Raskaaksi 2015

Täälläkin odotellaan viiman testiä!! :)

Mä olen täällä ihmetellyt tänäänkin oloja. Mustakin tuntuu että alamahassa/kohdussa ois elohiiri tms, joku "sykkii/nippailee/vihloo" , vähän ehkä menkkamaista oloa ja voisko sanoa huonoakin oloa? Kuuluuko oviksen jälkeen jotain tälläsia oloja olla? ei kai vielä pitäisi mitään tuntemuksia olla vaikka oiskin tärpännyt? On tosi outoa tää kaikki olojen pohtiminen, tuntuu että itseään analysoi kokoajan ja mietinkin voiko olla että nyt nää kaikki vaan huomaa, kun asia on tietenkin kokoajan mielessä vai tapahtuuko kropassa oikeesti jotain?

Moony kp17/27, dpo2?, yk3

Muokattu viimeksi:
Moony mulla on ollut myös monenmoista tunnetta, niin alavatsalla kuin alaselässäkin. Ja jotenkin on vahva tunne, että tässä kierrossa raskaudun! En osaa selittää miksi tuntuu tältä :O tulee kova pudotus, jos näin ei ole. Mutta sitten vaan uutta kiertoa kehiin :)
Kp23/dpo3?/yk1

Paljon onnea plussaneille, tarrasukkia matkaan :)

Pahoittelut negoista ja menkoista niiden kohdanneille :sorry: Tsemppiä seuraavaan kiertoon !

Toivon kaikille niin ovulaatioplussia kuin raskaustestiplussia oikein kovasti!
IIIISO AALTO JA PUHURI KAIKILLE JOMPAAKUMPAA JÄNNÄÄVILLE ! :wav

Hei!

En ehtinyt nyt lukea mitään kirjoituksia, kun pitää nyt vouhottaa omaa asiaa. Löysin kaapista vanhentuneita testejä. Päätin nyt vasiten testata silti, ku ei uudempiakaan oo vielä tullut ostettua. Nyt on vasta kiertopäivä 18 (kai) ja iltapissasta tuon tein. Raskausoireet vaan ovat olleet niin kovia nyt pari päivää, että olen lähes täysin varma raskaudesta. Jos niin nyt voi olla...

Mutta no kuiteskin testin tein, kun netissä luki, että vaikka testi ois vanha, niin jos tulos on positiivinen, se on oikeastikin positiivinen. Testiviiva pomppas heti ruutuun ja heti perään tuli tuo puolikas haamu. Vai näettekö te muut mitään haamua tuossa? Ja miksi se on puolikas?

Pitää nyt malttaa pari päivää ootella varmaan seuraavaan testaukseen... Aioin testata 1.12. mutta "pikkasen" nyt kiiruhdin ;) En uskalla vielä intoila, kun on niin kesken tämä kierto ja tuo tulos on niin outo!

20151124_212815 (1).jpg

Muokattu viimeksi:
LumiAlida, aika vinkeen näköinen on tuo testi ;)! Suosittelen uusintatestausta, en ihan heti arvais missä liemessä tuota on pyöräytetty tai mitä se meinaa :D

LumiAlida, aika vinkeen näköinen on tuo testi ;)! Suosittelen uusintatestausta, en ihan heti arvais missä liemessä tuota on pyöräytetty tai mitä se meinaa :D

Joo pitää käydä ostamassa varmaan joku ihan hengissäoleva testi ensi viikolla oikealle testipäivälle :)

Pipanat vielä on mahiksis niin kauan kun täti ei tuu! :)

Äippä2015 mä en puhelimella nää siinä mitään mutta oon muutenkin huono kattoo noita viivoja :/ tsemii toivotaan että siellä joku on kyydissä :)

Yxvaan tsemppiä toivotaan viivalle vahvistumista! :)

Lipstikka oireet kuulostaa hyvältä :) tsemppiä !!

Carolyn pahoittelut :( sillon kun sitä paljon haluaa niin niitä oireita löytää itselleen jostain :/

Katjusha on kyllä aivan uskomaton nainen! Meidän kaikkien pitäisi olla yhtä vahvoja!<3

Viima tsemppiä testailuun :)

Mymmelisti jee tsemppiä uuteen yritykseen ja kiertoon! Vihdoinkin sait sen leikkauksen<3

Lumisalida ihan kun ei ois väri levinnyt tee uusi testi vielä huomenna mutta on siinä joku puolikas haamu, toivotaan että on plussa ja pysyy myös plussana :)

On. Aamun testi oli nega... Tuhru jatkunut ja haisee pahalle myös :/ mahassa sellasta menkkajomoa joten uskoisin tädin tulevan huomenna tai torstaina :( mutta ei oo vielä toivoa menetetty !!

En kerennyt kaikkee luke tarkasti joten kommentointikim jäi puolitiehen mutta paljon +++++ toivon!!

Jopsu kp 27/25-28 dpo 13 yk 5

Lumisalida: Mun silmään näyttäs, et väri ei ole levittyny oikein. Suosittelen tekemään uuden testin :) Mikä dpo- sulla menossa?

Takaisin