Raskaaksi 2015

Mannikka, kiitos nopeasta vastauksesta :P mie meinasinkin tilata niitä vähemmän herkkiä r-testejä (onkohan ne 25?). Ootko saanu millasta viivaa o-testeillä, eli meneekö hankalasti tulkittaviksi kun miun LH tasot on liian korkeat (letroilla vissiin yrittää tasottaa kyl niitä) ett näyttääkö kokoaika selkeää punaista viivaa ennen ovista?

Nuo o-testit oli 25miu/ml.. En sit tiiä siitä viivasta muuten, ku oon vaa yhen ehtiny tehä :D

Mie en uskalla välttis sellasia tilata mitkä näyttää "varmoilla nollapäivillä" jo aivan selkeää viivaa, koska sit mie en tiiä erotanko plussaa ku muutenkin tosiaan LH on niin paljon koholla :P kuinka vahvan viivan sait ja onko siulla kuinka kauan oletettuun ovikseen vielä aikaa? :)

Öööö siis testasin vaan huvikseen :p nyt on dpo13 menossa.. Mut eikös haikaranyytti näitä käyttäny kans? Jospa saisit parempia vastauksia :D

Aaa no mie mietinkin ett etkös oo jo pidemmällä kierrossasi, mut menin hämilleni ku sanoit testanneesi kuitenkin :P haikarallekin laitoin jo viestiä tästä ja kysyin toisessakin ketjussa jo käyttäjäkokemuksia, mut oot ainut kuka on viel vastannu :D

Moikka moi!

Oon 25v ja mies 26v ja toiveissa olis pikkunen ☺
Jätin ehkäisyn pois elokuussa ja täl kierrol ollu olot hyvinkin positiiviset ja aika moinen varmuus et nyt tärppäs, kunnes menkat tuli 5 päivää etuajassa. Eli viikko oviksesta (11.11.) oli nippailua alavatsassa liekö kiinnittymis olo ja sen jälkeen menkkamaista kipuiluu pe (13.11.) iltan muutenkin jotenkin etova ja väsynyt olo. Siksi aloinkin epäileen, et jos noi menkat ois kiinnittymisvuotoa koska ei ollut kipua ninku aina ja muutenkin ekan päivän kohtuu runsaat mut punaset ja 4 päivää pelkkää tiputteluu pääsääntöisesti rusehtavaa. Tein tänään testin (rfsu liuska) joka oli nega mutta menkat ois oikeestaan vaan päivän myöhäs. Olo ollut flunssainen maanantaista lähtien.

Taidan uusia testin ens ke ennen kun heitän kirveen kaivoon tältä kierrolta. Mut on noi oireet niin monella tapaa selitettävis et kohta en tiiä mitä uskos.

Onnittelut plussanneille ja onnea uudelle kierolle negoille

Jopsu täällä jo vehnänalkioöljyä nappailtu,yöks mutta kaikkee oon valmis koittamaan... ja googlettamalla löysin keskustelupalstoilta tosi hyviä tuloksia käyttäneiltä :)
Täti alkaa jo väistyä,oli ihmeen lyhyt vierailu,ensin kaks päivää ihan muutaman tipan tuhrua ja sit yks päivä kunnon vuotoa ja taas tuhrua päivän kunnes loppui...noh ei kait siitä mitään haittaakaan ole..
Carolyn tervetuloa ja plussatuulia teillekin :)

Voi vitsit,noi teidän niiiin hyvän kuuloset tekstit saa jännäämään enemmän että mikä on tilanne:wink tekis mieli mennä talviunille pariks viikkoa jotta aika kuluis ja pääsis testailee :happy:

Kyllä tää on yhtä jännittävää kuin se että lapset odottaa mitä pukilta saa lahjaksi :)

Onnen toivotuksia heille jotkä tärppiä yrittää,toivottavasti pääsisitte mukaan jännäämään raskaustestin tuloksia :)

Mie nyt sitten tilasin todella ison tukun testejä enskiertoa (ensimmäistä letro-kiertoa!!!) varten :) jännittää älyttömästi, typerää kyl laittaa niin paljon uskoa yhtiin pillereihin, mut eikai tässä enää muutakaan voi :o parin viikon päästä odotettu jo 1v8kk plussaa.. Toivottavasti ei enää niin kauaa joutuisi sitä odottamaan! :)

Onnea plussista ja tsemppiä uusiin kiertoihin negoille! Tosi paljon tapahtumaa täällä taas ollut! Vaudissa meinaa mukana pysyä :) täällä kuitenkin taustalla luen, vaikken niin paljoa kirjoittelisikaan..
Mulla siis ensimmäinen kierto menossa sitten edellisen raskauden. Pari päivää sitten alkoi kovat alavatsakivut, säteili aina selkään asti. Viime yönä ihan heräsin siihen. Tänään ei helpotusta, joten kävin gynellä. Olin jo varma, että mulla on vähintäänkin kohtutulehdus ja kaikkea muuta vakavaa. No diagnoosi: ovulaatio tulossa :D kyllä meinasi alkaa hävettämään :D mutta tästä kovasti lohtua, koska luulin, että tässä kierrossa en edes ovuloi, kun en testiinkään ovista saanut napattua. Olin vaan liian ajoissa. Nyt siis peitot heilumaan ja peukut pystyyn! Anteeksi pitkä selitys omasta asiasta :)
AstaE kp18/dpo-1/yk1.

Mulla alkoi tänään tyhjennysvuoto kierukan poiston jälkeen, mietin et koskakohan voisi alkaa testailemaan ovista? Joskus kp 10? Ennen kierukkaa on ollut kierrot aina 28 päivää mutt nyt on paha sanoa paljon tuo vaikutti... Nyt voi jo varmaan sanoa että on kp1/yk1:D

En nyt uskalla lähteä tilailemaan noita ovistestejä kun postin tilanne on mitä on, niin mistähän sais hintalaatusuhteelta hyviä ovistestejä? Apteekeissa varmaan aika kalliita. Onks ihan prismoissa niitä myös?

Carolyn tervetuloa mukaan toivon että sulla siellä olisi plussa matkalla ;)

Helinäkeiju toivotaan että auttaa ja plussa tulisi!! Taidan itsekin siihen kääntyä jos nyt ei plussaa tuu :)

Nenna teilläkin pitkä matka takana toivottavasti saisit nyt sen plussan, oot todella ansainnut sen!!

Larppaa pidän peukkuja ;)

Katjusha sulle mulla on täällä super tupla peukut että plussa löytää perille!

AstaE positiivista että se ovis vasta tulossa niin pääsette vielä hyödyntämään ;) tsemppiä!

Pipanat sulle myös peukut pystyssä la testille ;)

Jeeeee kaikille paljon +++++++

Jopsu kp 22/25-28 dpo 8 yk 5

Takaisin