Raskaaksi 2015

Lucky, klinikalla käyn verikokeessa aamusta ja iltapäivällä saan tulokset.
ehkä aamulla pissaan vielä punaviivatikkuun, paitsi jos on absoluuttinen lörähdys, niin sitten asennan kuukupin ja sillä hyvä.
Katjusha 16 dpo

Onkin taas tapahtunut paljon! Täällä myös ovis hyödynnetty. Piinaviikot alkakoon! Latasin fertility -appin puhelimeen ja siihen olen kirjannut tuntemuksia ym. Ja katsoin juuri, että peittoa on heiluteltu KUUTENA PÄIVÄNÄ putkeen...nyt jo naurattaa...

Kärpänen, no siellä on ainakin tehty voitava :D täällä sitten taas päästiin hyödyntämään vain kerran, joten se oli joko siitä tärppi tai sitten ens kierrossa uusi yritys :) tsemppiä sinnekkin piinaviikoille!

Kärpänen: meillä kanssa joka päivä nyt reilun viikon ajan :D luulisi, että tällä tahdilla pääsee hyödyntämään mahdollisuuden :D
Katjusha: toivotaan plussaa huomiselle!
Meitähän taitaa olla aika monta jotka testaa tässä kuun vaihtessa! :) jännittää!

Lucky, raskaustestit löysin liukkarihyllyltä mut ovistestejä ei ollut. Täytyy huomenna mennä cittarista etsimään :)

Tsemppiä kaikille piinapäiviin ja plussatuulia! :)

Jopsu, ootpas kärsivällinen :P

Unajama, jännä jos ei ollut ovistestejä, onkohan poistunut valikoimasta sitten? :o
Toivottavasti cittarista löydät, tai sitten tilaat netistä :)

On; ei taida tosiaan sitä ovista tulla laisinkaan, vähän niinkuin lääkäri ennustikin :( pääsispä nopeasti uuteen kiertoon ja testaamaan letroja! :)

Nenna kp16/yli30

Nenna, oisin tilannutkin netistä jos ei olis nyt tätä postin lakkoilua... Jos nyt tilaisin niin varmaan saisin testit vasta tammikuussa :D

Täällä myös jännätään Katjushan, Jopsun ja muidenkin piinailijoiden puolesta! Ite vois alkaa miettii testailua ens viikonlopulla.

Miuna, kp20/26-31??, dpo4, yk4

Täällä kanns yks piinailija! Kp25/28. Uusina oireina aiemmista kierroista poiketen (:D) rintojen arkuus heti oviksen jälkeen (??) yleensä siis lähempänä menkkoja vasta.. ja naama kukkii huomattavan paljon.... :/ hormonit on heittäny kyllä muutenkin häränpyllyä joten odotukset ei oo suuret

Nyt oon ihan ihmeissäni lämpöjen kanssa! 36.44. Miten ihmeessä laskenu? Joka kierrossa ollut tosiaan oviksesta menkkojen alkuun siinä lähellä 37 ja välillä ylikin! Nyt sitte tekee tällästä.mietinkin, et voisko nyt tapahtua jotakin tuolla.onko kellään plussakierrossa lämmöt heitelly näin?

Mikä dpo sulla on äippä menossa? Monestihan kiinnittyminen tipauttaa lämmöt päiväksi ja sitten nousevat vielä korkeammalle, kuin ennen pudotusta. Mulla oli muistaakseni perjantaina tuon tapainen pudotus ja tänään sain sen haamun testiin.

Dpo5 on vasta menossa.tässä kierrossa muutenkin nyt on ollu niin oudot lämmöt, ku ei noussu heti oviksen jälkeen.tissit ei oo kipeet, aina kipeytyy heti oviksen jälkeen.

Unajama, mie torstaina uhkarohkeena uhmasin postin lakkoa, saas nähdä tuleeko miun testit :P tosin tuolla nyt ei ollu ku ongelmia mistä tilasin ne, ku en oo vielkä saanu tilausvahvustusta vaikka laitoin sinne jo yhteydenottopyynnön ja sähköpostia jne.
Mies tilasi myös jotain viimekeskiviikkona ja sai ne ihan normaalisti perjantaina :)

Äippä, jos siulla on keltarauhasessa jotain häikkää?

Joko Jopsu on testaillut? Täällä jännään kuin viimeistä päivää. :nailbiting: Kiva välillä jännää muiden puolesta :)

Mitenkäs Katjusha?:)

Lipstikalla kuulostaa oireet ainakin hyvältä:wink toivotaan tärppiä sinne :)

Äippä, toivottavasti olisi hyvä merkki tuo lämmönvaihtelu. Ite en kyllä vielä voi noihin lämpöihin lähtee seurailemaan, luulen että saisin niistä vaan suuremman stressin itelleni. Nostan hattua teille lämpöspesialisteille:)

Helinäkeiju, juu tärkein on se että sen oman pikkuisen saa, kuukausilla ja päivämäärillä ei ole niin väliä.:) Mikäs siulla on tilanne siellä?

On. Täällä oon pohtinut nyt, että missähän vaiheessa uskaltais alkaa testailee ovista, vai alanko ollenkaan. Tää on nyt vähän tällaista ollako vai eikö olla pohdintaa. Toisaalta ainakin viime kierrossa omasta mielestäni tunnistin ovulaation oireista aikas hyvin, mutta toisaalta sitten taas olis kiva varmistaa se testillä... Mutta sitten tullaan siihen stressipuoleen, kun en nyt sitten tiedä oliko tää pitkä kierto juuri stressaamisen syytä (vaikka mielestäni en nyt ihan hirveen suurta stressiä kehittänytkään). On tää jännää puuhaa.

Onko teillä muuten käytössä älypuhelinsovelluksia aiheeseen liittyen ja mitä ootte niistä pitäneet? Joillain tais olla Fertility Friend käytössä jos oikein muistan. Mulla on ollut käytössä kierukan poistosta lähtien Ladytimer, jota siskoni suositti. Ainoa mikä tuossa on vähän häirinnyt on se, ettei se mielestäni muuta syklin laskua mitenkään vaikka on ollut nyt tuo pitkäkin kierto välissä, silti se laskee että mulla olisi keskimäärin 28pv kierto. Mutta muuten kyllä ollut ihan oiva sovellus omasta mielestä.

Sydänkäpynen kp 4

Yxvaan varovaiset onnittelut! Toivottavasti tulee pysyvä plussa!

Sydänkäpynen mulla on womenlog pro, se pro on maksullinen mutta siitä pn myös ilmainen versio! Suosittelen :) kyllä musta ainakin on kiva tikuttaa ovista niil tiedän aika varmaan missä mennään. Oon yleensä käyttänyt liuskaa ja digiä yhdessä ;)

On. Täällä en sit malttanutkaan olla testaamatta :D tein cb:n digin ja ole step liuskan kun oli ainoot jäljellä kaapissa. Molemmat oli puhtaat negat :( toiveet oli korkealla ku näin just viime yönä unta että sain plussan :D vähän tuntuu epätondennäköiseltä että se muuttuis tässä kahdessa päivässä plussaksi :(

Jopsu kp 26/25-28 dpo 12 yk 5

Kiva kuulla ettei niukat/lyhyet menkat välttämättä tarkoita mitään huonoa. :)

Täällä nyt kp5 ja yk4.

Mietin tässä kanssa että mistähän sitä hommais ovistestit kun tuo posti lakkoilee. Kävin lauantaina kaikki kaupat läpi ja missään ei ollut. :/ Asun aika pienellä paikkakunnalla ja täällä ei mitään cittareita tai prismoja ole. Tosin yllätyin aikalailla ettei meidän isossa s-marketissa ollut muuta kuin raskaustestejä. Apteeksissa olivat hurjan kalliita ja suppea valikoima. CB digiä ja apteekin oma ovulaatiotesti, ei mitään muuta ja hintaa noilla 30-40€.

Kyllähän se posti kulkee, vaikka lakkoa on..ehkä ei niin nopeasti, mutta ei siinä mitään kuukausia mene että perille tulee.

Voi harmistus Jopsu! Pahoittelut negoista. Mutta eikös se niin ole ettei toivoa ole menetetty ennen kuin vuotaa, ja voihan se hyvin olla että vielä dpo 12 on niin matalat hcg arvot ettei vielä nuissa testeissä näy..

Pätkis, mä ainakin just tilasin ovistestejä siinä toivossa että ne tän kierron testailuihin ehtis. Tosin on mulla kyllä kaapissakin vielä testejä.

Takaisin