Onnea plussanneille ja pahoittelut negan saaneille.
omanapailua. Lämmöt edelleenkin noin 0.4-0.8 astetta koholla. Mahaa ja häpyluuta nippailee, ja nännit kipiät. Nyt kp 45. Ei oo vieläkään täti kurvannut paikalle, enkä testiä tehnyt mutta huomenna teen. Tänään tuli aikasemmin oksennus.. yhtäkkiä tuli tajuton huono-olo ja kaikki oksetti. Nyt taas ei mitään.
Lucky87: Juu sainhan mä sen haamuplussan, mut en uskalla laskea vielä sen varaan. Kun on noita varhaisia keskenmenoja takana, ja lasken plussaksi vasta sit sellasen mikä on kunnolla ottanut väriä.
En sitte pystyny pitämään itseä aisoissa vaan Prismasta tarttui mukaan yks paketti r-testejä Huomenna kp 27/28 ja kai se pitää purkkiin pissiä vaikka ajattelin että katon rauhassa loppu viikkoon.... Miks se jänskättää vaikka uskon et nega se on!
Kyllä Katjusha itku tuli kun sun postauksen luin. Elämä on tosiaan ihan s**tanan epäreilua. Noin pitkään ei kenenkään pitäisi joutua omaansa odottamaan, on se niin väärin
Toivottavasti löytäisitte jonkun keinon omaan pienokaiseen. Onko adoptio ollut koskaan vaihtoehto? Anteeksi kun näin suoraan kysyn.
Mä löysin yhen liuskan kaapista, tein sen ja nyt kyllä oon ihmeissäni :O
Ekaks anto ihan selkeen haamun 5minuutin odottelun jälkeen. Sit katoin testiä uudelleen 15min päästä ja haamu oli kadonnut?! Näky ehkä siristelemällä enään.
Jennyhannele dpo11
Jennyhannele, jos jopa minä näen niin kyllä siellä haalee haamu on :)
En tiedä kuvittelenko vaan vai tunnenko jotain "nippailua" alamahassa/kohdussa ja jos niin mitähän tääkin on. Täytyy sanoa, että kyllä paljon oppii uutta kropastaan! :D
Haluisin kovasti uskoa raskauteen. Mut jotenkin on vaan tosi vahva tunne siitä, et ei oo tärppi käyny. Tänään ollu tosi kummallinen ja ahdistava päivä, jotenki kaikki tökkii ja masentaa. Mikään ei oikeestaan tunnu miltään, jos noin voi sanoa :D