Raskaaksi 2015

Katjusha, suuret pahoittelut :sad001 Ei tässä oikein osaa sanoa mitään lohdullista, tuo teijän tilanne on kyllä järkyttävän surullinen.

Katjusha Olen todella pahoillani teidän puolesta,isot halaukset,todella epäreilua,teille jos kenelle sen olisin suonut :sad001 :hug013
Useammalta olen kuullut että kun lakkaa yrittämästä niin tärppi voi tulla,yksi ystävä pariskunta yritti 10 vuotta kaikkea ja lopetti lopulta yrityksen niin ei mennyt kauaa kun tärppi kävi ja nyt on pikkuinen taapero heillä.
Jopsu
pahoittelut negasta, toivotaan että on vaan hidasta hormonin nousua!!!
Jennyhannele näyttää haamulta
Viima jospa sieltä plussa tulis, oireet on kyllä todella raskaana olevan oireet...
Niinu tervetuloa mukaan,jospa pian kävisi tärppi ja olisi siis lyhyt vierailu tällä puolella foorumia, minä kokeilen tässä kierrossa vehnänalkioöljyä,saa nähdä kuinka käy,greippimehu myös menossa.. positiivista oon lukenut..
Sydänkäpynen kannattaa testailla ovista jos vähänkin arvelet ettei tuu liikaa stressiä,minä saan siitä itelle enemmän stressin jos en oo sata varma oonko ovuloinut,heh.. täällä on nyt kp. 7, ajattelin alkaa ovista testailemaan perjantaina liuskoilla jolloin on kp.11, jospa tällä kertaa ovis tulis vähän aiemmin kuin kp. 20.. tässä kierrossa oli todella niukat menkat. alussa tuntui ettei kierto etene millään ja tylsä vaihe menossa, mut onneksi kohta ollaan jo ovistestailuissa menossa..

Äippä: Mulla oli viime raskaudessa just sellast elohiirimäistä poreilua vasemmalla puolella alavatsaa. Oliskohan ollu jossain dpo13-15 aikana, muistaakseni tänne palstallekki kirjottelin siitä sillon.
Monelta oon kuullut, et tulee just vastaavanlaisia tuntemuksia ihan alkumetreillä. :)

:anyone Kertokaapas nyt fiksummat, miten nämä auttaa raskautumisen yrityksessä: vehnäalkioöljy, geleet ja maca jauhe? Yritin googlettaa mut te ootte varmaan fiksumpia!

Olikohan vehnis limakalvolle ja sisältää e vitamiinia (luontaista )

Gelee kai lisäsi hedelmällisyyttä ja maca lisää ainaski seksuaalisuutta ja kai sitä kautta hormooni toimintaa parantaa. Näin äkkiseltään tuli mieleen. Sit oli vielä se q 10 valmiste. Ja greippi mehu sekä Punkku :D

NuuNu toivottavasti oli ovis silloin talletelujen aikaan ja onneksi simpat voi elää sen 5 päivääkin siellä parhaimillaan! Tsemppiä piinaviikkoihin ;)

Katjusha oon niin pahoillani :( tää on vääryyttä!! :'(

Viima oireet kuulostaa hyvältä, toivottavasti tulee aamulla plussa ;)

Pipanat se jännittää aina vaikka olis aika varma vastauksesta, tsemppiä tuu sit kertoo meille tulos :)

Minni2 tulee kyllä joo pitkä mutta eikun talletelemaan ;)

Jennyhannele mutta kyllä siinä silti selkee paikka on :o no mut onneks vielä on aikaa vahvistua testin!! Pari päivää ja siinä on kaks tummaa viivaa ;)

On. Tänään tullut vähän rusehtavaa turhrua alkkareihin ei oikeen ees kauheesti kuitenkaan pyyhkiessä , mitä lie? Ja sit nyt illalla ylävatsa kipee ja vihlova saa nähä. Luulen että oon niin malttamaton että saatan huomenna kuitenkin testata kun en malttaisi odotella ke aamuun, ja toisaalta ke meen jo 630 töihin niin ehkä huomenna on parempi päivä senkin takia testailla :D

Jopsu kp 26/25-28 dpo 12 yk5

Katjushalle suuri halaus! Todel la surullista :(

Jennyhannele: Ihan selvä plussa! Lähetän etänä tarrasukkia matkaan! :)

ON: Olen vähän ulalla, mikä kiertopäivä mulla on, koska kierukantyhjennysvuodon perään tuli heti kuukautiset, niin en tiedä, mikä päivä ne nyt sitte oikeesti alkoi. Mutta ovulaatio oli viikonloppuna sen tiedän. Viime viikolla ti, pe ja su talleteltiin. Nyt sitte alkaa piinaava odotteluaika testaamiseen ens viikolla. Voihan kärsivällisyys!!!

Voimia Katjusha <3 Ihan hirveetä :(

LumiAlida, siellä alkaakin jännät ajat :D Tsemppiä piinailuun ja toivotaan parasta että tallettelut olisi tulosta tuottanut <3

Jopsu, täällä kovasti peukutellaan että tuhru pysyis tuhruna ja menkat pysyis pois <3 Tsemppiä sinnekkin piinailuun :)

Viimalle ja kaikille muillekki tän hetken piinailijoille tsemppiä <3 Josko tästä käynnistyis suuri plussa puhuri? ;)

Tervetuloa uudet! :)

Pakko myöntää, et raskain yrityskierto tähän mennessä. Miksei kukaan kerro etukäteen, et tää on näin raskasta?
Onhan se toki sanomattakin selvää, mut en kyl tälläsiin fiiliksiin osannu varautua.
Onneks tosiaan alkaa oleen kierto jo ihan maaliviivalla, loppuu tää epätietosuus ainakin. Huomenna on digipäivä!
jennyhannele dpo12

Onko mulla unihiekkaa silmissä, vai näänkö oikein?

Liitteet

• File Name(2).jpg
    File Name(2).jpg
    61 KB · Katsottu: 218
Joku kysy elohiirestä! Mulla oli tosi voimakkaana muutama päivä oviksen jälkeen ja monta kertaa :D tuntuu ihan kädelläki ulkopuolelta. Jännä tunne! En sit tiiä tarkottaako mitään.

On. Kp 26/28 ja jännäksi käy tää loppuviikko! :) ihan hirveä palelu alko eilen, tiä sit johtuuko kylmästä ilmasta mutta peittokaan ei riittäny yöllä. Ja finnejä vaa putkahtelee, en kehtaa kohta töihin mennä..

Jennyhannelella kyllä han näkyvä plussa testissä. Hienoa! :)

Minnillä mojova o-plussa, onnittelut! Tallettelut on varmasti hoidettu kuntoon ;)

Viiman oireet superlupaavat, joko testasit??

Moonylle tsemppiä piinapäiviin, ollaan varmaan taas samoihin aikoihin jännäämässä :)

On. Mies tulikin yllättäen työreissulla kotiin jo eilen illalla, vaikka vasta aamulla lähti ja piti tulla to! No arvaatte varmaan mitä se tarkoitti :grin Eggwhitet bongattu myös, jospa se oviskaika olis käsillä jos ei jo mennyt. Harvinainen tilanne että mies kotona koko viikon, mutta ei parempaan aikaan olisi voinut osua. "joutuu" raasu hommiin kotona oikein urakalla :wink Kp 14/33-38, yk3.

Takaisin