Joko
Jopsu on testaillut? Täällä jännään kuin viimeistä päivää.

Kiva välillä jännää muiden puolesta :)
Mitenkäs
Katjusha?:)
Lipstikalla kuulostaa oireet ainakin hyvältä

toivotaan tärppiä sinne :)
Äippä, toivottavasti olisi hyvä merkki tuo lämmönvaihtelu. Ite en kyllä vielä voi noihin lämpöihin lähtee seurailemaan, luulen että saisin niistä vaan suuremman stressin itelleni. Nostan hattua teille lämpöspesialisteille:)
Helinäkeiju, juu tärkein on se että sen oman pikkuisen saa, kuukausilla ja päivämäärillä ei ole niin väliä.:) Mikäs siulla on tilanne siellä?
On. Täällä oon pohtinut nyt, että missähän vaiheessa uskaltais alkaa testailee ovista, vai alanko ollenkaan. Tää on nyt vähän tällaista ollako vai eikö olla pohdintaa. Toisaalta ainakin viime kierrossa omasta mielestäni tunnistin ovulaation oireista aikas hyvin, mutta toisaalta sitten taas olis kiva varmistaa se testillä... Mutta sitten tullaan siihen stressipuoleen, kun en nyt sitten tiedä oliko tää pitkä kierto juuri stressaamisen syytä (vaikka mielestäni en nyt ihan hirveen suurta stressiä kehittänytkään). On tää jännää puuhaa.
Onko teillä muuten käytössä älypuhelinsovelluksia aiheeseen liittyen ja mitä ootte niistä pitäneet? Joillain tais olla Fertility Friend käytössä jos oikein muistan. Mulla on ollut käytössä kierukan poistosta lähtien Ladytimer, jota siskoni suositti. Ainoa mikä tuossa on vähän häirinnyt on se, ettei se mielestäni muuta syklin laskua mitenkään vaikka on ollut nyt tuo pitkäkin kierto välissä, silti se laskee että mulla olisi keskimäärin 28pv kierto. Mutta muuten kyllä ollut ihan oiva sovellus omasta mielestä.
Sydänkäpynen kp 4