Raskaaksi 2015

Arwen84: Mua ei ainakaan sattunut laitto niin toivottavasti ei poistokaan kovin. Oliko noi viis yrityskertaa ihan yhellä käynnillä vai pitikö monta kertaa käydä? Itse oon menossa kunnan perheneuvolaan poistamaan. Mullahan on kanssa niin että esikoinen syntyi sektiolla että en tiiä toimiiko mulla niin kuin synnyttäneellä, kerkesin kyllä avautua kokonaan synnytyksessä.. Mistä näitä tietää :D

Unajama Luulisi, että avautuminen jo auttaa, mutta niin tiedä näitä.:happy: Jos sulla ei asetus sattunut, niin en olisi kovin huolissani. Ei siinä muuta kipua tule kuin se venytys ja jos joudutaan useammalla isolla välineellä sitä tekemään pitkiä aikoja. Itsellä saatiin ulos siis ihan yhdellä vastaanotolla, käynti vaan venyi yliaikaa mukavasti ja gynelläkin alkoi jo vähän tuskahiki pukata. En olisi kyllä mennyt sinne viittä kertaa, olisi saanut jäädä teloilleen. :grin

Pahoittelut kaikille menkoista ja negoista :( tsemppiä ja plussatuulia uuteen yritykseen!

Onnittelut plussanneille ja tarrasukkia pienille matkaan! :)

Täällä ollaan taas vähän jääty taustalle, sen verran koville otti menkat kun olivat niinkin paljon myöhässä. Ällövaro! Vuoto oli myös hyvin kummallista (paljon kirkasta limaa kuukupissa normaalin vuodon lisäksi). Ei todellakaan ole miulle tavanomaista. Ja menkat jäivät todella lyhyiksi; vain 4päivää ja viimenen niistäkin vaan tuhrua. Normaalisti siis vuotaisin 6-9pv.
Maanantaina kävin verikokeissa ja ensiviikon tiistaina pääsen aukkariin ja ultraan! :)

Nenna kp6 yk19

Kumpi on parempi pregcheck r-testeistä: puikko vai liuskat?? Mitä eroa niillä on? Mä oon aina käyttänyt vaan CB:n testejä mut ne on niin kalliita...

Pipanat, veikkaan että samaa tavaraa ovat. Puikko on vaan liuska jossa on muovikuoret päällä ja oisko se hitusen leveämpi? Sama herkkyyskin taisi olla. :)

Pipanat, puikko taitaa olla ns. helpompi lukea. Tai siis tällaiselle tohelolle ainakin sanoisiin niin, kun eikö siinä oo selkeät paikat mihin viivat tulee.. Mä nimittäin tein äsken sen liuskan kaverin "ylipuhumana" varmistukseksi, kun menkat oli niin normaalista poikkeavat. Sen liuskan tein, koska halusin päästä uudelleen tulkitsemaan sitä viime sohelluksen jälkeen :D viimeksi siis hämäännyin tätä vasemman puoleista viivaa :D
ImageUploadedByVau Foorumi1447392859.497955.jpg

Noissa liuskoissa usein tulee tuo saumakohta tuollai värilliseksi ja siinä vauvakuumeen huumassa sitä voi äkkinäinen luulla the viivaksi vaikkei se sitä ole. :D mä tykkään puikoista enempi kun en halua pissiä kuppiin..

:signs001 Kiitos infosta . Ostan siis puikkoja ku mä haluun jättää mahdollisimman vähän oman tulkinnan varaan. Muuten oisin aina raskaana :laughing002

Vihdoin uskalsin tehdä sen kuukausia kaapissa odotelleen digitestin ja tällainen tulos tuli. :) Nyt pitäis olla menkoista laskettuna viikko 4+5 ja la olisi 17.7. Ovis tuli kyllä muutamaa päivää myöhemmin kuin olisin ajatellut. Kokeilin siis o-tikkuja ekaa kertaa evö ja ilmeisesti kannatti kokeilla! Mutta aika näyttää pysyykö la samana.

Onhan tämä ihan ihmeellistä ja ihanaa! :'D

Hirmu paljon plussaonnea teidän kaikkien matkaan! ❤❤

Isot onnittelut Maiskukka!

Liitteet

• WP_20151113_09_24_27_Pro.jpg
    WP_20151113_09_24_27_Pro.jpg
    238.1 KB · Katsottu: 206
Muokattu viimeksi:
Hurjasti onnea mimulus ja Maiskukka, tarrasukkia ja vauvaliimaa täältä lähettelen!

Katjusha: Mikäs tilanne sielä? :dance008

Viima: Mitenkäs sielä sujuu? :happy093.

Mulla oli kans ensin kuparikierukka, joka vaihdettiin hormonikierukkaan kun ei kupari sopinut mulle. Kuparikierukan laitosta en musita muutakun et taju lähti, mulla on aina ollu noit gynen tutkimukset kauheen vaikeita, kun on kohtu niin "piilossa"
Muistaakseni sit taas kuparin poisto sattu enemmän kun hormonikierukan laitto.. Tiedä sitten oliko lääkärin vaihdolla vaikutusta asiaan.. :D

Täälä menossa Dpo1 ja eilen illalla oli ihan hirmukipeitä vatsakramppeja, lämmöt pysyny nyt tossa 35,9 asteessa. Oikeaoppisesti noussut siis sen 0.5 astetta, Jee! (:

Takaisin