Raskaaksi 2015

Äippä, ok. Ne eivät siis ole normaalit kuukautiset, sulla voi olla vielä progesteronia veressä että seurailepa tilannetta :)

Monenmoista tilannetta täällä nyt päällä. Olen aktiivisena seuraajana viihtynyt viimepäivät :)

Onnittelut uusille plussille ja onnea tädin kohdanneille uuteen kiertoon!

On. On ollut nyt tän kierron loppupuolella jos jonkinmoista närästystä, vatsa ja pääkipua ym. Vähän jännittää että mikä päivä täti tulee kylään, en jaksa jotenkin uskoa että plussaa tulis :/ nyt siis kp 23/24-29 ja tänään aamusti tein negan ja tilasin lisää testejä, eli viikonloppuna ei ainakaan tarvii tuhlata testejä :D

Omanapailen nyt vaan. Täällä kp1 ja ottaa kyllä päähän, oli niin hyvä tunne että tämä olisi voinut olla meidän kierto.. hormonit aika sekaisin ilmeisesti, 4 päivää ihan tuskaa ovulaation kanssa ja nyt 4 päivää jo ollut kuukautiskipuja. Ikinä ennen pillereitä tai niitä syödessä ei oo juurikaan menkkakipuja ja nyt kolottaa kokoajan johonki.

Ihan hyvää :) ei oo mitään hirveetä yritystä ollu päällä,muttei siis ehkäsyäkään(keskeytettyä ja välil ei :D ) nyt menos kp 10/29 ja ovis vissii ens vkol ois odotettavissa...mieshä tuo taas kuumeilee innoissaan.oli töllös yks ohjelma mis nainen voipahoin ja sai tietää olevassa raskaana,nii ukko vaa tokas"keväällä laitetaan sutki voimaan pahoin" :D heh...enpä oo aiemmissa raskauksissa voinu kyl pahoin yhtää... :D

Saa90, no niin siitä se sit lähtee ;) kattellaan miten pian plussaat, tuntuu että tuolla tekniikalla vois hyvinki pian tärpätä :D

Jopsulle voimia tädin kourissa. Onneksi se menee ohi :grin

pikkukonna, jaa että sellaista. Pidät meidätkin nyt ihan kunnolla jännityksessä :p Milloin on testin aika?

Haiidi, ihania kuulumisia ja kuva! Onnittelut tyttölupauksen johdosta!

Viima, oi että! Olisipa nyt tarttunut heti uusi matkalainen mukaan! Kuulostaa lupaavalta!

äippä, seuraa tilannetta ja ilmoittele missä mennään. Aika outoa tuo on, jos kerran vuotaakin jo, mutta varmasti sille on joku selitys, joka selviää ajan kanssa.

Hamma, pahoittelut negasta. Tulehan kertomaan sitten, jos ja kun tapahtuu jotain. Toivoa ei nyt vielä kannata heittää pois.

lipstikka, voihan harmi, että kävi noin. Varmaan kierto vielä hakee uomiaan ja siksi on kaikenlaista oloa ja oiretta, jota ei ennen ollut. Se tasoittuu kyllä siitä.

ON: yk 4, kp 14 ja ovistesti niin selkeä nega kun voi vaan olla. Yh. Saapi nähdä mitä tästäkin kierrosta nyt tulee, kun vuotokin kesti ikuisuuden. Yritys on silti päällä, ja voihan sitä harjoitella sitä lasten tekemistä ihan huvikseenkin :rolleyes:

Täällä mielenkiintoinen aamu :D oon menossa illalla ulos, joten tein varmistustestin vaikka ei siinä mitään "pitänytkään näkyä", kun edelliset menkat tuli ajallaan ja oviskin ilmeisesti tällä viikolla. No tein siis ekaa kertaa pregcheckin testin, ja siihenhän pamahti kaks viivaa samantien. En tajunnut että siihen tulee kontrolliviiva :D hätäpäissäni tein toisenkin, ja vielä apteekin testinkin. Kunnes luin ohjeet kunnolla ja apteekin testi puhdas nega olikin. Muutenkin täällä olevissa kuvissa, missä jo onnitellaan "selkeästä plussasta" on usein sellasia etten mä nää edes haamua :D aika uusi siis vielä näiden testien kanssa ;) toivotaan siis parin viikon päähän uuteen testailuun niitä kahta viivaa (jos ei menkat ala ajallaan :p )

Kiitos kaikille onnitteluista. Huomenna täytyy vielä tuo viimeinen digi tuhlata, ei tätä vaan voi ihminen ymmärtää. Maanantaina sitten soitto neuvolaan. Voiko minulla, siis minulla olla oikeasti tämä tilanne edessä?

Pahoittelut kp 1 kohdalleille ja negan saaneille!

Moony, joo sepä se onkin kun me ollaan niin hiton ajoissa aina testailemassa, sitten nähdään niitä haamuja ja viivan paikkoja. Ei sitä turhaan suositella, että menkat on reilusti myöhässä ennen ku testaa (mutta eihän sitä malta!) mä en kans yleensä näe yhtään mitään tällä puhelimella, ja jos näen niin silloin voi todella olla tosi kyseessä! Jos sulla oli tällä viikolla ovis niin ens viikon puolenvälin jälkeen tuloksia vois alkaa näkyä (8-12dpo) tai sitten ei :) Plussa voi näkyä vasta kun on oikeesti ja paljon myöhässä.
Mulla näyttää ovistesti vielä negaa:
ImageUploadedByVau Foorumi1446281781.903987.jpg

Katjusha kp 10 / 26-30

Katjusha, aika samoilla mennään ;) äsken tehty molemmat, taidan luottaa noihin pinkkeihin..
Kp11/29(?)

Liitteet

• 1446282052944.jpg
    1446282052944.jpg
    24.7 KB · Katsottu: 156
Katjusha, heh sama homma et meikäläisen silmään näkyy ne varmat plussat ja selkeät "raskaana" tekstit :D menkat pitäisi alkaa parin viikon päästä, viikon loppupuolella. Sillon ois myöskin lauantaina pikkujoulut, joten sillon seuraavaa testailua mikäli menkat ei tosiaan oo alkanut :) ens viikolla jätän testailut väliin ja koitetaan taas mennä omalla painollaan ja stressailematta vaikka nää viikot aika piinailua onkin ;) mukavaa viikonloppua!
yk2, kp 18.

Moony, mä oon huomannu että jossain kuvissa näkyy haamut ja toisissa ei vaikka muut näkee. Ihmissilmä on niin jännä että joskus se voi myös vähän huijata. Jos miettii vaikka sitä sinimustaa mekkoa, jonka toiset näki valkokultaisena.. oisko viivojen kanssa vähän sama että kaikki ei nää samalla tavalla värejä jne :D

On. Kp 36/3? Dpo 11. Kovasti polttelis testailla mutta onneksi ollaan vanhemmillani kylässä niin ei täällä viitsi. Tiistain jälkeen ehkä voisi testaa. Tiistai olisi mun laskujen mukaan dpo 14.. ellei nyt sit täti kurvaa paikalle. Toistaiseksi täditön.

Takaisin