Raskaaksi 2015

Tää tyttö joutuu nyt syömään sanansa.. Kävin ostamassa ovistestejä :D ajatuksena että nään ovuloinko edes. Katsotaan sitten jatkossa teenkö vai enkö, mutta nyt testailin heti ensimmäisen. Taitaa se ovis sieltä olla tuloillaan, kun haamua näkyy? :D tosin miten tarkkoja noiden ohjeiden kanssa pitäisi olla, ei vessassa neljään tuntiin, ei sais juoda paljoa ja klo 10-20 välillä?
ImageUploadedByVau Foorumi1447845236.761415.jpg

Moony, ovistestin plussa nousee esille nopeasti. Itse olen saanut 2-3 tunnin pidätyksellä tuloksen kyllä. Iltapäivällä hormonia on virtsassa eniten.

Mielenkiintoista! :D tänään pääsisin testailemaan vasta 21.30 töistä päästessä, mutta mites sitten noi kellonaikasuositukset?

Minä jouduin neljästi päivään tikuttamaan, että sain ovulaation kiinni. Joskus kesti vaan tunnin se huippu ja joskus melkein koko päivän.
Siinä kierrossa kun plussasin niin ovulaatiotesti näytti neljä päivää putkeen plussaa ja olin ihan hämilläni.
Ite en kyllä kattonu kelloo sillon. Itekki olin sillon välillä illat töissä ja pääsin vasta klo 22.00, tein sen jälkeen kyllä ihan normaalisti jos jaksoin.
Mut ite oon ovisplussat saanu aina joskus puolen päivän aikaan. Kauhee stressihän siinä testaamisessa oli, mut meillä oli vähän pakko kun ukon kanssa oli tuollon vielä 200 kilsaa välimatkaa. Helpotti sitten sinne ajamista kun ties millon ovis tulee. :)

Moony käsittääkseni nuo haamuthan ei kerro mitään siitä ovuloiko vai ei. Viivojen pitää olla täysin saman vahvuiset tai kontrolliviivan testiviivaa vahvempi. Ja ymmärtääkseni vaikka saisi o-plussan niin sekään ei kai ole 100% varmaa että ovuloi.
Niin ja ohjeista, että itselläni ainakin vaikuttaa tulokseen jos on juonut paljon ja ei ole pidättänyt tarpeeksi. Itse saan parhaimman plussan aamun toisesta pissistä :)

Minni2, okei eli näissä haamut ei siis liity siihen että ois tuloillaan... :o hämmentävää. Paljon on opittavaa :D ja en minä ainakaan pysty tikuttamaan kesken päivän kun töissä olen.. Eli siis ovisviiva voi olla mahdollisesti näkyvillä vain ihan hetken..? :o

Mulla ajatuksena oli ja ois pitää stressailu minimissä ja just siks ajattelin etten tikuttelisi vaan antais mennä omalla painollaan, mutta kyllä nää kuukaudet sen verran piinaavia on, ja nyt vasta pysähtynyt ajattelemaan ettei se raskaaksi tulo tosiaan niin helppoa olekkaan kun vaan muutamana päivänä kuukaudesta mahdollista. Jotenkaan sitä ennen oo kauheesti edes pohtinut, kun ei oo ollut aiheellista, ja tosiaan niinkun joku muukin sitä sanoi niin annetaan ymmärtää että raskaaksi tullaan, jollei ehkäisyä käytetä, piste :D

minulla on ollut vaikeuksia nuiden liuskatestien kanssa,että ovis hurahtaa helposti ohi,tai en ole vielä saanut tasavahvoja viivoja, siksi on varulta digitesti jota käytän sitten varmistamaan, kun liuskaan saan suht vahvan viivan ensin.

On. Gynellä käyty. Kaikki vaikuttaisi olevan ok eikä mitään estettä tädille. Kaksi viikkoa käski vielä odotella ja sitten olikohan Primolutia napaan jos ei ala tätiä kuulumaan. En tiiä jaksanko kahta viikkoa odotella. Kp 54

Onnea plussaneet! :)
Kaikille suurensuuri plussatuuli ja aalto! :talk017

Pahoittelut menkoista ja negoista :sorry:

Toivotaan Velmu, että hematooma paranee pian ja ensi ultrassa ei enää olisi. Kaikkea hyvää! :)

Moony ei liity. Kahta viivaa saattaa tulla koko kierron ajan koska hormonia mitä o testit mittaa, on kokoajan kehossa ilmeisesti. Testi reagoi siihen vahvaan nousuun mikä tapahtuu juuri ennen ovulaatiota :)

Jos on todettu pco , ovulaatio testin viivat saattaa olla hyvinkin vahvat koko kierron ilman että ovulaatiota kuitenkaan tapahtuisi. Itsellä oli näin.

Jahas, kiitos Minni selvennyksestä! :D kuulostaa kovin monimutkaiselta, katsotaan jäikö ekaksi ja vikaksi kierroksi missä testailen, mutta nyt ainakin katson mihin suuntaan kehittyy :D onneks on tällanen foorumi! :D

Tein äsken testin ja täysin negatiivinen. No onhan tässä vielä vähän aikaa. Perjantaina pitäis tädin tulla jos tulee..

Tiedä sitte kuinka luotettavia nuo one stepin liuskat on...

Tein uudelleen ovistestin, samalta näytti. Laskujen mukaan lauantaina vasta oliskin ovispäivä, mutta eihän siitä tiedä onko näin. Nyt ei ole ollut mitään tuntemuksiakaan ainakaan vielä, niin kun olen ainakin luullut tuntevani viimeisessä kahdessa kierrossa.. :o vai liekö ovuloimaton kierto. Voi kun osais olla pohtimatta ja kun ei menkkoja näkyisi niin sit vaan oltais raskaana :D mutta kun kuume vaan nousee niin minkäs teet :)

Onnittelut plussanneille! Ja pahoittelut negojen johdosta, etenkin Katjushalle... nyt todellakin on täällä kaikkien peukut ja varpaat pystyssä että plussa sieltä vielä tulisi!

ON: täällä jahdataan "evoluutiota". Tänään kp12 ja eka vilkkuva naama testiin. Nyt pitää toivoa, että piikki tulisi mahdollisimman myöhään, koska mies on matkalla vielä kolme päivää, joten se on nyt siinä ja siinä ehditäänkö tämä kierto hyödyntää lainkaan. Viime kierrossa sain neljä vilkkunaamaa ennen pysyvää ovishuippua. Eli sormet ristissä täälläkin...

Takaisin