Raskaaksi 2015

Velmu eli se todellakin on noin 5 viikkoa tasan.. Voi että, kyllä sun pitäisi seuranta saada ja jatkotoimenpiteet sitä myöden. ..

Mulla oli tässä onnistuneessa raskaudessa rv 6 toi hcg arvo jo yli 20 000 mut pitää muistaa et noi nousee yksilöllisesti.

Oma napailen nyt vähän tähän väliin:

Missä täti piileksii on nyt päälimmäinen kysymys? Toivon tietysti että piileksii hyvästä syystä ja jättää tulemati nyt, mutta... Vähän olen alkanut (omalla hormonihäiriötaustallani) pelkäämään, että entä jos tätiä ei näy eikä kuulu enkä ole raskaanakaan. Että jos onkin kyse jostain muusta, jostain pahasta.

Nyt on ollut melko voimakasta pahoinvointiakin muutamana päivänä, mutta yleensä juuri ennen nälkää. Eiku mitähän muuten tarkoittaa "juuri ennen nälkää", siis yritän sanoa, että mitä kovempi nälkä sitä enemmän pahoinvointia... Mutta eikai tuollainen ole mikään raskausoire? Oisko vaan psykosomaattista ja johtuu varmaan vaan mun kovasta raskaustoiveesta. Alavatsalla paineentuntua ollut kanssa ja vatsaa ylipäätään turvottaa todella paljon. Äh turhaan mä näitä nyt mietin jatkuvasti, mutta jotenkin tää kuumeilu on nyt vallannu mun pään.

Sori nää mun tyhmät pohdinnat, piti vaan johonkin vähän purkaa tuntojaan. Just ignore this. :confused:

Minlex yk1 oli kemiallinen, yk2 normaali kierto, nyt yk3.. tänään olisi menkkojen pitänyt alkaa.

Kipuja ei ole ja rinnat edelleen kipeät ja poskia kuumottaa. Vuoto on vaaleanpunaista, äsken vessassa käydessä ei tullut enää ja pikkuhousunsuojakin oli puhdas.. tunteet ja pelot heittelee edestakaisin!
Toivon niin niin paljon että olis vaan jotain hormonivuotoa eikä menis kesken :(
Kiitos teille ihanille tuesta, se tuntuu tässä hetkessä helpottavalta kun on vertaistukea.

Paljon plussatuulia perjantaina testaaville ja muillekin <3

Kyllä mä Nemira aion uskaltaa, koska muuten toi testi menee pilalle. Negaa mä sieltä odotan tulevaksi, koska ei ole mikään superherkkä testi. Sunnuntaina olis toki ihan jees testata, mutta ollaan anoppilassa. :D

Sormet ristiin ja parasta toki toivomaan. I'll let you know! :)

Ompa täällä taas tapahtunu!

Piilo, älä vielä hätiköi, toivotaan että kaikki kääntyy parhain päin! :)

Velmu, ompa ikävä tilanne :/ Eikö se puoskari antanu mitään ohjeita mitä seuraavaksi? Ompa tunneköyhä idiootti, palautetta menemään!

Sydänkäpynen, minun käsittääkseni raskauspahoinvointi on usein nimenomaan nälkäsenä.. ootko tehny testiä?

Lipstikka kp 6/28, yk4

Äh. En mä ny tiä miten sit saan selville nouseeko se vai ei.. :(

Muoks. Sain soittoajan lääkärille huomiseks. Yritän saada uuden verikokeen. Ja tein hätäpäissäi toisen rfsu testin, joka oli luojan kiitos tummunu huomattavasti toissapäiväsestä :) Se kai tarkottaa, että on hormoni noussu parin päivän aikana?

Tässä vielä vertailun vuoks toissapäivänen ja äskenen testi. Nyt yritän rauhottua :D

Liitteet

• 2.11.jpg
    2.11.jpg
    51.2 KB · Katsottu: 179
  • 4.11.jpg
    4.11.jpg
    58.5 KB · Katsottu: 184
Muokattu viimeksi:
Velmu, jos vuoto lisääntyy tms. niin sitten menet päivystykseen ja verikokeeseen. Toki viikkodigi antaa suuntaa, vaikka ei tieteellinen todiste olekaan. Voi harmitus!

Lipstikka, tein maanantaina testin, mutta en aamuvirtsasta vaan 4h pidätyksen (kahvin + veden juonnin) jälkeen ja negaa näytti silloin. Perjantaina testailen uudelleen jos ei täti tule kyläilemään ennen sitä.

Velmu, kovasti tsemppiä! Vaadi sitä verikoetta, kuten Viimakin tuossa ehdotti.

Testi näytti tyylipuhdasta negaa kuten olettaa saattoi! :) harmitusta ei ole, koska sain juuri uusia uutisia töistä. Toki jos ei menkat viikon päästä ala, niin sit teataillaan uutta! :) täti saa pysyä poissa vielä meidän nurkilta kuitenkin!

Täällä sitä ollaan keskellä metikköä reissussa. Nyt on luultavasti menossa dpo 15 eikä tätiä näy..meinasin lähtiessäni että ostan varulta testin reissuun mukaan mutta unohdin sen kotiin Lauantaina pitää sitten testailla jos vielä on tarvis.
Onnittelut plussanneille ja pahoitteluja kaikille tädin kohdanneille, pitää yritää kommentoida enemmän kunhan on aikaa lukea aiemmat viestit tarkemmin

Piilo, pahoittelut epäselvyydestä! Toivottavasti tuhru on harmitonta eikä kyseessä ole kemiallinen. Tsemppiä!

Velmu, vaadit sen verikoeseurannan! Onneksi testi oli kuitenkin tummunut, niin ei selkesästi ole syytä huoleen puoskarilääkäristäsi huolimatta :)

Toinenpikkuinenko, harmi kun testi unohtui, toivottavasti pääset lauantaina testaamaan kuitenkin! :)

Minlex, pahoittelut silti negasta :( mahtavaa kun sait uutisia töistä, ilmeisesti olivat hyviä! :)

Mä täällä elättelen vieläkin toiveita plussasta niiden kökkötestien takia. Plus että nännit on arat, väsymystä, itkuisuutta... Mutta toisaalta kun nää kaikki voi olla ihan normaaliakin (=nukkunu huonosti, on väsynyt = on itkuinen kun väsyttää jne). Ärsyttää kun ne testit silleen heitteli :( höh!

Pakko omanapailla,mä sain ovistestiin hymynaaman!!!:smiley-bounce012 jee,mä oon niin helpottunut,eli siis oma kroppa alkaa vihdoin toimia normaalisti,jes!!!
nyt on kp 20 menossa,ja olin jo niin huolissani.. eli tätiä voi ajatella kylään kahden vk.n päästä eli kiertopäivien 34 tienoilla?? vai menihän se niin että yleensä 2vk oviksesta alkaa menkat?
ja nyt sit se tärkein kun eilen ollaan pupuiltu niin mikä päivä on paras tehdä uusi talletus jos joutuu valitsemaan,tänään,huomenna? ylihuomenna?? paras tietty jos joka päivä mutta jos joka päivä ei onnistu? (tänään ei onnistu :sad001)
oon joka tapauksessa niin innoissani tästä ekasta luomukierrosta johon tämä ovis ilmaantui, etten meinaa pysyy housuissani :wink ihanan helpottunut olo!! ja onneksi kierto ei nyt venynyt ihan äärettömyyksiin..:happy093mun eka varma ovisplussa...

Takaisin