Raskaaksi 2015

Täälläpä tais täti tulla kylään päivän tarkasti...ainaki salilta lähtiissä äsken tuli punasta pyyhittäessä,kotona sit näkee varmaks mut näin luulen.

Onnikalle ja muille plussanneille onnea ja tarrasukkia mukaan :)

Ajattelin testata la uudestaan, sillon on täti viikon myöhässä, joissakin testeissähän lukee että plussa näkyy varmiten sillon.
Ihmetyttää vaan tuo nippailu , mitähän lie.

LumiAlidalle onnea yritykseen, toivottavasti tärppää nopsaan :)

Kp 33/28 yk mikälie

Katjuska, lämmöt tarvis mitata aina samoihin aikoihin aamulla, ennen sängystä nousemista :)

Kirjottelin ja lisäilin kuvaa jo väärään paikkaan...
Kun mietein et onkohan viiva vahvistunu tässä 6pv aikana niin olihan se ja samalla täytyy kyl laittaa kuva tosta one stepin 10 millä testasin sillo samasta tavarasta ton ekan apteekin testin kanssa ja ihmettelin tulosta koska mun mielest siin ei näy mitään..
Luulin että ne on herkkiäkin.. tosin mulla jokasesta näkyny plussana vasta kun menkat ollu myöhässä muutaman päivän..

Liitteet

• IMG_20151118_091711.jpg
    IMG_20151118_091711.jpg
    196 KB · Katsottu: 195
  • IMG_20151118_085144.jpg
    IMG_20151118_085144.jpg
    160.6 KB · Katsottu: 204
Hienosti vahvistunut Maiskukka! Kaikki varmasti hyvin. :)

Katjusha, vielä vaikuttaa ihan hyvältä, jännät pari päivää edessä! Jospa jospa jospa :smiley-angelic001

Onnikalla selvä plussa, onnea!

Saa90, voi kurjuus. Jospa olisi vain jotain pientä tiputtelua?

Pipanat, pahoittelut negasta. Jos ei viikonloppunakaan plussaa tuu niin Tähdätään elokuunmammoihin sitten, eikö?!

Larppaaalle tsempit, lauantaina toivottavasti tuplaviivat/plussa pärähtää testiin!

On. Kp 8/33-38 (tai vähemmän, jos kierto edellisten tavoin lyhenee). Mies tulee huomenna ja vaikka varmasti aikaista vielä ovista ajatellen, pitänee ainakin harjoitella :hug003 hän on poissa sitten kp13-16 iltaan, jolloin voisi todennäköisemmin sitten osua talletukset paremmin kohdalle. Aikaisen oviksen "pelossa" pelattava kuitenkin varman päälle. Mitähän tuo tuumaisi vielä superaikaisesta aamuherätyksestä kp13 että saisi vielä varmuuden vuoksi tuoreen talletuksen odottelemaan mahdollista lunastusta :laughing002

Maiskukka, onko tuo ylin kuva siis samaan aikaan otettu kun alimman kuvan rv5, ymmärsinkö oikein ?

On. Kun olen tuota tikuttamista miettinyt ja ajatellut etten sitä tekisi niin tuli mieleeni että olisihan siinä sekin hyvä puoli että selviäisi ovuloinko ylipäänsä..? :o hmm. Täällä ei ole vielä mitään tuntemuksia oviksesta... Laskureiden mukaan kun sen pitäisi loppuviikosta olla.

Moony kp 10/26, yk3

Timbe, niin oon yrittänyt - ennen klo 06:00, mutta tuleehan ihan siitä jo eroa, riippuen miten on saanut nukuttua. Eilen luin, että sillä on merkitystä onko ollut juuri syvässä unessa vai kieriskellyt. Mutta sehän on selvä, että jos ei lämmöt ole koholla verrattuna omaan ennen-ovista lämpöön - niin kuulema raskautta ei voi olla olemassa. ..

Maiskukka, onpa ero! Liuskassa ei tosiaan näy mitään :o mutta hyvin on vahvistunut! :)

Mä taas näen maiskukan liuskassa toooodella haalean viivan, mutta oisko mulla sitten viivalasit päässä? Mutta ero on silti valtaisa.

Maiskukka onpa ero testeillä! :-o

Ja katjusha, niin toivon et vielä plussaksi muuttuis <3

On. Kävin ultrassa aamulla. Pienellä kaikki ok ja sydän lyö, mut hematooma kohdussa. Ei tosin vuoda toistaseks. Seksi ja nostelu kielletty seuraavaan ultraan asti

Liitteet

• WP_20151118_09_55_42_Pro.jpg
    WP_20151118_09_55_42_Pro.jpg
    914.2 KB · Katsottu: 195
Maiskukka, nuista ns. "herkistä" testeistähän on ollu monesti puhetta, että ne ei joko näytä mitään, vaikka pitäis tai sitte vastaavasti antaa selkeän viivanpaikan/haamun ihan vedelläki.

Onnittelut RiiaBa :)

Tänään dpo 13. Aamu meni ihan pipariksi joten en ehtinyt tehdä testiä ja lämmötkin tuli mitattua kun olin ollut jo jalkeilla 15-20min.
Pientä laskua lämmössä. Eilen 36,72. Tänään 36,59.

Muokattu viimeksi:
Onnea RiiaBa!!! :-)
Pätkis85 onko sinulla nyt kp. 13 vai dpo 13?Jännään täällä,toivottavasti pian ilmestyy plussa!!!
On. Soitin tänään neuvolaan ja se aiko selvitellä gyneltä onko tuo minun viime kierron 10 pv.n luteaalivaihe liian lyhyt ennenku alkoi tiputella. Saanpahan varmistuksen vielä sieltäkin jos sama toistuu tässä kierrossa. Oon tosi hätähousu taas mut eipähän sit turhaan tartte mietiskellä.. nyt oottelen vastausta.

Takaisin