Raskaaksi 2015

Jennyhannele, kuulostaa alhaiselta, mutta nousi kuitenkin sen virallisen 0,5 astetta oviksessa.
Itellä oli 36,3 ennen ovista ja nyt on 36,7...

Kiitokset kaikille :') ♡

Esikoista yritettiin aikoinaan 3.5 vuotta ni mietein mahtaakohan neljättä meille tulla lainkaan kun on koko ajan ressiä näistä tilan asioista.

Toivottavasti täällä plussa-aalto tulisi pian ja moni plussaisi ♡

onnea vauva uutisista!!

on:Jopas on ollu matala lentoa tänään mielellä. Samanlaisia oireita kun edellisessä yrityksessä (joka oli siis nega) niin tänään ollu olo ettei nytkään tärpänny... Dpo3

Onnea plussasta Maiskukka!♥

Muille hirveesti tsemppiä, voimia, plussatuulia, hyviä hermoja ja kaikkea mahollista mikä saattaisi auttaa plussan metsästyksessä!♥

Olen sivusta seurannut tätä ketjua mut aattelin nyt rohkeasti tulla mukaan. Ensinnäkin onnittelut kaikille plussanneille ja pahoittelut negoista ja km kokeneille.
Plussatuulia puhaltelen kaikille täältä! Erityisesti Katjushalle! :love7

On. Meillä toiveissa kolmas lapsi. Kuopus on kk sitten täyttänyt vuoden ja tjottailua on ollut heti siitä asti. Nyt menossa kp 25/29 ja tuntemuksia on jos jonkinmoista mut joka kierto sitä osaa kyllä kuvitella. Aattelin ehkä huomenna jo testailla näkyskö mitään :)

En muista olinko tähän ketjuun itse vielä mitään kirjoitellut, mutta ainakin sivusta seurannut jo hetken aikaa. Eli ehkäpä voisin nyt sitten itsekin ilmoittautua mukaan. Meillä ei viellä varsinaisesti ole yritys päällä, vaan ennemminkin tjot -meiningillä mennään. Esikoinen on huomenna tasan 1v7kk :Heartpink ja toiveissa alle 3 vuoden ikäero. Esikoinen lähti matkaan yk1, mutta nyt on kyllä mennyt jo useampi kierto. Toki kierto alkoikin uudelleen vasta kesällä, joten varmasti hakee vielä omaa paikkaansa. Ovista en ole testaillut enkä tuntenut ennen kuin vasta tässä kierrossa. Mutta katsellaan, meillä ei ole vielä kiire, vaikka kova vauvakuume onkin :love7 Alkuvuodesta aletaan yrittämään "systemaattisemmin" jos ei plussaa sitä ennen kuulu. Eli en ehkä varsinaisesti kuluneita kiertoja edes laskisi yrityskierroiksi?

Isosti onnea kaikille plussanneille ja plussapuhureita kaikille muille! :happy:

Lipstikka, samanlaisia oireita täälläkin! Sama kuin Velmulla, melkein voisi luulla raskaus oireiksi :D Edelliset ovikset ei muistaakseni myös ole olleet näin vahvoja, alkuvuodesta taisi viimeksi olla esim. lonkkakipua!

Onnea Maiskukka!

Sydänkäpynen, mulla oli tossa yks kierto 60 päivää, ilman plussia ja rupesin kanssa vähän menettämään uskoa oman kropan toimivuuteen :D Tosin kierron aikana oli olkapääleikkaus niin veikkaan että sekin vaikutti kun sitä jännäili ja vähän stressaili ja sitten tietty kaikki lääkkeet :) Kyllä se sieltä vielä tulee!

Tervetuloa Kirppu^ ja Emi00 ja Mrs. L, pikaista plussausta sinne! Lisäilen teidät tonne listalle :)

On. Täällä jatkettu jokapäivä-tekniikkaa että pitäisi viikonlopuksi (jos se ovis nyt tulisi) kyllä pärjätä ;) Ja vielä kyllä jatketaan tällä! Sunnuntaina appivanhemmat kyläilemään niin täytyy keritä joko ennen tai sitten kun ovat lähteneet niin tallettelemaan! :D Mieheltä ei kyllä tuu minkäänlaista vastustusta tästä tallettelu-tahdista :D

puhvis kp 18/34 yk8

Kirppu^ ja Emi00 ja Mrs. L tervetuloa mukaan :) ja plussatuulia teillekin puhaltelen täältä...

Pätkis85 meillä on sit ihan sama tilanne, dpo 7 menossa...milloin ajattelit testailla? ja Katjushan kanssakin melkein samolla dpo.lla mennään :hello

Onnea Maiskukka!!! Ja tervetuloa kaikille uusille!

Onko kenelläkään muulla iknä ollut vaikeuksia saada yhteyttä neuvolaan?? Meillä soittoajat tyhmästi 8.00-8.30 ja 12.00-12.30. Yritäppä sitten töissä livistää pukuhuoneeseen soittamaan aina pahimpaan mahdolliseen aikaan eikä kukaan ikinä vastaa :angry5 Taidan ensi viikolla marssia paikanpäälle kun on iltavuoro pitkästä aikaa ja pysyä siellä niin kauan että antavat ajan.
Laskettu aika olisi aika varmasti 13.7. Jotain hyötyä, että miehen kanssa mennyt menot ristiin koko viime kuun niin tietääpä suht varmaksi milloin on tärpännyt :)

Toinenpikkuinenko itsellä oli sama juttu kun soitin neuvolaan että pääsen tutkimukseen,kun menkkoja ei kuulunut pillereiden lopetuksen jälkeen, niin eiköhän joku työntekijä ängännyt samaan huoneeseen, yritä siinä sit salassa puhua. Ne soittoajat on kyllä tosi hankalat!!!

Hyvä kuulla että muillakin samanlaisia ovisoireita vaikka vähän inhottavia onkin, ei oo ihan epänormaalia kai sitten :) itse en kyllä nyt raskausoireiksi epäile, kun on vasta kp14, ellei sit ollukki vaan valemenkat :D hahhah.. tänään ollu jo parempi olo, joskos se munasolu ois sit irronnu ;)

Tervetuloa uudet!

Onko muuten kellään kokemusta kierukan poistosta kun sitä ei näy ollenkaan? Mulla ei siis näy lankoja eikä myöskään sitä kierukan kantaa, mutta ultrattu että on oikeassa paikassa. Mietin vaan että tuleekohan suosiolla pois.

Enää 5päivää poistoon <3 :D

Vilma<3 kiitos selityksistä. Olen uusi täällä ja tarkoitus yrittää ensimmäinen vauva :) vähän jännittää, mutta ehkä just pitäisi vähemmän miettiä ja stressata.

Nemira kyllä, on sama asia, lyhensin lopuksi vain gt:ksi :)

Unajama kuulostaa tutulta. Mulla oli kuparikierukka tosi tiukassa, kohtu oli kuulemma "ottanut omakseen" kuten gyne sanoi. :p En voi kyllä sanoa että oli mukava poisto, onnistui viidennellä yrityskerralla ja aika monta kertaa haettiin isompi ase. Paljolti varmaan kivunsiedosta kiinni, itselle pukkasi kamala tuskahiki mutta muuten kestin kuulemma tosi hyvin siihen nähden miten kauan hommassa kesti. :grin:rolleyes: Ja poiston hoiti hyvä oma gyne joka asensi myös härpäkkeen. Olen (toistaiseksi) lapseton, joten synnyttäneillä on varmaan huomattavasti helpompi jos joudutaan venyttämään paljon kohdunsuuta. Hurjasti tsemppiä, kohta se on ohi ja pääset jännäilemään kivoja muita juttuja! :happy:

Onnea Maiskukka! :happy:

Pätkis85 täällä sama juttu,korkeintaan dpo 10 testaan,eli sunnuntaina,tosin koitan että testaisin vasta kun menkkojen pitäis alkaa, eli kaks viikkoa ovisplussasta...(keskiviikkona) kun omasta kierrosta ei vielä hajua,mut ke ois kp.34.. niin ei tulis turhia pettymyksiä

Takaisin