Raskaaksi 2015

Kuuku ja Sannis,mulla myös kupli sen jälkeen pari päivää kun menkkoja ei alkanutkaan!samaten valkovuotoa tullut vaihdellen,välillä lorahdellut (aina joutunu kipittää vessaan kurkkaan tuliko täti) ja sitte välillä taasen tullut vähän vähemmän.Muutamana päivänä tuli myös kellertävää.

Sarina1 : kuva niin ettäällä etten saa tsuumattua... saattaakin siinä joku haamulainen olla :D

Lily f: tervetuloa. Sähän oot raskaana! Etpä pitkään kerenny olla täällä kuumeilemassa :) onnea!

Täällä kp 7 ja nivusissa ja alavatsalla sellasta kummaa juhlintaa, samoin rinnoissa. Raskaana en oo ja clomit aloitin kp 5. Voisko nyt sit olla se ovis jo kun viimekierrossa oli kp 18. Josko kuitenki nuo clomit tätä tekee. Pitää taas ne cb:n digit tilata :)

Onnea LilyF! Vahvempi viivahan siinä on kuin minulla aamulla. Ja tervetuloa!!

Mimmu, mulla ei tämän kierron oviksessa ollut mitään kunnon limoja, sen jälkeen vasta. Tai siis oletetussa oviksessa. En tikuttanut.

JÄNNÄÄ Sarina!!! Peukut pystyyn!

Ja Kiivimamille ja Silville myös, toiveet korkealla teidän vuoksi!!!!

Pahoittelut Unicorn tädistä, mutta ihana asenne sinulla kyllä :)

Mä en ala! Vastoin kaikkia periaatteitani ja päätöksiäni menin kattomaan huvikseni eilistä testiä ja roskishaamu siinä näkyi. Olin jopa kuvassa näkevinäni sen.. mutta taitaa olla ihan vaan viivanpaikka. Eikös muutkin oo pc:n liuskaan saanu noita viivanpaikkoja kun ne on kuivuneet?

Nyt en kyllä itekään enää näe tossa sitä viivanpaikkaa... No, vaikka näkisinkin niin eihän se mitään merkkaa kun eilen tehty testi...

Liitteet

• 1420375644292.jpg
    1420375644292.jpg
    17.8 KB · Katsottu: 177
Tervetuloa mukaan ja onnea samalla LilyF. Tuosta ei plussa enää parane. Hieno juttu! :)

Hilla: Onhan tää vähän kurjaa, kun yritys ei tuota tulosta, mutta me ollaan yritetty vasta kaksi kuukautta ja mä oon just palannu töihin. Ollaan ajateltu lapsille noin kahden kolmen vuoden ikäeroa, joten ei tässä ole varsinaista kiirettä raskautua. Toivottavasti nyt kuitenkin joskus onnistuu. Ja yritän ajatella positiivisesti. :)

Mulla myös limat nyt vasta! :O tai nytkin vaihdellen, välillä lorahtaa housuun asti ja välillä tuntuu Saharalta...

Mun tarvis kans saada jotakin tehtyä tän vatsani suhteen mut ei... Pitääkö ihmisen olla näin saakelin peruslaiska ettei pääse edes alkuun :D huomenna alkais fitfarmin superdieetti mut arvatkaas kenen tilipäivä viivästyy yli viikolla näiden pyhien takia :((

Kuuku:tänään on kp35 /30-32 mikäli olen ne oikein laskenut,kaikkia kiertoja en ole laskenut kun ne alkuun pilsujen lopetuksen jälkeen vähän heitteli :rolleyes:

Heippahei kaikille!! Olen seurannut tätä ketjua sen alusta asti ja nyt uskaltauduin mukaan :) Eli hengessä ollaan oltu mukana jo tovi.
Onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia kaikille sitä plussaa kaipaaville :Heartbigred

Täällä on kierukka vielä tiukasti paikoillaan helmikuun loppupuolelle asti, mutta kai saan jo tulla tänne teidän kanssa kuumeilemaan?
Eli meillä tarkoitus alkaa sit esikoista yrittämään.. Jännää..:)

Mulla on ihan omat superdietit, kun sali on tauolla. Rupesin vuoden alusta kirjaamaan ylös kaikki syömiset, juomiset ja lisäravinteet(sis.vitamiinit) ja sit treenit. Poika välillä kyykkää mun kanssa tai tulee selän päälle kun lankutan :D

Moikka!

Mäkin päätin liittyä mukaan keskusteluun, kun tuli olo että kaipaan vertaistukea. Lopetin pillerit joulukuun alusta ja tänään alkoi ekat luomumenkat. Yrittämistä siis takana vasta kuukausi, mutta on jo nyt olo ettei jaksaisi odottaa. Tuntuu mielikuvitus tekevän tepposet, kun musta olin tuntenut jo vaikka mitä raskausoireita ennen kuin menkat alkoivat. :P Jos jotain hyvää menkoissa niin ilmeisesti kierto toimii normaalisti vaikka söin 16v e-pillereitä putkeen.

Tiedätkö Silv ja muutkin! Kokeile nyt alkuun vain sellaisia helppoja liikkeitä päivän mittaan, niitten ei tarvi edes liittyä siis ongelmavatsaan heti, vaan esim. kyykyt on helppo aloittaa vähän jokapaikassa. Tai jos tulee liikuttua kävellen niin pieni hölkkäpyrähdys, lyhytkin on eteenpäin. Tai kun kävelet niin varmista että lihakset tekee töitä, peppu pinteeksi, tsekkaa että ryhti on suora ja jännität vaikka väliin vatsalihaksia, tai jos vaikka makaat, niin voit ihan helposti venytellä samalla tai tehdä pieniä liikkeitä asennosta riippuen. Mä en tosiaan ole mikään treenari, en ole koskaan ollut. Touhuan kyllä paljon mutta olen tällainen laihaläski, eli löysää täynnä.
Viimevuonna mä aloitin ihan noin, ennen kuin menin nukkumaan niin makasin sängyssä kyljelläni ja nostelin jalkoja jne. pikkuhiljaa peilin edessä muutama kyykky, ennen syöntiä muutama kyykky jne. Tärkeintä on pysyä liikkeellä, ei se miten liikut, koska sieltä voi sitten lähteä se into siihen reeniin ja dieettiin jos on tarve. En kyllä tykkää yhtään sanasta dieetti, mutta sanon senkin että tehkää siellä kaupassa ja kaapilla valintoja, valitkaa aina se parempi vaihtoehto koska niitä vaihtoehtoja on aina niissä epäterveellisimmissäkin :Heartred:Heartred:Heartred

Takaisin