Raskaaksi 2015

Hei kaikille tasapuolisesti Täällä ilmoittautuu yksi kuumeilija mukaan.Piina viikot ollut täällä käynnissä,tätiä ei näy ja ahkerasti olen testejä tehnyt josko olisi tärpännyt haamuja testattu aika monta,tänään aamulla vahvin viiva bongattu,mutta en silti jaksa vielä uskoa että raskaana olisin.

Kiivi: se koko rimpsu tuli vahingossa siihen hyppimään, eikä lähteny pois! o_O

Nyt onkin sit tätejä tullu, toivotan onnea Mariskalle ja Unicornille tähän kiertoon!! :) Olkoon tämä nyt onnekas kierto teille! Ja kaikille muillekin tietysti lykkyä :) Silvillä ja Kiivillä on tulossa pian jännät päivät ainakin! Liimaa sinne siis :)

Ja Sarinalle vahvistumista!!! :)

Niin ja historiaa sen verran että keväällä 2014 lopetettu pillerit ja siitä asti mentiin tjottaillen alkuun useampi kuukausi ja sitten hermostuin ja hankin ovis tikkuja,mutta vasta kun hankin cb digin oviksen niin bongasin oviksen ja nyt jännäillään.

Laita meille Lily kuvaa siitä haamulaisesta? Niitä on kiva tihrustaa :)
Niin, ja tervetuloa minun puolestani tänne kuumeilemaan :)

WP_20150104_003.jpg
hmm tekniikka aika hukassa vielä,katsotaan näkyykö kuva.Niin ja kiitos,kiva tulla näistä asioista höpöttelemään

Mimmu: mulla kans valkkaria/mitä lie ihan ihmeellisissä vaiheissa kiertoa. En tiedä oonko nyt vaan tarkemmin niitä bongaillu, vai onko oikeesti sit "uus" juttu. Ei ymmärrä o_O

Anteeksi iso kuva :oops: kiitos Sarina,epäileväinen todella olen,tilauksessa cb digi jolla sais ensi viikolla varmistuksen.Esikoista yritetään ja olen todella pihalla näistä asioista!:rolleyes:.ja Kuuku tiedän todella tunteen,itsellä oli juuri uutenavuotena sama tilanne ja testailinkin silloinkin jo paljon :grin olin niin innoissani kun ensimmäistä kertaa oli syy testata :)

LilyF: Tiedän kahta lasta plussanneina, että tuo on selvä plussa :) Mulla on ollut molemmista lapsista samanlainen viiva ja tuossa ne molemmat haaleat viivat leikkii lattialla :)

Oho,kiitos kaikille,kait sitä uskaltaa hieman toiveikas olla.Katsotaan kuin käy.Mimmu ja Sannis,mulle kävi samoin kun aloin tarkemmin opiskella kiertoa (aika noloa mutta söin pillereitä yli 13v eikä aiemmin hajuakaan mistään kiertovaiheista) ja luin jostain blogista miten valkovuodoista pystys tietään ne kierron vaiheet,mutta mä menin kyllä vielä enemmän sekasin kun vahtasin niitä vuotoja eikä ne menny ollenkaan mun mielestä niin kuin olisi pitänyt mennä :)

LilyF niiiin selkeä plussa! Onnea paljon!

Mimmu. Mulla kans oviksen jälkeen ollu koko ajan runsas valkkari. Ei aiemmin ole ollu tällaista! Liittyykö siihen kun km jälkeen oli muutenkin voimakkaammat oireet?

LilyF selvä plussa eli onneksi olkoon! :)

On: riitaa miehen kanssa ja tuntuu että millään ei ole mitään väliä, mä oon ihan hirviö mun juttujen kanssa, onko joku ihme että riita paisui.. mutta tää kyllä lähti hänest jonka vuoksi tää soppa alkoi kiehumaan liikaa! V*ttu!
Lämmöt 36,8 - 37,2

Mulla taas kuplintaa alapäässä. Hyi mitä kirjoitan, mutta mulla tuntuu niinkuin tulisi kuplia eikä sieltä mitään tuu kuin vähän valkkaria :D Tälläistä ollut ennen menkkoja ja suututtaa jos menkkavuoto alkaa :/

Tsemppiä Mami :)

Sabetti, voi hyvin olla, en tiedä :) Vaan niin kumma, kun oviksen aika oli Sahara ja nyt sitten tulee. Mutta saharasta mä plussasin, että ei näistä kai voi sanoa.

Nyt mä juoksen taas :D

Joo ei munkaan mielestä ne valkkarit mee kyllä niinkun "oppikirjoissa". Nyt tosin mulla outoa vuotoa, kun kellertävää valkkaria, tätä en aiemmin oo huomannu.

Mulla kuplinu Kuuku kans jo jokusen päivän. Mut ei se mulla ainakaan tätiä tunnu enteilevän! Ihan hemmetin raastavaa tämä touhu :D Mieskin vaan hymisee kun yritän saada siltä sympatioita o_O

Takaisin