Katjusha Olen todella pahoillani teidän puolesta,isot halaukset,todella epäreilua,teille jos kenelle sen olisin suonut

Useammalta olen kuullut että kun lakkaa yrittämästä niin tärppi voi tulla
,yksi ystävä pariskunta yritti 10 vuotta kaikkea ja lopetti lopulta yrityksen niin ei mennyt kauaa kun tärppi kävi ja nyt on pikkuinen taapero heillä
.
Jopsu pahoittelut negasta, toivotaan että on vaan hidasta hormonin nousua!!!
Jennyhannele näyttää haamulta
Viima jospa sieltä plussa tulis, oireet on kyllä todella raskaana olevan oireet...
Niinu tervetuloa mukaan,jospa pian kävisi tärppi ja olisi siis lyhyt vierailu tällä puolella foorumia, minä kokeilen tässä kierrossa vehnänalkioöljyä,saa nähdä kuinka käy,greippimehu myös menossa.. positiivista oon lukenut..
Sydänkäpynen kannattaa testailla ovista jos vähänkin arvelet ettei tuu liikaa stressiä,minä saan siitä itelle enemmän stressin jos en oo sata varma oonko ovuloinut,heh.. täällä on nyt kp. 7, ajattelin alkaa ovista testailemaan perjantaina liuskoilla jolloin on kp.11, jospa tällä kertaa ovis tulis vähän aiemmin kuin kp. 20.. tässä kierrossa oli todella niukat menkat. alussa tuntui ettei kierto etene millään ja tylsä vaihe menossa, mut onneksi kohta ollaan jo ovistestailuissa menossa..