Raskaaksi 2015

Jopsu, mikä nyt lasketaan aktiiviseksi ja mikä ei... :D ei täällä oikein viikolla jakseta makkarissa touhuta, joten sen puolesta haluaisi tikuttaa jottei menisi kierto ohi suun, mutta sen takia myöskin tuntuu että jos tikuttelisi niin siitä tulee se että "nyt on pakko". Vaikka niinhän se vähän onkin, jos jotain haluaa tapahtuvan :D viime ovisviikolla peitto kyllä heilui viikollakin, kun oltiin myöskin tietoisia että kyseinen viikko on meneillään ;)

Helinäkeiju, mulla tuli esikoisesta kiinnittymisvuotoa dpo 11 :). Ultran mukaan noin, laskennallinen ovis olisi ollut kahta päivää myöhemmin, mutta kuitenkin siinä kymmenennen päivän tietämillä hedelmöittymisestä joka tapauksessa.

Terve vaan kaikille! Minäkin jos uskaltaudun täältä taustalta ihan kirjoittelemaan ☺. Taustaa: vuosi sitten lopettanut pillerit, ensimmäiset kunnon menkat lopetuksesta toukokuussa ja siitä kierrosta raskauduin . Heinäkuussa todettiin kkm ja sen jälkeen kierto hakenut paikkaansa. Eli yk:sta ei mitään hajua.
Tällä hetkellä on menossa kp 30/28 ja jännäillään ollaanko sitä taas raskaana vai onko taas pitkä kierto tiedossa. Toivotaan raskautta, huomenna testaan ☺

Pahoittelut Junibea, miten kamalaa. Toivotaan teille pikaista tärppiä sitten kun yrittämisen aika on.

Emille myös suuret pahoittelut! Seuraavasta kierrosta tärppi sitten!

Maiskukalle pikaista paranemista.

Moonylle onnea oviksen hyödyntämiseen!

Helinäkeiju, ehkä onkin kiinnittymistä! Pidetään peukkuja!

Katjushan tilannetta täälläkin jännätään, kuten kaikki muutkin varmasti. Mulla on hyvä fiilis tästä! Teidän vuoro nyt :)

Jopsulle tsemppiä piinapäiviin ja toivotaan plussaa ensi viikonlopulle!

Osalle jäi takuulla kommentoimatta. Pahoittelut. On. Kp5/33-38, yk3 ja täti poistumassa. Otti kuitenkin yllättävän koville tädin tulo, vaikka virallisia yrityskertoja ei takana kuin pari. Ilman ehkäisyä kuitenkin paljon pidempään, kierto vaan ei startannut aiemmin. Luulin nyt olevani raskaana. Jotenkin ajattelin jo kertakaikkiaan olevani. Ei saisi kyllä oireita ylianalysoida. Esikoiselta ei ollut mitään oireita ennen plussaa, ainoastaan puuttuvat menkat. Pitäisi muistaa se loppukierrossa kun muka "kaikki" oireet sopisi raskauteen. Ovista en meinaa tikuttaa miehen reissuhommista johtuen. Harmittaa liikaa, jos heti tietää mahiksen menneen oviksen osuessa ajankohtaan kun mies poissa. Kp 13-15 ja 20-22 poissuljettuja, toivotaan että ovis tulisi siis joskus 17-20 välillä, jolloin talletteluiden olisi mahdollista osua oikeaan aikaan.

Kiitos kaikille! Toivotaan että enskierrossa tärppäis! Muillekkin plussatuulia! :love017

Helinäkeiju, mulla tuli toisesta lapsesta kiinnittymisvuotoa just dpo 10 aikoihin. Toivotaan että olis sitä! :happy:

Herranjumala Junibea :o paljon voimia ja syvin osanottoni <3 teitä on koeteltu jo liikaa :( voimia ja tarrasukkia ja vauvaliimaa sinulle jatkoon <3

Helinäkeiju pidän sormet ristissä että olis vaan sitä kiinnittymisvuotoa ! Tsemppiä !

Moony niin arkisinhan se on vähän väsyttävää välillä töiden tms ohella :D ja joo kokemuksesta osaan sanoa että kun se ovis hymynaama tulee ja on PAKKO harrastella niin ei se aina yhtä luonollista ja nautinnollista oo :D
Ehkä sun ovis tuo halut mukana niin menee luonnostaan tää tallettelu ;)

Larppaa tervetuloa mukaan ja toivotaan että olis nyt heti jo tärppi!! Tee testiä ja laita meille kuvaa kanssa :)

NuuNu aina se täti ottaa koville :( mutta uus kierto on aina uus mahdollisuus ! Plussapuhallus teille tähän kiertoon :) talletelkaa kuitenkin ennen ja jälkeen matkojen koska simpat kuitenkin elää sen 2-5 pvä niin mahikset on!! ;)

On. Ällövarotus!!! Tänään tullu paljon valkovuotoa pitkin päivää. Voiko olla mikään oire mistään xD se onki sit ainoa "oire" mitä nyt on ollut, toisaalta dpo kin vasta 4 niin ehkä vielä tulee ja toivottavasti se plussakin tulisi :D

Jopsu kp 18/25-28 dpo 4 yk 5

Kiitos kaikille :), toivotaan tosiaan että on kiinnittymistä,vähän oon epäileväinen,eipäs ole ikinä vessareissut olleet näin jännittäviä ja jopa pelottavia... no tänään luulis tädin alkavan kunnolla jos on tullakseen nyt sitten heti.. maha ja selkä on ollut yön kipeät. Ei auta kuin odotella kuin käy.
Larppaaalle myös plussaonnea testailuun ja tervetuloa mukaan :)

Muokattu viimeksi:
Mitäs lauruskalle kuuluu? :) missä vaiheessa sitä mennään? Aika sattuma muuten, olit kommentoinut johkin fb:ssä olleeseen uutiseen ja tuo profiilikuvasi jäi mieleen :D

Tais tulla vaan viivan paikka. En ainakaan itse näe viivassa väriä.
Mutta seuraillaan tuleeko täti kylään vai nouseeko hcg hitaasti.
Larppaaa kp 31/28

Ja nyt kun otin kuvan hävis viivan paikkakin. Tai sitten on silmillä ollu viivalasit :p

Liitteet

• 1447655177801.jpg
    1447655177801.jpg
    26.4 KB · Katsottu: 183
Tervetuloa uusille ja pahoittelut negoista, kp1:stä jne. Erityisesti pahoittelut Junibealle.

Katjusha
, milloin ajattelit seuraavan kerran testailla? Harmi että oli vielä toistaiseksi nega.

Sulle katjusha kyllä sitä viivaa toivotaan ☺
Mies huokaili eilen että miten paljon rahaa menee testeihin, itse olen testannut jo kolmesti tässä kierrossa, piti varmistella kun 'oli sellanen olo'. Mutta oikeassahan se on. Mistäs olette tilanneet testejä? Kalliiksi käy kun apteekista ostaa..

Larppaaa, mä oon tilannut tuolta Raskauskeijusta noita testejä, mutta ei sekään ihan ilmasta lystiä oo. Mä oon aatellut etten jatkossa testaa kuin harvoina valittuina kertoina.

Tervetuloa uudet! :) Pahoittelut negoista ja menkoista, plussatuulet puhallelkoon nyt loppuvuoden ajan +++++++++++++

Onko täällä aamulämpöihin perehtyneitä? Mulla oli perjantaina lupaavat ovisoireet, munasarjanippailut ja limat. Sen aamun lämpö 35,8 astetta. Lauantaina, dpo 1 - 36,2 astetta, dpo 2 - 36,5 astetta ja tänään dpo 3 - 36,4 astetta. Jotenkin tuo nousu tuntuu pienelle :/. Paljonkohan sen pitäisi olla, että oviksen voisi olettaa tapahtuneen? Kyllä harmittaa, jos nyt tulee kuitenkin ovuloimaton kierto, kun puuhastelutkin sattuivat juuri sopivasti oletettuun ovikseen nähden.. Anteeksi napailu.

Kp 20/29-31, dpo 3 (?), tjot 1

Larppaaa, Prisman Pregcheck -testit on hyvin kohtuuhintaisia tuplapakkauksessa. Hinta on niihin 1/3 - 1/4 apteekin hintoihin...
Tsempit kaikille ja plussia toivotaan tälle viikolle!!!!

Tääl dpo12 ja viel pari pv pitäs odotella ennen testiä ellei tätiä näy...kaikenmaailman oireita jo kehitelly,mut ei kuitenkaa ehkä mitää nii varmaa...katellaa nyt tässä viel vaik alkaaki jo"paniikki" iskee...
Plussatuulia kaikille!!!!

Takaisin