Raskaaksi 2015

Kaikille lähipäivien testaajille suuren suuri plussapuhuri! :)

Unajama, prismassa on ainakin rfsu (ei ole ollut huonoa sanottavaa) ja muistaakseni myös luottohyvä pc:n ovistestejä, muistaakseni siinä jossain kympin pintaan hintaluokka ja rfsu:lla ainakin paketissa 12 tai 14kpl :)

Jopsu, kiitos. Tästä kierrosta en voi raskautua koska en ovuloi lääkärin mukaan (ultrassa ei siis näkynyt mitään, vaikka olisi pitänyt olla jo johtofolli päiviin nähden), mutta enskiertoa todella odotan jännittyneenä! Toivottavasti tää kierto ei kamalasti venyisi, oon jo aivan malttamaton kun ekaa kertaa on edes jonkunlainen mahis! :)

Kiitos nenna ja katjusha vastauksista! Toivottavasti molemmat saatte nähdä kaksi viivaa testissä pian, molemmilla on ollut pitkät taipaleet takana!

Kamala kun tänne tulee tätä tekstiä tiuhaan, ei millään pysy perässä! Pahoittelut yleisesti negoista ja menkoista, onnea plussista ja tsemppiä piinailijoille. Plussia vaan kehiin ++++++ :)

On. Täällä on ihana piinaviikko meneillään, melkein kiertokamuja taisi olla ainakin jennyhannele ja Jopsu. Melkein tekisi jo itsellä mieli heittää kirves kaivoon, kun olo on aikalailla sama kuin ennen menkkojen alkamista: alamahaan nippailee "siihen malliin", vatsa on sekaisin, naama kukkii, hirveän kylmä koko ajan, väsyttää, tekee mieli makeaa.. Enää puuttuu se vähintään kilon painonnousu ja itse vuoto :shifty:. Onhan tässä kuitenkin (pienenpieni) mahdollisuus, että oireet johtuvatkin jostain ihan muusta :wink. Piinaillaan siis :nailbiting:.

Kp 24/29-31, dpo 7, tjot 1

Plussa tuulia kaikille! Omanapailen tässä kiireessä äkkiä sen verran että täällä ei vieläkään tätiä.

Täältä ilmoittautuu uusi kuumeilija! Takana vasta yk1, mutta kovasti odotan josko olisi tärpännyt jo nyt. Tänään on laskujeni mukaan dpo 6 ja tiedustelisin teiltä muilta, että onko teillä ovulaation jälkeen ollut mieletön turvotus mahassa? Itselläni alamaha on todella turvonnut tuollaiseksi "kovaksi" ja munasarjatkin tuntuvat paisuneilta, onko tämä vaan merkki ensiviikolla alkavista kuukautisista vai mistä johtuu? Valokuvassa ehkä tuo jotenkuten näkyy, normaalisti siis olen täysi lauta

Muita oireita ei oikeastaan ole, ehkä pientä nipistelyä vatsassa mutta ei muuta
ImageUploadedByVau Foorumi1448012299.687057.jpg

Zuzulle tervetuloa ja onnea yritykseen :)

On. Täällä ilmestyi tuhrua , niin taisi testailut jäädä. Seuraillaan.. Sain itseni vielä uskomaan raskauteen vaikka 2negaa testattu, kyllä taitaa itku tulla kun kotiin pääsee. Sormet vielä ristissä että olisikin vain valemenkat.

Nenna tsempit ens kiertoon! :)

Yxvaan toivotaan että oireet muuta kun täti ;) tsemppiä piinapäiviin!!!

Viima mikä kp sulla?

Sydänkäpynen jee vihdoin!!! Nyt vaan tsemppiä uuteen kiertoon ;)

Zuzu90 tervetuloa mukaan kuumeilemaan ! Toivotaan että turvotus enteilisi plussaa!!! :)

On. Ei vieläkään mitään kummempaa oiretta

Jopsu kp 23/25-28 dpo 9 yk 5

Zuzu, hyvä "oire" pikaista plussaa!
Larppaaa, mulla on tullut vaalean beigeä aamukuudesta asti. Mulla yleensä alkaa vuoto kirkkaana melko heti, jos on normipäivä. Älähän huoli, koitetaan sinnitellä huomiseen ja vielä monta kuukautta!!!!
Tsemppiä kaikille kaikkiin kierron päiviin!!
Katjusha 29/30? 14 dpo

Vielä kyselen :) eilis aamuna lämpö oli 35.9, tänään 36.4 ja kun malttamaton olen niin mittasin näin vielä päivällä ja mittari näytti 37.0, mahtaako olla kyse kiinnittymisestä vai mistähän tuollainen johtuu? Kipeä olo ei ole ja toivottavasti ei tulisikaan :)

Zuzu, keltarauhashormoni nostaa meidän lämpöjä oviksen jälkeen. Korkeimmillaan niin viikko oviksesta. Jos kiinnittyminen tapahtuu ja raskaus alkaa niin lämpöily jatkuu pitkään ... Jos lämmöt on koholla vielä 18 dpo eikä vuotoa näy - voi enteillä hyviä uutisia ...

Takaisin