Raskaaksi 2015

Sydänkäpynen, nieleskelen suuren suurta pettymystä, aamun kotitesti oli räikeä nega, enkä tällä vuodolla usko pätkääkään verikokeen olevan yhtään positiivisempi.
Luulen, että vetäydyn takavasemmalle nuolemaan haavojani. Mulla on seuraavan kerran realistisia mahdollisuuksia tulla raskaaksi jossain kohti ensi kevättä, jos päädytään pysymään munasolujonossa. Just nyt tuntuu, että enpä taida - olemme mieheni kanssa eri mieltä.

sydänkäpynen jep kyllä toivo elää vielä mutta vähän vie mieltä allepäin noi negat mutta ajattelin et odottelen ke asti ja testaan sit seuraavan kerran :)

Katjusha pahoittelut :((

Jopsu kp 26/25-28 dpo 12 yk 5

Vähän omanapailua!
Mulla lämmöt pysyny nyt 11päivää 36.5-36.7 :) paitsit yhtenä päivänä tipahti 35.1 asteeseen, oliskohan ollut dpo 4. Aikasemman haamun jälkeen en oo testaillu. Mut keskiviikkona digi, jossei täti kurvaa mestoille.
Kaksi päivää tissit ollu ihan tajuttoman kipeet ja tulikuumat? Ja siis tää selkäkipu, tuntuu et olis alaselässä kiloittain kiviä ja polttelee ihan hurjasti. Eilen meni täydet 3mg panadolia, eikä edes auttanut.
Jennyhannele: Dpo 11 Kp 26.

Katjusha, olen niin pahoillani! ❤️ Oletteko koskaan ajatelleet hakea munasolua/alkioita ulkomailta? Mun käsityksen mukaan Viro/Latvia/Tšekki/jostain sieltä päin saadaan tutkittuja alkoita huomattavasti halvemmalla kuin Suomesta. Voi olla että olette jo tutkineet tämän vaihtoehdon mut ajattelin mainita silti.

Voi kumpa teille suotaisiin vauva ❤️
Paljon jaksamista ja tsemppiä!

Katjushalle suurimmat pahoittelut ja lämmin virtuaalihali :Heartred Kyllä kaikille toivon plussaa, mutta erityisesti teille!

Jopsu, ymmärrän nuo tunteet negatestin jälkeen, se on hankalaa ja pelottavaakin pitää sitä toivoa yllä. Kovasti tsemppiä sinne ja plussatuulta!

Jennyhannele, hyvältä kuulostaa nuo sinun oireilut.. Plussatuulta sinne!:)

Heippa, mahtuuko mukaan? Täällä 33-vuotias kolme vuotiaan äiti ja kovasti olis toinen lapsi toiveissa. Lauantaina alkoi yk4 ja kierron pituus vaihtelee 26-28 päivään. Vähän on tuo luteraalivaihe tupannut olemaan lyhyt ja se vähän mietityttää. Eskoisesta tulin nopeasti raskaaksi, mutta siitä on jo neljä vuotta aikaa! Onko joku kokeillut vehnänalkioöljyä?

Keskiviikkona testailen. Viime perjantaina sain sen hyvin hyvin haalean haamun, nyt tekis mieli jo testata mutta en uskalla. Edellisessä kierrossa antanut kans haaleen plussan ja menkat alkanu muutaman pvn myöhäss, pelottaa et käy nytkin niin. Tänään muutenkin ollu fiilikset iha maissa, jotenkin tuntuu et ei taaska tärppää. Noh ei auta kun odotella :)

On tää piinaavaa ootella :D lauantaina olis dpo 10.ajatuksena tehä testi, kun olis pikkujoulut.oliskohan mitään toivoo et näyttäs sillon jo. Tää kierto on nyt niin erilainen kaikkien "oireitten" mukaan.nega kierroissa tissikipu ihan hirveetä heti oviksesta, mahassa niitä menkkatuntemuksia ja nippailuja yli viikko ennen menkkoja, nyt ei mitään :)

Kahlasin tuossa lukemattomat viestit läpi ja en edes yritä muistaa mitä kaikille kuuluu, sen verran paljon tuota tekstiä taas. Mulla kun jää aina viikonloput lukematta ja nimimerkit menee vielä sekaisin päässä. :rolleyes:

Katjushan tilannetta seuranneena odotan kovasti verikokeen tuloksia ja toivon sydämeni pohjasta että raskaana olisit. :Heartpink

Nemira kp 15/28-30

Jennyhannele oireet ainakin kuulostaa lupaavalta :)

Niinu tervetuloa mukaan! En oo ite kokeillut vehnänalkioöljyä mutta paljon hyvää oon kuullut siitä! Toivottavasti saatte pikaisen plussan :)

Jopsu kp26/25-28 dpo 12 yk 5

Katjusha paljon voimia, toivotaan että kuitenkin raskaana olisit!

Jennyhannele lupaavat oireet siellä ainakin, toivotaan vahvistunutta viivaa :).

Jopsu pahoittelut negasta, jospa sulla vaan hormoni nousee hitaasti :).

Niinu tervetuloa!

Katjusha :Heartblue oon niin pahoillani sun ja teidän puolesta. Elämä ei ole reilua. Halaus!

Kärpänen ja AstaE, hienoa että tallettelut on osunu kohdilleen! Nyt piinailemaan sitten vain :)

Onnea yxvaan, toivottavasti viiva vahvistuu!

Lipstikalla hyvänkuuloinen tilanne, jospa siellä olisi tärppi käynyt!

Jennyhannele, hyvältä tosiaan kuulostaa oireet, pidän peukkuja!

Jopsu, vielä on toivoa! Tsemppiä, piinaavat pari pv edessä jos malttaa testin kanssa odotella. Tuplaviivoja toivotaan!

Sydänkäpynen, toivottavasti saat oviksen kiinni tikkuun jos päätät testailla. Jos luulet tunnistavasti oviksen oireiden perusteella niin voihan sitä testillä varmistella, jos niitä kerran valmiinakin on? :)

Niinu, tervetuloa :greet025

On. Kp13/?33-38. Toissapäivänä muka oikealla munisten kohdalla nippailua ja kosteata ollut monta pv loppuviikosta. Nyt kuivempaa. En ole aiemmin ovista koskaan tuntenut, ja liekö tämäkään ollut, olisi nimittäin aika aikainen ajankohta jos jos kp 11-12 oltaisiin siinä pisteessä. Viime kierto lyheni edellisestä 5pv, joten jos sama trendi jatkuu niin voisi kai se olla mahdollista. Tallettelut osui kp 10&12 ja mies työreissulla jälleen. Mentiin lahjakkaasti ristiin vkonloppunakin ja mies kipeä, joten hyvä että edes pari kertaa päästiin saman peiton alle. Seuraava tallettelumahdollisuus on kp 16. Toivon siis vain ettei ovis ole esim huomenna. Vaikka eilisen simpoilla olisin mahdollisuus selvitä keskiviikollekin. Pitää yrittää saada heti to sitten täydennystä varastoon!!

Ei tytöt, haikara kurvasi ohi meitin noin 140. kerran eli ei toivoa nyytistä. Verikoe niin nolla kuin voi olla. Ensi kuussa meillä tulee 10 vuotta odotusta täyteen. Pitäisköhän hankkia 4. koira.

Takaisin