Raskaaksi 2015

Sydänkäpyselle onnittelut odotetusta vieraasta. Nyt uuteen alkuun!

Täällä kellontarkka kroppani antoi sitten ovisplussan tasan kp14, ei päivääkään myöhemmin. Eli aika hilkulle jää kun hommiin päästään vasta huomenna iltapäivällä. Noh, eipähän ainakaan oo toiveet korkeella sitten.

Piipaa, säännöllisyys on hyvästä. Moni kamppailee epäsäännöllisyyden kanssa. Voihan olla, että munasolu pulpahtaa 36 tunnin kuluttua ja ajoituksenne on oivallinen!!

Katjusha, juu olen kyllä ihan onnellinen tästä säännöllisyydestä. Eihän tähän nyt maailma kaadu jos yksi kierto jää välistä, mutta turhauttaa jos nyt jää näin pienestä kiinni :) Mutta tuleepahan mukava joulunalusaika jos nyt ei tärppää ;)

Voiko ketään samaistua että oviskivut tuntuis vessahädältä? :D mulla on nyt toista päivää tää tunne alamahassa ja se millä parhaiten sitä kuvailen on se että jokin ns. painais rakkoa, myös turvottaa.. Testailu ei ole vielä kahta viivaa antanut, tunnin päästä katsotaan mitä mieltä tikku on :D

Muokattu viimeksi:
Viima minkä pitunen sulla on normaalisti kierto? Toi kuulostaa tosi pitkältä?

Zuzu90 kuulostaa plussan oireita :)

Jennyhannele näen todella haalean viivan toivotaan että lähtee vahvistumaan!! :)

Piipaa mahikset on kuitenkin! Tsemppiä ! :)

Jopsu kp 23/25-28 dpo 9 yk 5

Siis täällä on ollut ihan rutosti vauva plussia!!! Onnea hirmuisesti kaikille ja kaikenmaailman liimat mukaan että pysyy kyydissä!!!

Pahoittelut km ja negoista ka menkoista! !

Viimalle voimia! Ei ole helppoa seurata sivusta lähipiirin raskaus uutisia jos ne on tollasia!

Jennyhannele: Varovaiset onnittelut!!!

Pipanat, pahoittelut negasta :( mutta eikö vielä oo aikasta testata? Ei oo menkat alkanut? Eihän se vielä mitään meinaa :)

Arvatkaas mitä! Täällä olis tällänen ovistesti tänään aamusta! :o :) miltä näyttää? Vielä pitäis kai olla vähän tummempi vai?

Moony kp13/27 yk3
ImageUploadedByVau Foorumi1448085762.589472.jpg

Ke olis tädin kylään tulo päivä,mutta ajattelin et kyllä siellä haamu jo näkyis jos jotain ois tapahtunut... Mut odottelen silti vielä,mutta en mitenkään toiveikkaana.

Mooney, lähellä se ainakin on :happy:

Tsemppiä PiPaNat! Älä heitä vielä kirvestä kaivoon! :) Kaikki on mahdollista kunnes täti astelee ovelle.

Pipanat, käsittääkseni harvalla vielä dpo12 näkyy mitään testissä, eli siulla on ainki vielä hyvät mahikset testata plussa tästä kierrosta ;)
Pahoittelut silti negasta, ne latistaa aina :/

Katjusha, pahoittelut negasta! :( eikös siulla normaalisti näkynyt aika heikosti kotitesteissä mitään? Toivon loppuun asti ett se yksilö ois kiinnittynyt ja pitäisi kunnolla kiinni loppuun asti!❤

Jennyhannelelle onnittelut ja muille plussanneille kans :)

Jäi testi tekemättä kun täti tuli rytinällä kylään. Sikiöasennossa menee päivä, kivut niin pahat että ihan oksensin.. :S

Larppaaa kp 1/28-35??

Joo vielä tuhruttaa, mutta en ole kirkasta verta nähnyt.
Nenna muistaa ihan oikein, että mulla näkyy heikosti pissatestissä. Että en mä vielä ole kirvestä kaivoon heittänyt.
Tuhrua on tullut eilisestä aamusta lähtien. Mulla on aikaisempina vastaavina kevyen lugesteron-lääkityksen kiertona normaali vuoto ihan vauhdilla joskus 13-14 dpo että ei oo tarvinnut edes harkita verikoevarmistusta. en tiiä mikä tää nyt sitten on.
Katjusha 15 dpo kp 31.

Katjushalle ja pipanalle vielä peukut pystyssä piinapäiviin! :)

Larppaa, pahoittelut tädistä :(

Kyllä toi testin viiva vielä voimistui, taitais olla aika peiton heiluttelulle kun muuten jäänyt tällä viikolla vähäiseksi :D onpas taas jännää! Nappiin siis meni ovistuntemukset sekä laskurin arvio ovispäivästä :)
ImageUploadedByVau Foorumi1448099711.889706.jpg

Takaisin