Raskaaksi 2015

Pidät päivän taukoa foorumilta ja johan taas "kaikki" on plussaamassa! :woot: Onnea!

Pahoittelut negan saaneille. :sorry:

Nemira kp26

Ihan huikeaa, onnea toinenpikkuinenko ja Haba!! :)

On. Täti leikkii piilosta, tuhrua tullut vain paperiin pari kertaa tänään, ei kirkasta vaan ruskehtavaa tai oranssia. Ekaa kertaa ikinä tuhrutti viime kierrossa enkä muistanut sellaista mahdollisuuttakaan vaan heti oletin et kp1 se siellä. Iltapäivällä ihan selkeät tuntemukset et vuoto alkaa mut ei kuitenkaan ja ne olot meni ohi. Eiköhän se huomenna sitten kunnolla vuoda ja päästään uuteen kierrokseen. Kp29 sitten tänään.

Muokattu viimeksi:
NuuNu, mä olin varma, että menkat alkoi maanantaina, mutta olikin vaan puolipäivää tuhrua.. just sellasta ruskeaa. Eli ei kannata vielä heittää pyyhettä kehään!

Jänniä aikoja elellään. Täällä punertava vuoto jatkui n.vuorokauden. Ei paljoa, eikä kuukautismaista. Vitsit että jännittää onko tämä nyt sitä kiinnittymisvuotoa... Plus nännit on arat ja ns "kihelmöi"... Joku ihme "repäisykin" tuntui edellispäivänä sohvalta noustessa, mutta en tiedä liittyykö tähän. hmm... Kp24 tänään.

Muokattu viimeksi:
Testaan vielä sunnuntaina ja tiistaina. Ehkä jopa jo maanantaina. Mä en tiedä millä viikoilla edes oisin kun mun kierto on niin epäsäännöllinen ja mulla ei oo ollut kuukautisia. Ovulaatiostakaan ei oo tietoa :grin
Mun kierto on noin 35-40+ päivää, ja laskin ekan "kunnon" vuotopäivän menkoiks eli 12.10 ois ollut se. Tuhrua tuli jo 11.10 mutta se oli niin pientä joten en sitä laskenut. Oisin jollain 3+1 tai 3+5. Tai 2+6 mutta sain jo pregcheckiin haamun niin en sitten tiedä..

Takaisin