Raskaaksi 2015

Heh, kivoja tarinoita ;)

Mä lähdin -10 kavereiden kanssa jazzeille, kaverin veljen kämpälle aloittelemaan. Siellä ei pitänyt muita olla mut veli oli sittenkin sinne jäänyt ja pyytäny muutaman kaverin (mukaan lukien mun mies) mukaan. Siellä sit ilta meni kuinka meni, annoin numeroni tuolle miehelle ja seuraavat kaks viikkoa meni tiiviisti puhelimessa kunnes "muutin" sen luo. Kävin siis täältä töissä 170km päässä päivittäin :D oma kämppä oli kyl lähempänä töitä mut senkin vapautin sit aika pian. Lopulta kun työt loppu elo-syyskuun vaihteessa niin muutin vallan tänne :) kerran oltiin erossakin (kokonainen kuukausi.. Mut kuitenkin ehdin muuttaa omaan kämppään) mut tässä tää nyt on menny :)

Kuuku: minä aika likeltä mut en aivan :) rajoilla mennään :)

Harmony: mun piti se vaihtaa melkein heti kun sen laitoinkin mut "unohdin"... Jos nyt tuo kuvakin tosi vähä onnea tässä, kaikki pitää kato koittaa! :D

Ainiin unohdin viel mainita että on mulla ja mun miehellä jotai yhteistäki. Miehen isovanhemmat ovat mun vanhempien ystävien tuttuja ja yks on jopa sukua. Jotai yhteistä. :)

Täällä loppui piinailu kp1, no parempi että ratkaisu johonkin suuntaan tuli :)
Ehkä sitten ensi kierrosta tai seuraavasta tai tai ...

Pahoittelut menkoista Mariska86, mut onneks sentään loppu se epätietosuudessa oleminen. Tsemppiä tähä kiertoon! :)

Täällä kp 32/30, dpo 15. Luulis siis jo eilen testissä näkyneen jos tärppi olis käynyt. Eli tätiä odotellaan. Huomenna aamulla vielä testaan jos täti ei sitä ennen saavu paikalle.

Minde onnittelut plussasta!<3 ja mariskalle pahoittelut tädin tulosta..
Tänään testiin ilmestyi testiajalla samanlainen ohuen ohut haamulainen ku eilen testiajan jälkeen:p Tänään siis dpo 9 ja kp 25/28-30
Itse en kyllä usko tätä todeksi ennenkuin digissä lukee "raskaana":rolleyes:

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    491.7 KB · Katsottu: 193
Voi harmi Mariska! Tai no hyvä että kierto ei sitten venynyt pidemmäksi. Olisiko voinut olla kemiallinen?

Lupaavalta näyttää Vauvahaaveilija!

Sannis, millon testaat??

Mies halusi että tehdään tänä aamuna uusi testi kun edellisen viivat oli niin haaleat, ei mennyt ihan nikn kuin strömsössä, tuli vielä haaleammat viivat...

Nyt voisitte jo Sannin ja Tyttötiikeri plussata :)

Joku siellä vauvahaaveilijalla kurkkii :) Vahvistumista sille !!

Kyllä varmaan joku yritys Hilla oli, kun haamuili, tai sitten näin omiani. Mutta täti ainakin tuli oikein voimalla.

No näkyi siinä sinun testissä Mariska viiva. Kuulostaa kemialliselta kyllä. Tsempit tähän kiertoon että nyt ottaa kunnolla kiinni!!

Mä nyt ajattelin olla tän päivän testaamatta, jos hormoonit nousis vaikka vaan hitaasti. Kokeilen huomenna taas. Mietin kyllä, että josko mulla TAAS oliskin ollu kemiallinen, joka tekis nää oireet, mut hormoonit ei nouse? Mullahan siis 11/14 jo kemialliseksi jäi, nyt tuli olo, et TAASKO?! Mut toisaalta sillon vuoto alko ihan ajallaan...

Hillalle nyt vahvistumista! Pitäiskö sun nyt ootella hetki ja ottaa sit digillä muutaman päivän päästä?? :)

Vauvahaaveilijalle vahvistumista myös, kyllä siinä jotain näkyy! :)

Edit se piti vielä sanoa, et voikohan mun pissa olla liian laimeaa, kun oon nyt tän turvotuksen takia juonut ihan sairaasti vettä...!? Voisko se vaikuttaa asiaan? o_O

Sannis, se on mahdollista. Ovistestejä olen tehnyt enemmäin kuin raskaustestejä, mutta niissä monissa neuvotaan vähentämään nesteiden nauttimista x määrä tunteja ennen testiä. Lukeeko sun r-testin ohjeessa mitään asiasta?

Hilla odottelet ihan rauhassa ja testaat vaikka digillä parin päivän päästä :) sehän on niin yksilöllistä, ettei kannata vielä paineita ottaa vaikka ei elokuvaviivoja tikkuun tullut! :p

:smiley-bounce016
Mun puhelin tilttas ja nyt noi hyppii tossa ^
En saa pois niitä :D No olkoot siinä sit.

Joo Beisla, kyllähän tais munkin testeissä se lukee. pitää vielä kattoo jos se ohje on tuolla...
Vaikka oonhan mä aamupissasta nuo negat saanu, et jokatapauksessa useamman tunnin ollu pissaamatta sitä ennen. Mut ei se auta kun kokeilla :)

Sannis eikö niiden kuulukin hyppiä? vai tuliko ne vahingossa :D
Mariska voi harmitus, onneksi uusi mahdollisuus aukeaa taas tässä kierrossa <3 Minä uskon sun ja sun miehen onnistumiseen täysillä :)
Testeihin en ota kantaa tänään koska mun silmät on ihan sumussa jotenkin, tuijotan vaan noita tutkinnon perusteiden pallukoita.. mutta Vauvahaaveilija kyllä siinä jotain näkyi ja sille vahvistumista! :)
Missähän PikkuMinski on.. :eek:

Iiks iiks iiks dpo vähintään 9 ja enintään 10!

Muokattu viimeksi:
Täällä alko kp39 ja dposta ei hajua enää.. oon aivan hämilläni et koska se ovis nyt sit on ollu jossei sillon ku luulin... ihanku olis testattu haamulaisen esiäiti joka näky kun käänteli ja väänteli ja oli viivalasitkin viel päässä tai sit vasn oikeasti kuvittelin ku en sitä mihkää kuvaankaan saanut kii :grin

Muoks. Lisäsin nyt yhden kuvan. Pudottakaa mut pliis maanpinnalle!!

Liitteet

• 1420365672868.jpg
    1420365672868.jpg
    214.9 KB · Katsottu: 187
Muokattu viimeksi:
Kiitti Kiivimami :Heartred Plussaa sä ensin ni mä peesaan loppukuusta :wink
Mäkin painin noiden palluroiden kanssa, onneks valmistuin viime kuussa :) Nyt jos hakis tutkintostipendin !

Ja Sarinakin plussaa !! Kunnon aalto kehiin !!!

Tadaa ja täälläkin kp 1. Tätä on kyllä odotettukin ja näin yk 3 pääsee alkamaan. Menen nyt joka tapauksessa gynelle selvittämään, miksi nämä kierrot heittelee parilla viikolla ja on näin pitkiä. Tämä edellinen oli siis 42 päivää.

Nyt taas soitellen sotaan ja ovistikkuja tilailemaan. Jee. :)

Hahhah! Tää pitää ainakin meillä paikkaansa :DD
http://www.vau.fi/Meilla-on-lapsi/Terveys/Uni/Nain-laitat-lapsen-nukkumaan--100-helppoa-vaihetta/

Jos nyt mennään kierron suhteen siinä missä luulen, pitäis kiinnittyminen alkaa tapahtua :) kaikki sormet ja varpaat ristiin et näin myös tapahtuisi :)

viime yönä näin unta että synnytin lapsen ostoskeskuksen liukuportaissa. Alkuun ei miehen kans tiedetty kumpi se on ja alettiin pallotella nimiä. Mun valitsema tytön nimi meni heti läpi (tietenkin, kuuluuhan siihen osaksi miehen mummon nimi) mut sit meille tultiin kertomaan et lapsi on poika. Jatkettiin nimien pallottelua (tässä kohtaa oltiin sairaalan kanttiinissa) ja heitin ensin jotain mitä en ikipäivänä antaisi eikä ne onneksi miehellekkään kelvannu. Sit sanoin et eelis tai Elias, ja mies sanoi vaan et "niinpä tietysti" ja hymyili - kuuli et olin sanonu elvis, ja vasta ristiäisissä sille selvis ettei meidän poika oo elvis. :D

Että sellasta.

ps. Te jotka olette käyttäneet vehnänalkioöljyä, niin oletteko aloittaneet ihan kierron alusta ja löytääkö sitä prismasta tai cittarista? Nyt kaikki keinot käyttöön. :)

Takaisin