidän kaa täällä ;)

Mulla on ollu aika vaikea päivä, kp23 ja oisko joku dpo 10-13 ? Päähänkoskee, kurkkukipeä ja lämmöt illalla nousee aina 37.3 eli olen suoraan sanottuna aivan jäässä koko ajan. Piti vielä se mainita että ne alamahan nipistelyt sitten loppu eilen :( Lisäksi vaikka nukuin kuin tukki väsyttää silti ihan kamalasti. Tuntuu et ukkokin ärsyttää pelkällä olemassa ololla :D

Kävin kummityttöä moikkaamassa ja parasta ystävää :) meistä tulee kohta naapurit vain yksi talo välissä <3

Kuinkahan aikasin toi digitaalinen näyttäis? Täällä pohdin et raaskiskohan investoida ja hakea aamuks yhden digitaalisen apteekista... eipähän tarvis ainakaan noita viivoja tihrustella. Onks teillä kokemusta noista predictor early testeistä? Niitäkin olis lähiapteekissa. Ärsyttävää ku en tiedä koska se ovis on tarkalleen ollu. Tänään kokopäivän jomotellu alavatsaa eikä ainakaan vielä lämmötkään ole tippunu mihkään, edelleen 36 yläpuolella heilun reilusti.

Mä tunnustan, et tein just vielä liuskan. Ei se kyllä yrittämälläkään plussaks muutu, mut jos ne edelliset oli ihan masentavan puhtaita negoja, niin tossa näin piiiiiienen haituvan jos oikein tihrustaa tarkkaan. En tajunnu kuvaa ottaa, nyt en enää uskalla sitä roskiksesta kaivella o_O

Jännäääääää!!!! :)

Oireet sen kun jatkuu, jomottaa, turvottaa, lyhyitä nippailuja ja hetkittäin etoo. Kokoajan tunne et täti on tulossa ihan hetkellä millä hyvänsä, mut siltähän tässä on jo viikon tuntunu...

Voi hitsi, en siinä jännityksessä tajunnu kuvata. Miehen kans kaikenmaailman valoissa yritettiin sitä käännellä ja väännellä niin se sit unohtui. Nyt jos meen sen tuolta roskiksesta hakee, ni saatan vaan järkyttyä turhaan o_O

Lupaan, et seuraava (jos sellanen tulee) on sit myös teidän tutkailtavana asap :)

Sarina mulla kans on digi oottelemassa, mut pihtailen sitä sit myöhemmäksi. Toivon et saisin nyt ekaks liuskaan jotain eloa... En osaa sanoo yhtään kyllä millon se alkais näyttää mitään, ei oo kokemusta :P

Oh My... Oon tainnu pudottaa viimeisenkin ruuvin päästäni. Tilasin Freddy WR UP housut vaikka juuri haukuin niitä siskolle about puoli vuotta sitten kun se niitä himos..

Voi kakka :/ En saa ladattua siitä testistä kuvaa :( Ei mulle aikaisemmassa kierrossa testiajan jälkeen haamua tullut, mutta nyt tuli.

Tervetuloa uusille ja onnea plussanneille :)

Mites Gatusa voitte? :)

Täällä ei mitään ihmeellistä, vielä vähän tuhruttelee, eli en päässykkää tädistä eroon! :D tilasin torstaina itelleni kuukupin, saapi nähdä tulisko se jo huomenna ja pääsis testailemaan :) onko täällä kellään kokemuksia kupista? Onko helppo käyttää, ootteko tykänny jne?

kp25 ja pientä etomista ollut ilmoilla. Toivo nostaa päätään.. Jotenki ollu niin erilainen kierto kaikkine oireineen (nippailut, turvottanut ja limojakin ollut) kuin aiemmat.

LilyF:lle onnittelut plussasta! Ja Hillalle kans jos en vielä muistanu onnitella"

Haamuille vahvistumista! :) Ite en oo vielä yhtään minkäänlaista haamulaista tai viivanpaikkaa bongannut.

Ihana Gatusa tänne vaan turisemaan meidän kanssa!

Takaisin